134.907 gebruikers | 85.730 films | 31.053 regisseurs | 3.508.640 berichten | 4.930.915 stemmen

Het grote opmerkingen / feedback topic #2

gebruiker
bericht

bericht [permalink] geplaatst op 22 mei 2012, 15:52 uur
Dank :)

ik zocht op 'schande' en op 'eindelijk' en 'nu eens' en heb de fora voor films helemaal doorgeploegd, maar niet die van gebruikers.

bericht [permalink] geplaatst op 24 mei 2012, 21:11 uur
Kon het niet zo snel terugvinden; was er niet een of andere (verborgen) pagina met een overzicht van je geplaatste berichten? Staat me iets vaag van bij.

bericht [permalink] geplaatst op 24 mei 2012, 22:43 uur
Jordy schreef:
Er zit niet zozeer een limiet aan wat betreft het aantal pagina's (bij mij zijn het er nu 2), maar qua tijd. Uit m'n hoofd zie je er discussies waar je de afgelopen maand een bericht hebt geplaatst.

Wellicht is het ooit een idee om meer/betere opties te geven om oude berichten terug te zoeken, maar de updates zijn gebouwd met het idee een beeld te geven van wat er nu/onlangs op de site is gebeurd.

Dus alleen recente berichten bij "mijn updates"

bericht [permalink] geplaatst op 27 mei 2012, 18:09 uur
Ik ben er nog altijd wel voorstander van een iets persoonlijker eigen profiel te krijgen, waarin je toch iets meer over je zelf kwijt kan. Je favoriete film genre, regisseur, acteur etc.

Behoort dat ooit tot de opties, of is dat niet haalbaar en/of ligt het niet in de lijn met het doel van deze site?

bericht [permalink] geplaatst op 27 mei 2012, 19:53 uur
Dat kan je doen in verschillende topics, niet zo ideaal, weet ik ook wel maar het is al een aantal keer aangehaald, o.a. door jou. Aanhouder wint of zoiets? :P

bericht [permalink] geplaatst op 28 mei 2012, 1:16 uur
Ja toch :p Ik ga desnoods vastgeketend aan het huis van Jordy liggen, of Occupy stijl en tentje opslaan in z n achtertuin. Mij geen probleem.

bericht [permalink] geplaatst op 28 mei 2012, 9:13 uur
Als je dat gaat doen komt dat wel in je persoonlijk profiel te staan natuurlijk. :)