- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- iPhone / Android apps
iPhone / Android apps
Ac41
-
- 1 berichten
- 0 stemmen
Vreselijk jammer dat de app weg is, begrijpelijk, dat wel. Bij mij crashte de app als ik naar mijn films ging. Heeft de eerste 3 dagen wel gewerkt. Ik vond de (werkende) app helemaal geweldig en hoop dat hij weer snel terug is in de store.
Succes!
ElDilemma
-
- 2 berichten
- 2 stemmen
Was vandaag weer eens in de videotheek en o zo blij met de app. Jammer dat deze niet meer naar behoren werkt, aangezien ik onder andere niet meer kon zien welke films ik nog wilde zien. Ik hoop dat de app weer op orde kan komen. Verder ben ik erg blij met deze site (die ik overigens heb leren kennen via de Iphone app)!
Goodfella
-
- 5091 berichten
- 4875 stemmen
De applicatie werkt helaas erg brak de laatste tijd: crashes, inlogproblemen, etc... zonder dat er de afgelopen maanden iets aan is veranderd. Ik haal de app tijdelijk uit de store, tot ik tijd heb om er naar te kijken, alleen maar slechte reclame voor de site op deze manier.
Vervelend. Ik blijf wel gewoon ingelogd op de app, maar merk dat de site m'n stemmen niet registreert, terwijl de app meldt dat m'n stemmen wel worden opgeslagen.
Maar goed, overbodige info dus. Sterkte ermee!
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Ja bedankt.
Mocht er trouwens iemand zijn die met behulp van de API een nieuwe MovieMeter app wil maken, mijn zegen heb je. Het is helaas niet een kwestie van wat kleine bugjes oplossen, en ik denk niet dat ik binnenkort tijd ga hebben om de boel flink te gaan herschrijven, misschien komt dat er wel nooit meer van. Er staan al genoeg puntjes open voor de site zelf, wat toch belangrijker is. Mooi klusje voor een leergierige student met vrije tijd 
Goodfella
-
- 5091 berichten
- 4875 stemmen
Als er zelfs mensen bestaan die je site via de freakin' appstore ontdekken (zie hierboven) is het sowieso een mooi affiche 
kinzo79
-
- 7 berichten
- 122 stemmen
Jammer, ik heb net mijn iphone hersteld en ik dacht; o ja Moviemeter nog effe terughalen. Goed dat je voor kwaliteit gaat!
daswa
-
- 10 berichten
- 8 stemmen
De app is heel fijn.
Heb hem nog steeds op mijn ipod touch staan ondanks hij niet na behoren werkt.
Maar toch ga door met het werk.
MCNON
-
- 15 berichten
- 21 stemmen
De applicatie werkt helaas erg brak de laatste tijd: crashes, inlogproblemen, etc... zonder dat er de afgelopen maanden iets aan is veranderd. Ik haal de app tijdelijk uit de store, tot ik tijd heb om er naar te kijken, alleen maar slechte reclame voor de site op deze manier.
Ik merk helaas nu pas dat de app verdwenen is, op mijn originele (niet gejailbrakte) 3GS geen enkel probleem - crash gehad.
Kan 'm dus tot mijn grote spijt niet meer downloaden.
Heb niet de moeite genomen te kijken naar de exacte problemen die mensen hadden, ik gebruikte het alleen voor even snel beoordelingen kijken en dat werkte prima.
Ik zou een update zeer waarderen!
PS: is er soms iets aan de site veranderd onderhuids zodat de app crashed?
franzer
-
- 2 berichten
- 41 stemmen
Het was inderdaad net zo'n makkelijke manier om bij te houden welke films je inmiddels al hebt gezien.(ze maken niet allemaal zoveel indruk dat je poogt de titel te onthouden)
Dit was juist makkelijk om te voorkomen dat je weer klaar zit met je bak popcorn op de bank en je er binnen enkele minuten achter komt; owja die kennen we al....
Dus inderdaad steek svp spoedig wat energie in de app zodat hij weer werkt......Desnoods niet helemaal correct,daar kun je misschien wel een vermelding van maken in de app zelf, nu "verkloten" jullie min of meer zelf het opgebouwde gebruikersbestand...... Wat volgens mij ook weer niet de bedoeling is....
Adentro
-
- 63 berichten
- 458 stemmen
Zooo jammer dat de App niet meer goed werkt. Ik hield er altijd mn stemmen op bij, hoefde ik mn laptop niet aan te zetten.
Als ik technisch was, loste ik het voor jullie op... Helaas 
Hereistom
-
- 91 berichten
- 83 stemmen
Waarom is de MovieMeter app voor de iPod touch / iPhone niet langer beschikbaar?
cr_ix
-
- 285 berichten
- 0 stemmen
Misschien toch voor een HTML5 app gaan met offline-storage. Maar goed, het duurt nog wel jaartje voor de techniek volwassen genoeg is.
Roel Bogers
-
- 365 berichten
- 191 stemmen
Ik heb ook net een Ipod Touch gekocht. Jammer dat de app niet meer beschikbaar is.
De top 250 zal ik graag als app hebben. Dattie iedere keer update als ik wifi heb, zodat ik de laatst upgedate toplijst kan checken als ik zonder wifi in de winkel sta voor het dvdrek.
Weet iemand of er nog aan een Moviemeter app gewerkt wordt?
Al!
-
- 25 berichten
- 1152 stemmen
Ik gebruik de app elke dag, om te kijken welke films er op tv komen, gewoon om films op te zoeken etc. Ik heb em een paar maanden geleden gedownload maar blijkt nu niet meer beschikbaar te zijn. Het enige jammere is, voor mij, dat de ''rubriek'' mijn films helemaal niet werkt. Dit geeft standaard een crash..
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Op mijn Iphone werkt de site niet volledig. Zo zijn pagina nummers niet zichtbaar en werken de buttons voor quoten en smileys niet.
Ook na het posten van een bericht krijg ik een blanco pagina.
Iemand dezelfde problemen of de oplossing?
Hereistom
-
- 91 berichten
- 83 stemmen
Is er hier niemand van Moviemeter die kan vertellen of en wanneer de App voor de iPhone, iPod touch en iPad weer terug komt.
Het was erg handig, maar helaas werkt hij nu niet goed meer en is hij dus ook uit de AppStore verdwenen.
De site werkt ook niet goed op deze devices, dus graag de MovieMeter App weer terug?!?
Roel_
-
- 287 berichten
- 2061 stemmen
En dan direct ook een app voor Ipad.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Ja ik zit ook te wachten, waar blijven ze? Heb niet voor niets zo'n mooie API beschikbaar gemaakt.
Overigens kan ik de normale site op de iPhone en vooral de iPad zonder problemen gebruiken
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Is er hier niemand van Moviemeter die kan vertellen of en wanneer de App voor de iPhone, iPod touch en iPad weer terug komt.
Het was erg handig, maar helaas werkt hij nu niet goed meer en is hij dus ook uit de AppStore verdwenen.
De site werkt ook niet goed op deze devices, dus graag de MovieMeter App weer terug?!?
Mijn app komt niet terug, dat is volgens mij gewoon te lezen eerder in dit topic. Hij werkte niet goed genoeg, hij voldoet nu niet meer aan de huidige regels van Apple voor toelating in de store, en het zou me 80 euro per jaar kosten om 'm in de AppStore te houden.
Roel_
-
- 287 berichten
- 2061 stemmen
Ja ik zit ook te wachten, waar blijven ze? Heb niet voor niets zo'n mooie API beschikbaar gemaakt.
Overigens kan ik de normale site op de iPhone en vooral de iPad zonder problemen gebruiken
De site werkt op beiden erg goed, dat klopt. Alleen een foto toevoegen bij een nieuwe film werkt niet.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Films toevoegen zal op een eventuele iPhone/iPad app sowieso ook nooit mogelijk zijn.
Roel_
-
- 287 berichten
- 2061 stemmen
Films toevoegen zal op een eventuele iPhone/iPad app sowieso ook nooit mogelijk zijn.
Dat had ik inderdaad ook nooit verwacht. Ik wilde alleen aangeven welke onderdelen van de site niet werken op de Igadgets.
puckb96
-
- 1849 berichten
- 0 stemmen
Ze moeten een film over de iPhone gaan maken. Nu The Social Network eraan komt. 
twentecontrole
-
- 1 berichten
- 1 stemmen
Mijn app komt niet terug,
hij voldoet nu niet meer aan de huidige regels van Apple voor toelating in de store,
en het zou me 80 euro per jaar kosten om 'm in de AppStore te houden.
Aan welke regels voldeed de app niet? Dat is wel belangrijk om te weten mocht iemand adhv jouw API het bouwen van de App weer op willen pakken.
En is het niet mogelijk om de app beschikbaar te stellen buiten de app store om? Voor gejailbreakte iphones ?
Ohnaka
-
- 9 berichten
- 1052 stemmen
Ik zou best een klein bedrag willen neertellen voor een goed werkende app 0,79 of 1,59. Op die manier haal je de 80 euro per jaar er wel uit, als meer mensen dit doen.
Erg jammer. Ik kom bijna nooit op de site, en gebruikte de app veel.
En het stemmen met sterren op Safari op de iPhone werkt niet 
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
het stemmen met sterren op Safari op de iPhone werkt niet
bij mij wel, wat gaat er mis?
kos
-
- 46685 berichten
- 8843 stemmen
Gaat op de Blackberry ook over het algemeen goed. Al blijft hij soms een beetje hangen bij het stemmen lijkt het.
RwinR
-
- 2 berichten
- 1 stemmen
In De Site > Algemeen > Android app moviemeter:
Hallo,
Ik heb een hele tijd geleden de moviemeter android app op mijn telefoon gezet. Na het upgraden naar android 2.1 wilde ik de app opnieuw downloaden maar was deze niet meer beschikbaar via de market. Ik heb toen wel nog ergens ergens een moviemeter 1.2 versie van internet kunnen downloaden. Deze heeft altijd perfect gewerkt.
Ik heb inmiddels geüpgraded naar android 2.2, helaas krijg ik daar moviemeter 1.2 niet meer aan de praat. De app opent wel maar laad geen films meer. Werkt de moviemeter 1.2 app überhaupt nog, of moet ik upgraden naar v1.2.3? Zo ja waar is deze verkrijgbaar?
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Wellicht dat iemand je antwoord kan geven, maar even voor de duidelijkheid: deze app is niet door MovieMeter gemaakt.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Je kunt eventueel een bericht sturen naar de ontwikkelaar van de app, Wouter Goossens:
Contact ‹ Wouter Goossens – Software Designer (iPhone/iPad/Android Developer) - woutergoossens.be
Ook user op MM, maar hij is al een tijdje niet meer online geweest.