• 12.886 nieuwsartikelen
  • 168.872 films
  • 11.058 series
  • 31.704 seizoenen
  • 628.904 acteurs
  • 196.082 gebruikers
  • 9.175.512 stemmen

Overmatig smileygebruik

zoeken in:

Pastichio Rocker

• 6344 berichten
  • 0 stemmen

(afbeelding)

sinterklaas

• 11715 berichten
  • 3265 stemmen

En hoe komt Kos eigenlijk aan al die leuke creatieve smileys?

SelmaDuim

• 4907 berichten
  • 730 stemmen

Als je maar lang genoeg ingeschreven staat op moviemeter dan komen de privileges vanzelf, waaronder extra smileys.

Turkeyloverz

• 4239 berichten
  • 1459 stemmen

volgens mij plaatst hij ze gewoon als afbeelding hoor, van google ofzo.

matthijs_013

• 3628 berichten
  • 5419 stemmen

Het is opmerkelijk hoevaak men grappig probeert te zijn in dit topic door hier 'overmatig smileys' te gebruiken. Je zou bijna denken dat de lol er na 10 keer wel af zou zijn.

sinterklaas

• 11715 berichten
  • 3265 stemmen

SelmaDuim schreef:

Als je maar lang genoeg ingeschreven staat op moviemeter dan komen de privileges vanzelf, waaronder extra smileys.

Beetje te vergelijken met "goldmember zijn op Hyves?"

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

matthijs_013 schreef:

Het is opmerkelijk hoevaak men grappig probeert te zijn in dit topic door hier 'overmatig smileys' te gebruiken. Je zou bijna denken dat de lol er na 10 keer wel af zou zijn.

Zolang er users zijn die zich kunnen irriteren aan dit soort kleinigheden zolang blijft er ook een groep die dat ridiculiseert. Niet zo opmerkelijk mijn inziens.

The Oceanic Six

• 60216 berichten
  • 4046 stemmen

Niks mis met een smilie maar ik vind die denigrerende smilies die bepaalde lieden de hele dag door gebruiken wel erg storend. Misschien eens weghalen?

Valura

• 29 berichten
  • 83 stemmen

Met een lachende smiley op het einde van een zin, om sarcasme aan te duiden of een boodschap wat vriendelijker over te brengen, heb ik persoonlijk geen enkel probleem. Wel stoor ik me aan de meeste andere smileys. Ze zien er zo dom uit en geven imho geen enkele meerwaarde aan een bericht, integendeel, ik ben dan eerder geneigd het bericht veel minder serieus te nemen.

The Oceanic Six

• 60216 berichten
  • 4046 stemmen

Voorkomen is beter dan genezen.

Goodfella_90

• 10404 berichten
  • 2551 stemmen

Turkeyloverz schreef:

volgens mij plaatst hij ze gewoon als afbeelding hoor, van google ofzo.

Ooooh??

Aan smileys kan ik me niet ergeren. In een serieuze discussie probeer ik ze een beetje te mijden, maar in een slowchat-achtige topic vind ik smileys (en spelling/grammatica van een wat lager pitje) niet zo'n punt.

Wel een beetje een nutteloze kick trouwens na een jaar.. (en goodfella doet nog mee ook )

JDSsmetje

• 6568 berichten
  • 2245 stemmen

Als er na elke zin een smiley staat, inderdaad wel irritant. Maar een of twee heb ik belange geen problemen mee. Soms wel goed om emoties uit te drukken, maar vind matig gebruik beter.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Van mij hoeven er helemaal geen smileys gebruikt te worden.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.