menu

De Site / Algemeen / iPhone / Android apps

zoeken in:
RwinR schreef:
Bedankt voor jullie reacties. Ik ben me er van bewust dat de app niet door moviemeter is gemaakt. Ik zou alleen niet weten waar ik anders met deze vraag terecht moet.

Ik heb de ontwikkelaar gemaild, maar krijg geen reactie. Ik wacht nog even af.

Weet iemand in de tussentijd waar ik de meest recente versie van moviemeter kan downloaden?

IMBD heb ik er op staan. Deze app werkt ook goed. Wat ik zo goed vind aan moviemeter zijn de reacties en recenties. Deze mis ik wel een beetje.

Ich habe auch IMDB verwendet. Es ist wirklich fantastisch App und einfach zu bedienen.

Na ruim 3 jaar afwezigheid is er hopelijk over een paar dagen weer een officiele MovieMeter app in de AppStore te vinden. Heb 'm zojuist ter beoordeling naar Apple gestuurd, even afwachten of hij goedgekeurd wordt en hoe lang dat duurt.

Ik wil dezelfde app ook voor Android beschikbaar maken, dat moet lukken zonder de boel opnieuw te moeten programmeren in een andere taal. Ben alleen niet zo bekend met dat proces dus dat zal ik even moeten uitzoeken.

De app is grotendeels gelijk aan de mobiele versie van de site:

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

Of Apple neemt erg zijn tijd of het is niet gelukt begrijp ik?

Een combinatie van de twee, ik hoop dat het binnen een weekje wel gelukt is.

leuk! ik zal zeker wat gaan doen met de feedback

Wil deze app later dit jaar ook nog beschikbaar maken voor Android, en wil voor MusicMeter ook nog een soortgelijke app maken

Jordy schreef:
Wil deze app later dit jaar ook nog beschikbaar maken voor Android

Al ben ik voorlopig wel blij met de opmaak van de site, die zich in normale versie ook prima leent voor smartphone gebruik. Misschien wel beter dan de app/mobiele site, want ik kan alles eigenlijk normaal uitvoeren(berichten plaatsen en bekijken e.d.) Maar veel Android users zitten nu op de app te wachten denk ik.

Nou het begin is er, ik heb een Android telefoon geregeld Kan nu dus fatsoenlijk ontwikkelen en testen in Android.

Als ik tijd heb ga ik binnenkort deze app ook proberen de Google Play store in te krijgen.

In de AppStore melden een paar mensen dat de app crasht, ben benieuwd welke versie van iOS dat is? zal voor de zekerheid bij de volgende update van de app aangeven dat je een recente versie moet hebben, heb nog niet goed kunnen testen in oude versies van de software

Ja beetje jammer, diverse meldingen van crashes en bugs in de app store die ik niet na kan bootsen. Nu ook weer iemand:

Vraag me af of de app wel getest is voor release. Open voor het gemak eens de recenties van een aantal films om een voorbeeld te geven. Dit kan niet de bedoeling zijn.

Iemand die deze melding herkent?

ik heb nog geen crashes gehad, maar ik heb hem de app nog niet zo heel gek veel gebruikt, keer of 5, bij elkaar opgeteld kwatier ofzo. iOS 5.1.1

Wat ik wel leuk zou vinden is als ook het forum in de app zou zitten, maar dat is zeker lastiger?

Ben wel blij dat ik via de app kan stemmen,
want dat gaat wat lastig met die sterretjes en een touchscreen.

Oude telefoon? Als ik stem via de normale site op de mobiel komt er gewoon een pull down menu waarbij ik uit verschillende waarderingen kan kiezen. Het werkt dus niet zoals op de pc.

Ik gebruik Android.

Ik surf via mijn iPod Touch 2e generatie...
is dus wel wat ouder

Ik ben steeds weer uitgelogt als ik de app op mijn iPod uitzet en weer aan, is daar iets aan te doen?

Hmn, dat gaat bij mij wel goed (iphone)

Het is een iPod touch van de 4e generatie.

Ik zou graag willen weten of je dit probleem gaat verhelpen.

Ik kan dit probleem helaas niet reproduceren op m'n iPhone, dus ik ben bang dat ik dit niet kan oplossen.

Ik ben ook regelmatig uitgelogd op mijn iPhone 4 en op iPhone 5 gisteren ook, ik vermoed nadat de accu leeg is geweest (of wellicht nadat ik op de site ben ingelogd (full site, niet mobile site)?)

Hmm, ik probeer op een film te stemmen op m'n iPhone, maar hij blijft maar laden, nadat ik op opslaan heb gedrukt. En ik kan niks meer in de MM app nu.

In De Site > Algemeen > Het grote opmerkingen / feedback topic #2:

Je vroeg een paar topics terug nog of iemand de lage waarderingen in de appstore herkent. Nou ik wel. Als ik een stem geef in de af krijg ik de facebook "nog eventjes" popup en daarna een errorpagina. Dit komt omdat de mobiele site niet meer bestaat (why btw??). Daarna kun je niks meer en moet je handmatig helemaal afsluiten.

Okee bedankt voor het melden. Ben nu bezig met de volgende versie van de app, zal kijken of ik deze afhankelijkheid van deze mobiele website er uit kan halen.

hier overigens meer over de mobiele website: De Site >> Algemeen >> mobiele website

Wanneer komt deze Windows Phone?

Hoop in de toekomst ook een Windows Phone 8 app te maken, maar wanneer dat weet ik nu nog niet.

Enig idee wanneer de nieuwe versie van de iPhone app komt? Er valt echt niet mee te werken zo Het spijt me dat ik het moet zeggen, maar het is echt de slechtste app die ik tot nu toe gezien heb.

Kun je aangeven wat er (behalve Facebook) niet werkt?

Gast
geplaatst: vandaag om 08:18 uur

geplaatst: vandaag om 08:18 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.