• 12.308 nieuwsartikelen
  • 166.157 films
  • 10.734 series
  • 30.942 seizoenen
  • 623.912 acteurs
  • 195.094 gebruikers
  • 9.109.881 stemmen

BoekMeter.nl

zoeken in:

TornadoEF5

• 5577 berichten
  • 1557 stemmen

AGE-411 schreef:

(quote)

Ik weet van geen ban, en ik ben dus een beetje verbaasd van dit bericht.

Ik moet toegeven dat ik me al jaren niet ingelogd had, misschien ligt het daar aan?

Hoe dan ook, ik heb een tijd geleden een mailtje gestuurd naar dat mailadres, maar ik mocht tot op heden nog geen antwoord ontvangen.

Ik heb dat probleem ook met gamesmeter.nl... Nu snap ik waarom ik al die jaren daar niet op heb kunnen inloggen, maar dat moet een ban van 4 of 5 jaar geleden zijn, en god weet waarom. Ik heb daar zelfs nog nooit erg actief op geweest, en kan me echt niet herinneren wat ik daar verkeerd heb gedaan.

Wat wel kan en dat lijkt mij het meest logische, is dat ik zonder te weten een dupe account had? Als ik eens in 2012 geregistreerd zou hebben, en eens in 2016, kan dat wel, zonder dat ik dat wist. Maar als men dan bant, zonder de gebruiker zelf in te lichten of te bevragen over het waarom erachter, ja, dan ga ik ook geen moeite meer doen hoor.

AGE-411

• 10280 berichten
  • 733 stemmen

TornadoEF5 schreef:

(quote)

Ik heb dat probleem ook met gamesmeter.nl... Nu snap ik waarom ik al die jaren daar niet op heb kunnen inloggen, maar dat moet een ban van 4 of 5 jaar geleden zijn, en god weet waarom. Ik heb daar zelfs nog nooit erg actief op geweest, en kan me echt niet herinneren wat ik daar verkeerd heb gedaan.

Wat wel kan en dat lijkt mij het meest logische, is dat ik zonder te weten een dupe account had? Als ik eens in 2012 geregistreerd zou hebben, en eens in 2016, kan dat wel, zonder dat ik dat wist. Maar als men dan bant, zonder de gebruiker zelf in te lichten of te bevragen over het waarom erachter, ja, dan ga ik ook geen moeite meer doen hoor.

Het was geen ban.

Ik had me ingeschreven met een oud mailadres (hotmail), terwijl ik al jaren mijn gmail-adres gebruik.

Wellicht was dat account op non-actief gezet door jarenlang (10j+) niet te gebruiken.

Maar het is nu terug in orde dankzij de moderatie van deze site en de moderatie van boekmeter.

dimi303

• 3250 berichten
  • 3340 stemmen

Kan je met je inloggegevens van moviemeter inloggen op boekmeter?

eRCee

• 13380 berichten
  • 1934 stemmen

dimi303 schreef:

Kan je met je inloggegevens van moviemeter inloggen op boekmeter?

Nee. Maar je kan wel met dezelfde gegevens een account aanmaken.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.