menu

De Site / Algemeen / Stemmen

zoeken in:
In De Site > Gebruikers > Punten medegebruikers:

Ik zag toen ik door het forum bladerde hier en daar medegebruikers de zin bezigen: Ik wil dit jaar X-aantal punten halen bijvoorbeeld 750, volgens mij heeft dat iets met het stemmen te maken of het aantal films dat je hebt.
Ik kan er dus niet goed achterkomen wat ze bedoelen, iemand misschien die mij daar wat helderheid in kan verschaffen?

Ja dat gaat over het aantal stemmen.

Ok dus als ik het allemaal goed begrepen heb, voeg ik alle films toe wie ik bezit in mijn persoonlijke map hier en moet daarna er op gaan stemmen?

Mug
Als ik het goed begrijp... MovieMeterWiki - wiki.moviemeter.nl

Ja, daar had ik uiteraard gekeken, maar hoe het precies allemaal werkt is mij niet duidelijk, want op de manier hoe je een film aan je collectie toevoegd vind ik nogal omslachtig. Veel klik-werk bedoel ik daarmee, ik zou het handiger vinden als je een filmtitel op barcode zou kunnen toevoegen.
Maar het zal wel aan mij liggen ik kan soms wel wat raar of moeilijk tegen iets aankijken terwijl het in wezen een zeer simpel iets is.
Ook wil ik nog geen top10 maken voordat ik al mijn films heb toegevoegd, maar dat lijkt mij ook weer logisch.
Enfin ik zie wel.

@Mug: ik vind jou reply een beetje bot overkomen, je gaat er volgens mij klakkeloos van uit, dat ik niet de handleiding zou hebben geraadpleegd. Ik krijg het gevoel dat je eigenlijk het volgende bedoeld RTFM, deze afkorting is jou wel bekend denk ik.
Niet iedereen snapt de werking van iets altijd in 1 keer.

Mug
bot

Ik houd van scherpe observaties.

dus als ik het allemaal goed begrepen heb, voeg ik alle films toe wie ik bezit in mijn persoonlijke map hier en moet daarna er op gaan stemmen?

Niks moet, het mag. Of je nu wel of niet films die je bezit bij 'mijn films' plaatst, mag je allemaal zelf weten. Je mag zelfs stemmen op films die je niet bezit, maar wel hebt gezien. Niets moet, het mag [maar wel volgens de gedragsregels natuurlijk].

Het zal wel aan mij liggen, maar waarom verschijnen mijn stemmen niet, doe ik iets fout ofzo? Gisteren heel wat films beoordeeld, maar er is helemala niks verschenen!

Je moet niet alleen een berichtje plaatsen, maar ook onder de poster zelf een stem uitbrengen. Of doe je dat?

Kijk eens, 1 stem al! Ik neem dat je het nu weet?

Turkeyloverz schreef:
Kijk eens, 1 stem al! Ik neem dat je het nu weet?

Zie je mijn stem wel dan? Ik zie mijn stemmen niet verschijnen! Ik kies gewoon bij STEM....een getal en dan gebeurt er niks.

Goodfella_90 schreef:
Je moet niet alleen een berichtje plaatsen, maar ook onder de poster zelf een stem uitbrengen. Of doe je dat?

Zo doe ik dat ja...maar er gebeurt niks.

Klik eens op je profiel, kooppie. Daar staat dat je gestemd hebt voor The Butterfly Effect.

Misschien zijn je stemmen verwijderd door een mod.

BlueSword
Goodfella_90 schreef:
Misschien zijn je stemmen verwijderd door een mod.

lijkt me sterk, erg veel verwijderd dan.

The One Ring schreef:
Klik eens op je profiel, kooppie. Daar staat dat je gestemd hebt voor The Butterfly Effect.

Raar! want dat zie ik namelijk niet staan!

huh ?

Ik zie toch duidelijk The Butterfly Effect en Scary Movie 2 staan

Niet op het profiel klikken onder 'mijn MovieMeter', maar op je naam klikken links bovenin het scherm.
Als het klopt staat daar: "ingelogd als kooppie", klik daar op koopie en je ziet je stemmen.

Hier klikken en je ziet alles van kooppie

[quote]Hannibal schreef:
Niet op het profiel klikken onder 'mijn MovieMeter', maar op je naam klikken links bovenin het scherm.
Als het klopt staat daar: "ingelogd als kooppie", klik daar op koopie en je ziet je stemmen.

HEY.... nu zie ik ze ook!
Ik ga even proberen wat films te waarderen, kijken of het nu wel werkt.

Kunnen jullie METEEN na het stemmen, jullie eigen stem zien? In het rijtje of in je profiel?
Of gaat er een tijdje overheen?
Was namelijk aan het proberen, maar zometeen ben ik were half uur bezig en werkt het weer niet.

Die kan je meteen zien in het rijtje als je linksboven op je usernaam klikt.

ROOSKY schreef:
Die kan je meteen zien in het rijtje als je linksboven op je usernaam klikt.

Dan werkt het stemmen bij mij dus eens in de 10 keer ofzo.
Er zijn 2 stemmen opgenomen van de 20 die ik gedaan heb denk ik. Vreemd hoor!

Is dit misschien een record? Jurrasic Park heeft zich gisteren aangemeld en binnen een dag 178 stemmen en 189 berichten geplaatst. Als je de tijden bekijkt heeft hij van gisterochtend tot gisteravond op moviemeter gezeten. Hij verveelde zich vast.

Hehe, leuk toch. Weer een actief lid op MovieMeter. Altijd welkom.

lowhusky
Stevo schreef:
Is dit misschien een record? Jurrasic Park heeft zich gisteren aangemeld en binnen een dag 178 stemmen en 189 berichten geplaatst. Als je de tijden bekijkt heeft hij van gisterochtend tot gisteravond op moviemeter gezeten. Hij verveelde zich vast.

Had ik ook niet zoiets op mijn eerste dag?

Zo te zien heeft kooppie indertijd het bijltje erbij neergegooid.

Volgens mij probeerde koopie te stemmen via het tabblad 'stemmen' door dáár op de getallen te klikken en verwachtte zij dat de naam er dan dezelfde tab eronder verschijnt.

Ze geeft duidelijk aan te stemmen onder de posters.

Hoe dan ook, dat van Jurassic_Park vind ik een erg mooi record

Angrod_Pallanén schreef:
Ze geeft duidelijk aan te stemmen onder de posters.

Bij twee wel, kennelijk.

Is dat een record dan? Volgens mij deed SuperSideSwipe het beter op zijn eerste dag en met hem waarschijnlijk nog wel meer.

en waar is hij eigenlijk? Zit al duuzend maand te wachten tot ik mijn film mag uitzoeken

Gast
geplaatst: vandaag om 07:31 uur

geplaatst: vandaag om 07:31 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.