menu

De Site / Algemeen / iPhone / Android apps

zoeken in:
Geweldige app! Bedankt!

Nu inderdaad nog Mijn Films en nog beter: Boek- en GamesMeter voor de ipod/iphone...

Heb inmiddels versie 2.0 van de applicatie naar Apple gestuurd, er zal dus binnenkort een update in de AppStore staan. Grootste wijzigingen zijn betere performance, ondersteuning voor landscape modus, en diverse bugfixjes. Helaas nog geen ondersteuning voor Mijn Films, ik wil dat zeker ooit bouwen, maar dan wel goed, en heb er helaas de tijd nog niet voor gehad.

Een App voor de andere sites zal er waarschijnlijk nooit komen, ik vind het erg leuk en interessant om me in deze ontwikkelomgeving te verdiepen, maar heb hier helaas slechts heel af en toe tijd (genoeg) voor ... en in die gevallen verdiep ik me liever in iets nieuws dan dat ik hetzelfde nog 3x ga nabouwen wat ik al eerder voor MovieMeter gedaan heb.

Jordy schreef:
Ik heb inderdaad toestemming van mezelf om gegevens van MovieMeter af te halen er is echter geen "echte" API.

Inmiddels is er dus wel een API (zie de Wiki) waar de iPhone applicatie nu ook 100% gebruik van maakt, dus die Windows Mobile en Google Android versie mogen jullie zelf maken

Geile prog Jordy, ik gebruik hem ook! Ik kijk uit naar de update! Bevalt je iPhone nog?

Ik heb hem ook op mijn Touch maar als het gaat om stemmen en berichten pak ik gewoon mijn Pc

versie 2.0 staat inmiddels (eindelijk) in de AppStore, ik hoop alleen dat de nieuwe manier van stemmen bevalt, als dat te buggy of lastig blijkt te zijn dan zet ik het oude selecteerding wel weer terug

Bedankt voor de update! Support voor landscape modus is super. Ik heb nog niet geprobeerd te stemmen.

De app bevalt nog steeds goed en ik gebruik hem vrij regelmatig als ik even snel iets wil opzoeken over films.

Kai
Ik ga hem zo ook is proberen. Is het mogelijk om nu ook spoilers in recensies te lezen, als je er al op hebt gestemd?

Nee daar is niets aan veranderd, ideetje voor de volgende keer.

Overigens moet iedereen het voorlopig toch even doen met de versie zoals ie nu in de AppStore staat, heb wat problemen met m'n ontwikkelomgeving waardoor ik de oude manier van stemmen niet "even snel" kan terug zetten, en heb er voorlopig ook eigenlijk geen tijd voor.

Ik heb gemerkt dat je in de MovieMeter applicatie iets "harder" op de sterren moet drukken in vergelijking met bv. stemmen bij het verwijderen van een App, maar goed dan werkt het verder bij mij prima. En ach het is gratis he

Kai
Oke, het is overigens een hele goeie app hoor. Ik gebruik hem regelmatig als ik bijvoorbeeld in een winkel over de aanschaf van een film twijfel, die ik nog niet gezien heb.

Hij werkt ook lekker snel, veel sneller dan wanneer je via safari MovieMeter bezoekt.

Slecht nieuws helaas, ik heb er vandaag nog even uitgebreid mee gespeeld en diverse reacties aangehoord, en de nieuwe versie van de iPhone applicatie crasht als een malle en blijkt vol bugs te zitten die ik tijdens het developen echt niet gevonden of meegemaakt heb. Ik kan helaas om diverse redenen niet de oude versie weer beschikbaar maken.

Ik ga de applicatie helaas uit de AppStore halen aangezien ik geen tijd heb om dit te fixen, en ook de reeds geinstalleerde applicaties zullen het voorlopig niet doen, verwijderen dus die handel. Het was voor mij een leuk en leerzaam experiment, maar de app in de huidige staat vind ik deze site meer kwaad doen dan goed, sorry.

Jordy, misschien zou het handig zijn om Gebruikersgegevens van jezelf en andere gebruikers te kunnen bezichtigen in de App. Je kan wel inloggen maar verder niets met je account doen, vind ik wel een beetje jammer.

Oeps! Ik zie nu dat je de hele App wegdonderd. Ik heb hem nog wel op m'n iPod staan, maar dan zal hij wel niet meer werken.
We zien wel, ik vond het soms wel handig.

Jammer zeg, dat je ie niet 100% aan de praat te krijgen is/was.

Met andere woorden: Deze applicatie is voorgoed verwijderd van de Appstore, en ook niet meer te gebruiken ????
Erg jammer

Jordy schreef:

Ik ga de applicatie helaas uit de AppStore halen aangezien ik geen tijd heb om dit te fixen, en ook de reeds geinstalleerde applicaties zullen het voorlopig niet doen, verwijderen dus die handel. Het was voor mij een leuk en leerzaam experiment, maar de app in de huidige staat vind ik deze site meer kwaad doen dan goed, sorry.

Zeker erg jammer....
Ik gebruikte het bijna dagelijks, echt een hele fijna app

MarTTijn schreef:
Deze applicatie is voorgoed verwijderd van de Appstore, en ook niet meer te gebruiken ????

Hij is inderdaad helaas verdwenen en niet meer te gebruiken, tot ik weer eens een paar dagen achter elkaar tijd heb om de problemen op te lossen. Dat is in ieder geval niet in de komende weken.

Herstel, ik heb de stemmogelijkheid tijdelijk uitgeschakeld, even snel een klein fixje gedaan ivm de stabiliteit, en de boel weer richting Apple gestuurd. Oftewel: over een paar dagen moet er weer een (ietwat uitgeklede) werkende versie van de app in de store staan.

De mogelijkheid tot stemmen komt dan over een tijdje weer terug.

Ik vind het een super app. Als ik gewoon al de beoordelingen kan terugvinden en de beschrijving van de inhoud van de film, ben ik al blij. Een stem toevoegen of commentaar is evt. ook fijn meegenomen.

Het is juist nuttig om voor de buis te zitten en even vlug te kijken naar de waardering van de film zonder naar je PC te hoeven te hollen.

Bedankt voor de snelle aanpassing Jordy! Ik gebruik de app ook dagelijks, dus mis hem erg. Hopelijk komt de mogelijkheid om te stemmen ook snel weer terug.

Wat screenshots van v2.0.1, het is dus nog even een paar dagen wachten tot Apple 'm goedkeurt en hij weer in de AppStore verschijnt.

Hij is stabiel (geen crashes, wel soms wat kleine opmaakprobleempjes) en het stemmen werkt nu wel goed.

(afbeelding)

(afbeelding)

farl4web
Sinds enkele weken werkt de iPhone applicatie niet meer. Ik krijg de melding:

"Er is helaas een fout opgetreden met het verbinden met de MovieMeter servers, probeer het later nog eens (foutcode: 1001)."

Dat ziet er goed uit zeg.
Ik wou dat ik hem kon downloaden maar helaas is mijn Account niet meer actief op mijn iPod Touch. Zal wel weer aan die ClickAndBuy oplichters liggen. Ik probeer het op te lossen en dan haal ik de officiele MovieMeter App.

de update is inmiddels te downloaden uit de AppStore:

iTunes Store - itunes.apple.com

kos
Hm... op Windowstelefoon werkt stemmen helaas niet meer nu.

kos schreef:
Hm... op Windowstelefoon werkt stemmen helaas niet meer nu.

komt dat door de iPhone applicatie?

Kleine bugfix naar Apple gestuurd die de stabiliteit zou moeten verbeteren, hij crasht toch nog regelmatig merk ik.

kos
Jordy schreef:
(quote)

komt dat door de iPhone applicatie?

Toevalligerwijs viel het samen met de nieuwe stemwijze. Is dus geen Iphone-kwestie. Kon ik ook niet weten. .

kos
Dit is ook wel iets voor Jordy. .

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.youtube.com/watch?v=9BnLbv6QYcA

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

.

dragje
hahaha leuk filmpje

ben zelf ook een mac "fan", al meer dan 10 jaar werk ik op macs... vandaar... binnenkort een nieuwe laptop aanschaffen, maar die apple laptop ziet er wel iets anders uit dan in dit filmpje

Leuke sneer op het einde: "it remains to be seen if the wheel will catch on in the business world where people use computers for actual work and not just digging around"

Gast
geplaatst: vandaag om 07:46 uur

geplaatst: vandaag om 07:46 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.