menu

De Site / Algemeen / iPhone / Android apps

zoeken in:
Helaas. De App werkt niet op een Touch.

AHWA
jumpstylemovie schreef:
Helaas. De App werkt niet op een Touch.

Op die van mij anders wel.

Wanneer je nu naar de App Store gaat op de Touch, en je drukt op halen, dan vertelt ie dat hij alleen verkrijgbaar is voor de iPhone.

versie 2.1 van de app is net eindelijk goedgekeurd, met ondersteuning voor Mijn Films

hier laat ik het overigens bij wat betreft deze applicatie, tenzij er nog storende bugs naar boven komen

stinissen (crew)
Misschien een domme vraag maar ik ben geen held in dit zulk dingen maar ik krijg deze week een iPhone en waar en hoe kan ik dan de instalatie voor MM afhalen?

stinissen schreef:
Misschien een domme vraag maar ik ben geen held in dit zulk dingen maar ik krijg deze week een iPhone en waar en hoe kan ik dan de instalatie voor MM afhalen?

In de Apple Store. Wijst redelijk voor zich (gewoon zoeken op 'Moviemeter' en je vind hem direct). Heb hem zojuist binnengehaald, vandaag mijn iPhone binnengekregen

Ja, 't is wel belangrijk dat je eerst in je iTunes een account aanmaakt want je moet je Username en Wachtwoord opgeven als je iets haalt in de AppStore. Maar dat zul je wel zien.

Super:-)

arcadefire66
Hi Jordy, mijn complimenten voor de MovieMeter app voor de iPhone! Werkt super!

Kunnen we (ooit) ook zoiets voor MusicMeter verwachten?

Nee sorry, ik ben er klaar mee ik zou eerder bv. een Android applicatie gaan bouwen dan nog een iPhone applicatie.

Jordy schreef:
Nee sorry, ik ben er klaar mee ik zou eerder bv. een Android applicatie gaan bouwen dan nog een iPhone applicatie.

Het is niet mogelijk om op een Touch/iPhone zonder 3.0 Software de App te downloaden. Heb je daar iets van vernomen?

nee, de app is compatible met de iPhone en iPod Touch, vanaf software versie 2.2.1

Lol, wat voor kut versie heb ik dan? xD

Jordy schreef:

Graag voor Android!

Jordy schreef:

Ik heb je een e-mail gestuurd ivm met het ontwikkelen van een Android applicatie. Zou hier graag aan meehelpen of dit zelf ontwikkelen!

Wouter

Wat is een Android Applicatie?

jumpstylemovie schreef:
Wat is een Android Applicatie?

Android is het mobiele besturingssysteem van Google. Zoals de iPhone bestaan er nog andere populaire smartphones en één daarvan is Android Let me google that for you - lmgtfy.com

Het is momenteel niet meer mogelijk om in te loggen met de App, bugfix is onderweg in versie 2.1.1, wat als het goed is dan echt de laatste zal zijn

@Jordy,

Thanx, jammer dat het niet werkt, was de app nog handiger geweest vanaf het begin.

Kan jij in de AppStore niet een melding maken dat inloggen niet werkt? Had hem bijna verwijderd.

De App crasht nu de hele tijd kan dat kloppen? Hij geeft bij mij wel aan dat ik ingelogd ben, maar slaat mijn stemmen niet op.

@Jordy: jammer dat je er niet mee verder gaat. Ik had nog wel een paar suggesties .

kos
Sinds kort wordt ik elke keer uitgelogd op m'n telefoon, beetje irritant. is hier misschien iets in veranderd?

Moet me dus elke keer weer opnieuw inloggen als ik op de site kom.

Locutus schreef:
De App crasht nu de hele tijd kan dat kloppen? Hij geeft bij mij wel aan dat ik ingelogd ben, maar slaat mijn stemmen niet op.

Ik zie een paar comments bij de app staan van mensen die dat ook hebben, ik weet niet zo goed hoe het komt, bij mij werkt het wel goed.

Was je al ingelogd tijdens de problemen van eind augustus (waar de 2.1.1 update voor kwam)? Kun je eens proberen om de app te verwijderen en opnieuw te installeren? Of om je wachtwoord op de site te veranderen?

kos schreef:
Sinds kort wordt ik elke keer uitgelogd op m'n telefoon, beetje irritant. is hier misschien iets in veranderd?

Moet me dus elke keer weer opnieuw inloggen als ik op de site kom.

Gaat dit over de iPhone app of gewoon over het inlogverhaal van de site? aan beiden is er niets veranderd de afgelopen weken

kos
Sorry, gaat idd niet over de app. Maar om nou weer een nieuw topic aan te maken voor een Windows mobile versie...

Maar goed zal toch eens kijken of er dan iets te vinden is in m'n instellingen. Heb nooit echt naar iets als cookies gekeken op m'n telefoon.

Ik kan niet inloggen via mijn iphone app. id of ww verkeerd. via de pc lukt het wel. Iemand suggesties??

Moviemeter: Op mijn iphone app moviemeter heb ik nu een lijst van al mijn films.

Vraag; kunnen jullie bijv. veld toevoegen waar ik bijv. een nummering kan aangeven. Zodat ik bijv. Terminator kan zoeken op de app nr. 103 en dan in mijn dvd hoesmap kijk bij nummer 103...
Misschien niet helemaal duidelijk uitgelegd.

'k heb dus mijn dvd's genummerd en zou deze nummering graag ook in de app willen kunnen toevoegen. Meer mensen die dit willen? Thnx

Goed idee, maar heb op korte termijn helaas geen tijd/zin meer om te iPhone applicatie verder door te ontwikkelen

Inloggen op iPhone lukt niet met de app.
Meer mensen dit probleem?

De applicatie werkt helaas erg brak de laatste tijd: crashes, inlogproblemen, etc... zonder dat er de afgelopen maanden iets aan is veranderd. Ik haal de app tijdelijk uit de store, tot ik tijd heb om er naar te kijken, alleen maar slechte reclame voor de site op deze manier.

Hij werkt verder goed hoor. Alleen lukt inloggen niet. Het concept is mooi. Keep it up zou ik zeggen.

Gast
geplaatst: vandaag om 02:50 uur

geplaatst: vandaag om 02:50 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.