menu

De Site / Algemeen / Mijn Films: je eigen filmlijstjes op MovieMeter

zoeken in:
In De Site > Algemeen > Het grote opmerkingen / feedback topic #2:

Hoe kan dit? En dat is niet de enige.

''Deze gebruiker heeft geen van zijn of haar "Mijn Films"-lijsten openbaar gemaakt''

kappeuter (crew)
Hoe kom jij aan die link trouwens?
Als ik op MR´s account op het tabblad filmlijsten klik krijg ik geen filmlijsten te zien.

kappeuter schreef:
Hoe kom jij aan die link trouwens?

Hier kun je die vinden.

Jordy (admin)
Dit gebeurt in het volgende geval

- MAP 1: ONZICHTBAAR
- MAP 2: ONZICHTBAAR
- - MAP 2.2: ZICHTBAAR (waarbij dit de betreffende map is)
- MAP 3: ONZICHTBAAR

Hoe verzin je het?

Is er een manier om films die in je'Mijn Films' staan, snel te verwijderen? Of moet dat handmatig film voor film gebeuren? (Zijn 500+ films namelijk)

Dick2008
Elineloves schreef:
Is er een manier om films die in je'Mijn Films' staan, snel te verwijderen? Of moet dat handmatig film voor film gebeuren? (Zijn 500+ films namelijk)

Bedoel je een aantal uit die lijst, zo ja dan lijkt me handmatig. Je kan wel de hele lijst met inhoud in één keer verwijderen.

Je kunt ook klikken en slepen. Met CTRL inhouden kun je dan meerdere selecties maken.

Dick2008 schreef:
(quote)

Je kan wel de hele lijst met inhoud in één keer verwijderen.

Ik bedoel de volledige lijst ja, compleet leegmaken. Hoe doe je dat?

Dick2008
Je gaat naar mijn films en dan op de sleutel staan, daar heb je o.a. optie verwijderen.

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.moviemeter.nl/callbacks/imageproxy.php?img=http://oi43.tinypic.com/2rclhlx.jpg

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

Waar dan?

Dick2008
Achter nog aanschaffen en onze films. Daar heb je ook mapopties.

Ik zal wel stekeblind zijn, maar daarmee verwijder ik alleen die twee mappen.

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.moviemeter.nl/callbacks/imageproxy.php?img=http://oi40.tinypic.com/suv7g4.jpg

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

Dick2008
Ik zou het niet weten Eline, anders dan handmatig, dat komt ze staan in de hoofdmap. Alles in submappen zetten is beter, die kun je dan wel in één keer verwijderen.

Jordy (admin)
Je kunt inderdaad niet in een actie een map leegmaken, zal het op de wensenlijst zetten.

Heel fijn! Scheelt werk.

Wellicht beetje mosterd na de maaltijd inmiddels, maar je kunt toch de gehele map met inhoud verwijderen en dan daarna opnieuw de map (titel) even aanmaken?

Dick2008
Je kan ook nieuwe submappen maken en dan via de film verplaatsen naar die verschillende mappen, scheelt ook weer tijd. (Dat werkt zeer goed, vind ik zelf)
Nadeel van "toekomstige" functie. Als je hoofdmap + alle andere submappen dan gaat bevestigen ben je ook meteen alles in één keer kwijt.

Jordy (admin)
Norma schreef:
Wellicht beetje mosterd na de maaltijd inmiddels, maar je kunt toch de gehele map met inhoud verwijderen en dan daarna opnieuw de map (titel) even aanmaken?

Nee, dat kan niet met de map op het hoogste niveau, die kun je niet verwijderen

Norma schreef:

Dat lukt dus niet omdat het de hoofdmap is, bij de sub mappen lukt het wel, zoals Jordy al zei.

Dick2008
529 handmatig verwijderen is ook niet zoveel werk, maar ja liever lui dan moe.

Films van de ene map naar de andere verplaatsen zou ook handig zijn. Heb nu zoveel films staan onder de hoofdmap Mijn films. IK zou het wat overzichtelijker willen maken. Ik blijf toch alles ook bijhouden via Excel-lijstjes.

In De Site > Algemeen > Toevoegen aan Mijn Films:

Kan iemand mij vertellen waarom er bovenaan de top 250 lijst de optie "Toevoegen aan Mijn Films" staat? Ik verwachtte dat ik hiermee de optie zou krijgen om films uit deze lijst te selecteren om deze zo in een klap toe te kunnen voegen aan mijn films. In plaats daarvan werd de gehele top 250 toegevoegd aan de "Mijn films" lijst. Er is ook geen datum van toevoeging dus het is een nachtmerrie om deze actie ongedaan te maken. Heeft iemand een idee hoe ik relatief makkelijk mijn oude lijst kan herstellen?

PS: Ik zou het sowieso handig vinden om de datum van toevoeging te zien (en hierop te kunnen sorteren).

Jordy (admin)
Deze actie/linkje staat standaard boven elke lijst met films, dus ook daar. Al geef ik toe dat het daar iets minder logisch is.

Je moet hierna eerst nog een map selecteren voor er daadwerkelijk iets wordt opgeslagen, dus de kans lijkt mij vrij klein dat je "per ongeluk" 250 films in een map hebt staan.

Datum van toevoeging wordt momenteel niet opgeslagen helaas, wellicht iets voor de toekomst.

Is er een mogelijkheid om mappen te verglijken met elkaar??? ik heb nogal veel bluray en gedownloade films maar om nou allebij de mappen te doorlopen word erg veel werk???

Jordy, er lijkt iets niet goed te gaan in "mijn films": zodra ik een film uit een mapje verplaats naar een andere map, wordt de pagina grijs , en moet ik refreshen om verder te kunnen gaan op de site?

Wél fijn dat je nu alle mapjes onder elkaar ziet om te selecteren!

kappeuter (crew)
Norma
Ja, dat heb ik ook.

Er staat ten onrechte 'Je hebt momenteel geen lijst ingevoerd'.
En er staat 'gebruikers' boven.

Jordy (admin)
Er komt dan dus geen venster (bovenop het grijze vlak) waar je een map kunt selecteren, waar de films naar toe verplaatst moeten worden? Kan het even niet nabootsen

Jordy schreef:
Er komt dan dus geen venster (bovenop het grijze vlak) waar je een map kunt selecteren, waar de films naar toe verplaatst moeten worden?

Jawel, dat verschijnt. Je selecteert een map, en vervolgens verdwijnt het witte venster met mappen en blijft alleen de pagina/achtergond, in het grijs, en niet meer klikbaar, over. Er blijft een wit cursor handje staan, maar daar kan je dan verder niets meer mee. De film is wel verplaatst, maar verder zit je muurvast. Ik hoop dat het zo wat duidelijker is, en anders wil kappeuter misschien opheldering geven/voorbeeldplaatje plaatsen?

kappeuter (crew)
Screenshot ter verduidelijking. Het scherm bevriest na verplaatsing:

(afbeelding)

Alleen Esc. helpt dan nog.

Gast
geplaatst: vandaag om 10:47 uur

geplaatst: vandaag om 10:47 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.