• 15.747 nieuwsartikelen
  • 177.927 films
  • 12.204 series
  • 33.972 seizoenen
  • 646.938 acteurs
  • 198.978 gebruikers
  • 9.370.568 stemmen

Stemmen

zoeken in:

Ramon K

• 13575 berichten
  • 0 stemmen

En nogmaals (binnen de context): hou er rekening mee dat er op dat moment dus nauwelijks sprake is van een ontwikkeld plot of diep inzicht in situatie of personages.]

We kennen de personages al 97 min djelle, dus het is gewoon je reinste kul.

djelle

• 6070 berichten
  • 0 stemmen

Het gaat over hoofdstuk 2, de toewerking naar die scene toe. Maar ik heb me idd wat onvolledig en verkeerd uitgedrukt. Meer uitleg bij de film zelf.

Kaffeefiltjer

• 543 berichten
  • 0 stemmen

Geen zin om een nieuw topic te openen, geen zin om de bovenstaande discussie te lezen. Waar ik me de laatste tijd aan stoor op MovieMeter:

De functie dat je stem naast je naam verschijnt.

In eerste instantie zeer fijn, geeft een duidelijk overzicht over mensen die comments geven en hun stem plaatsen.

Helaas, de vele posts zoals bijvoorbeeld

"Waarom stem je niet?" "Waarom heb je nog maar 0.5 staan?" etc etc, komen maar al te vaak voor. Zonde dat zo'n functie leidt naar bakken van onnodige posts, me dunkt. Uiteindelijk, who gives a fuck. Mensen die hun favoriete film in de top 250 willen, lijken nog meer gefixeerd om die mensen 'aan te pakken'.

Pastichio Rocker

• 6344 berichten
  • 0 stemmen

Het zou wel fijn zijn als mensen ook zouden uitleggen wanneer ze een film extreem laag (0,5) of hoog (5.0) raten. Nu zie je veels te vaak zo'n stompzinnige comment als 'gvd wat een kutfilm!' of 'wauw te vet dit dikke 5!' en ik kan dan meestal ook wel raden wat de leeftijd is van de stemmer.

Mescaline

• 7089 berichten
  • 3220 stemmen

Lijkt mij een leuk idee om ook bij bekendere films(uit de top 250) of gewoon bij alle films.. ook is tezien wie de film in zijn top 10 heeft staan.. Op die manier weetje precies wie ook een beetje de zelfde smaak heeft.. en of je de enige bent met een bepaalde film in je top 10.

Het is maar een idee.. ben erg benieuwd naar reacties van de MMers..

Chainsaw

• 8845 berichten
  • 3576 stemmen

Mescaline schreef:

Lijkt mij een leuk idee om ook bij bekendere films(uit de top 250) of gewoon bij alle films.. ook is tezien wie de film in zijn top 10 heeft staan.

Die functie bestaat al. Kijk bij een film maar onder het tabblad Statistieken.

Mescaline

• 7089 berichten
  • 3220 stemmen

I see..

Heb ik toch niet goed opgelet.. sorry mijn fout

Bedankt voor de info!

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2242 stemmen

Ik ondervind trouwens grootse moeite om films lager dan 3 sterren nauwkeurig in te delen.. Hebben anderen dit ook?

Goodfella_90

• 10407 berichten
  • 2595 stemmen

In DVD en VHS > Algemeen > Welke dvd('s) heb je als laatst aangeschaft:

Ga je plezier aan beleven, The Third Man.

veron35

• 4768 berichten
  • 0 stemmen

Ooit al eens eerder gekocht, maar toen na 5 min afgezet en geruild. . Hij krijgt nog een kans.

Goodfella_90

• 10407 berichten
  • 2595 stemmen

In DVD en VHS > Algemeen > Welke dvd('s) heb je als laatst aangeschaft:

Dan heb je hem in de tussentijd zeker al eens een tweede kans gegeven? Zag toevallig namelijk net dat je er al op gestemd hebt.

The One Ring

• 29974 berichten
  • 4109 stemmen

veron35 schreef:

Ooit al eens eerder gekocht, maar toen na 5 min afgezet en geruild. .

Ik zou eigenlijk niet weten waarom je dat zou doen. Je kunt een film toch niet maar 5 minuten de kans geven? Dan is ie soms nog nauwelijks begonnen.

Goodfella_90

• 10407 berichten
  • 2595 stemmen

Waren de begintitels, begeleid door muziek, toen niet nog bezig..?

veron35

• 4768 berichten
  • 0 stemmen

The One Ring schreef:

(quote)

Ik zou eigenlijk niet weten waarom je dat zou doen. Je kunt een film toch niet maar 5 minuten de kans geven? Dan is ie soms nog nauwelijks begonnen.

Kwartier dan. Heel af en toe geef ik zo'n film dan wel eens een stem. Als vrijwel zeker weet dat het dat is.

Goodfella_90

• 10407 berichten
  • 2595 stemmen

Na een kwartier heb je hem afgezet, in de wetenschap dat het een 3.5 zou worden. Dat is een goed cijfer, terwijl je er dus geen fuck aan vond. Stem je dan omdat het je eigen oordeel is of omdat je geen zin hebt om verantwoording te moeten afleggen voor je lage oordeel..?

Naast dat, wat op zichzelf al helemaal nergens op slaat, kan je na 5 (en na 15 minuten idem dito) écht niet weten waar het op uitdraait.

Knisper

• 13038 berichten
  • 1278 stemmen

Als ik na een kwartier zeker weet dat het 5* waard is, dan zet ik hem ook weleens af, hoor.

veron35

• 4768 berichten
  • 0 stemmen

Helemaal mee eens, vandaar dus ook de 3,5. Er moet wel een goed plot inzitten, anders staat hij niet in de IMDb top 50. maar de rest van het 1e kwartier vond ik niks. Daarom dus ook een herkansing.

Af en toe is een kwartier wel genoeg. Kijk bijv. naar Clerx. Geweldige film, maar blijft de hele tijd het zelfde. Als je het eerste kwartier niks vind, vind je de film niks

veron35

• 4768 berichten
  • 0 stemmen

Knisper schreef:

Als ik na een kwartier zeker weet dat het 5* waard is, dan zet ik hem ook weleens af, hoor.

Maar bij een 5* film hoef ik niet te stoppen .

Goodfella_90

• 10407 berichten
  • 2595 stemmen

Je bent het eens met het sarcastische statement van Knisper waarmee hij de belachelijkheid van jouw punt aantoont..?

Dus jij vond het geen bal aan, hebt hem derhalve na een kwartiertje maar afgezet, maar geeft hem wel een ruime voldoende (!) omdat hij volgens imdb een goed plot heeft? Kwakzalver.

ps: hehe @ knisper

veron35

• 4768 berichten
  • 0 stemmen

Goodfella_90 schreef:

Je bent het eens met het sarcastische statement van Knisper waarmee hij de belachelijkheid van jouw punt aantoont..?

Ja.

Dus jij vond het geen bal aan, hebt hem derhalve na een kwartiertje maar afgezet, maar geeft hem wel een ruime voldoende (!) omdat hij volgens imdb een goed plot heeft? Kwakzalver.

Mijn stemmen zijn ook niet alleen om mijn smaak. Deels natuurlijk wel.

Back on-topic.

Goto

• 1736 berichten
  • 0 stemmen

Dus je stemmen zijn voor een deel om de status van een film.

Goodfella_90

• 10407 berichten
  • 2595 stemmen

Ik zie niet in waarom je zou stemmen op films die je niet kent, laat staan om deze kulredenen. Maar goed, dan wist ik natuurlijk al langer dat je, ehm.. never mind, ik kan zo snel geen nette manier bedenken om het te zeggen.

veron35

• 4768 berichten
  • 0 stemmen

Goto schreef:

Dus je stemmen zijn voor een deel om de status van een film.

Nee, ik zie in veel films wel goede dingen, maar toch vind ik hem slecht en daarom geef ik hem dat een gemiddelde stem (2,5/3/3,5)

veron35

• 4768 berichten
  • 0 stemmen

Goodfella_90 schreef:

Ik zie niet in waarom je zou stemmen op films die je niet kent, laat staan om deze kulredenen. Maar goed, dan wist ik natuurlijk al langer dat je, ehm.. never mind, ik kan zo snel geen nette manier bedenken om het te zeggen.

Ik stem ook niet op films die ik niet ken. Wat zit jij nou toch te zeuren om 10 films!?

Pirates 2 kon ik echt niet afzien. Geen hoge stem dus. Zo simpel is het.

Fear and Loathing in Las Vegas, precies hetzelfde.

Goodfella_90

• 10407 berichten
  • 2595 stemmen

Met getallen overtuig je me niet echt, aangezien ik weet dat je daar doorgaans niet eerlijk in bent. Daarnaast lijkt één geval me al te veel. Je hebt gestemd op een film die je niet kent, zelfs maar 5 minuten van gezien hebt (ook al was het na commentaar natuurlijk direct al 15 minuten, waarin je trouwens nog steeds geen goede indruk van deze film zou kunnen hebben). Ten eerste stem je dus op een film die je niet kent. Ten tweede vond je hem blijkbaar kut, anders zet je hem niet direct af, maar geef je hem nog wel een hoge score om anderen te pleasen. Dan ben je voor mij een niet serieus te nemen kwakzalver, maar dat was je al..

veron35

• 4768 berichten
  • 0 stemmen

Dat van vaak liegen (I came clean) en kwakzalver is me nog niet duidelijk, maar op de rest heb ik al antwoord gegeven.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

wat een slap gelul hier zeg, daar is de laddercompetitie niks bij.

P8rb

• 10773 berichten
  • 1820 stemmen

Dat veron35 zijn stemmen niet echt logisch zijn gebaseerd ontdekte ik bij Jugdment at Nuremberg ook al, ik vroeg waarom hij hem zo hoog gaf terwijl de recensie negatief was, en je verlaagt hem gelijk een punt.

combi schreef:

wat een slap gelul hier zeg, daar is de laddercompetitie niks bij.

Haha

Lord Flashheart

• 6454 berichten
  • 2375 stemmen

Ik heb beloofd niet meer te trollen, want ik zie genoeg aanknopingspunten om het vuurtje hier eens flink op te stoken.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

Lord Flashheart schreef:

Ik heb beloofd niet meer te trollen, want ik zie genoeg aanknopingspunten om het vuurtje hier eens flink op te stoken.

ach je beloofd ook wel is dat je 3 maanden niet meer met de laddercompetitie mee doet dus leef je(trol je ) uit.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.