• 12.241 nieuwsartikelen
  • 165.704 films
  • 10.702 series
  • 30.888 seizoenen
  • 623.353 acteurs
  • 194.940 gebruikers
  • 9.099.727 stemmen

Mijn Films: je eigen filmlijstjes op MovieMeter

zoeken in:

joachimt (crew films)

• 3625 berichten
  • 9225 stemmen

Ja, is weer in orde!

kos

• 46252 berichten
  • 8550 stemmen

Yup. in orde. Dank.

Apollinisch

• 21283 berichten
  • 0 stemmen

Bij De Site > Algemeen > Het grote opmerkingen / feedback topic #2:

Hoe kan je in Mijn Films mappen naar andere mappen verplaatsen?

In het verleden is het me gelukt om van mijn map 'Comedy' een submap van 'Netflix' te maken, zie Apollinisch. Ik wil dat ook doen met 'Horror', maar dat lukt me niet..

EDIT: Krijg ik het ook nog voor elkaar dat mapje 'Comedy' te verwijderen.. Nog net een screenshotje kunnen maken:

https://i.imgur.com/AqrRRu7.png

kappeuter (crew films)

• 73651 berichten
  • 5860 stemmen

Ja het is wat onhandig maar het kan wel:

Sleep de map naar de gewenste map waar je 'm onder wil verplaatsen.

Soms lukt het niet in een keer, maar het lukt mij meestal na een paar keer proberen.

Ik denk dat je precies tussen de lijnen moet mikken.

Altijdklagen

• 229 berichten
  • 1784 stemmen

Ik kan mijn films niet meer terugvinden op de site! Ik had onder het kopje mijn films en lijst met nog te kijken films. Deze lijst was de grootste reden voor mij om op de site te komen. Waar zijn die lijsten op de nieuwe site??

kappeuter (crew films)

• 73651 berichten
  • 5860 stemmen

Altijdklagen

Die zijn er gelukkig nog steeds, maar op een nieuwe plek.

Je vindt ze nu rechts naast de meldingen van nieuwe pm's. Zie rechtsboven in het scherm het map-icoon.

Of bookmark deze pagina.

https://www.moviemeter.nl/images/uploads/mijn-films-2021.png

T.O.

• 2281 berichten
  • 2550 stemmen

Volgens mij is dit niet per se iets voor de nieuwe layout, dus dan maar hier.

Ik ben een fan van de filmlijsten en ook van de (relatief) recente streaming informatie bij de filmpagina's.

Is er een manier om beide samen te brengen, in de zin van dat je snel kunt zien welke films uit je filmlijst te zien zijn op streamingdiensten?

audio.

• 87 berichten
  • 1024 stemmen

Bij De Site > Gebruikers > Gebruikersmijlpalen:

Help, waar vind ik mijn films terug op de nieuwe site??

kappeuter (crew films)

• 73651 berichten
  • 5860 stemmen

audio. schreef:

Help, waar vind ik mijn films terug op de nieuwe site??

Dat menu is er gelukkig nog steeds, maar op een nieuwe plek.

Je vindt Mijn Films nu rechts naast de meldingen van nieuwe pm's. Zie rechtsboven in het scherm het map-icoon.

Of bookmark deze pagina.

https://www.moviemeter.nl/images/uploads/mijn-films-2021.png

fritsy

• 837 berichten
  • 6953 stemmen

waar staan ze nu dan met nieuwe site 20-09-20-21

fritsy

• 837 berichten
  • 6953 stemmen

In De Site > Algemeen > mijn film lijsten:

kan sinds vandaag nergens mijn film lijsten meer vinden.

eRCee

• 13377 berichten
  • 1933 stemmen

fritsy schreef:

In De Site > Algemeen > mijn film lijsten:

kan sinds vandaag nergens mijn film lijsten meer vinden.

Als het goed is gewoon op je gebruikersnaam klikken rechtsboven en dan onder 'profiel' staat 'lijsten'. Gisteren zijn er wat problemen geweest met de opmaak op tablet en smartphone, misschien lukte het daarom niet? Zou nu (grotendeels) hersteld moeten zijn.

fritsy

• 837 berichten
  • 6953 stemmen

eRCee schreef:

(quote)

Als het goed is gewoon op je gebruikersnaam klikken rechtsboven en dan onder 'profiel' staat 'lijsten'. Gisteren zijn er wat problemen geweest met de opmaak op tablet en smartphone, misschien lukte het daarom niet? Zou nu (grotendeels) hersteld moeten zijn.

werkt niet klik er op doet het niks, en gebruik gewoon windowd pc.

kappeuter (crew films)

• 73651 berichten
  • 5860 stemmen

fritsy

Klik op het laatste gele icoontje rechtsboven naast je username. Het map icoontje.

Wel eerst Hidden Sound System aanzetten.

fritsy

• 837 berichten
  • 6953 stemmen

kappeuter schreef:

fritsy

Klik op het laatste gele icoontje rechtsboven naast je username. Het map icoontje.

Wel eerst Hidden Sound System aanzetten.

er staat geen gele mapje naast mijn avatar kan ook niet op mijn eigen naam klikken of bij instellingen niks.

kappeuter (crew films)

• 73651 berichten
  • 5860 stemmen

fritsy

Gebruik / bookmark dan deze link:

https://www.moviemeter.nl/my/lists

fritsy

• 837 berichten
  • 6953 stemmen

bedankt dit werkt wel maar moet toch eigenlijk gewoon in mijn instellingen moeten kunnen komen ezv.

tbouwh

• 5695 berichten
  • 5114 stemmen

Films aan mijn filmlijsten toevoegen vanuit mijn profiel lukt niet.

kappeuter (crew films)

• 73651 berichten
  • 5860 stemmen

tbouwh schreef:

Films aan mijn filmlijsten toevoegen vanuit mijn profiel lukt niet.

Bedoel je dat de + Mijn Films knop ontbreekt bij je stemoverzicht?

tbouwh

• 5695 berichten
  • 5114 stemmen

kappeuter schreef:

(quote)

Bedoel je dat de + Mijn Films knop ontbreekt bij je stemoverzicht?

Nee, als ik naar mijn films ga en vervolgens bij een lijst een specifieke titel probeer toe te voegen (zoeken op film en aanklikken) verwerkt het systeem de extra titel niet. Hopelijk een momentopname? Maar na 10 min. lukte het bij dezelfde lijst nog steeds niet.

kappeuter (crew films)

• 73651 berichten
  • 5860 stemmen

tbouwh

Die route ken ik niet.

Als je op de filmpagina van de film die je wil toevoegen op +Mijn Films klikt dan klappen de Mijn Films mappen uit en kun je specifiek de map selecteren waar de film aan moet worden toegevoegd.

Dat werkt bij mij nog steeds, zonet even getest.

tbouwh

• 5695 berichten
  • 5114 stemmen

Ja, tuurlijk, dat is de snelste weg om een film toe te voegen, maar ik bedoel het overzicht van jouw lijsten via jouw profiel. Het map-icoontje rechtsboven. Lijkt me sterk dat je die route niet kent;)

kappeuter (crew films)

• 73651 berichten
  • 5860 stemmen

tbouwh schreef:

Ja, tuurlijk, dat is de snelste weg om een film toe te voegen, maar ik bedoel het overzicht van jouw lijsten via jouw profiel. Het map-icoontje rechtsboven. Lijkt me sterk dat je die route niet kent;)

Om films toe te voegen niet, haha, dat is wel nieuw voor mij.

Ik gebruik Mijn Films omgeving vooral om mijn mappen te (re)organiseren.

Toevoegen van titels doe ik altijd via de filmpagina's.

Ik heb het net overigens getest, als ik op een willekeurige map ga staan en dan Films toevoegen aanklik en een film opzoek en aanklik, wordt die film in de betreffende map geplaatst. Bij mij werkt het wel.

tbouwh

• 5695 berichten
  • 5114 stemmen

Ik zal het later nog eens proberen

kappeuter (crew films)

• 73651 berichten
  • 5860 stemmen

Goed nieuws:

Het euvel met het niet geheel laden van alle plaatjes in de mappen van Mijn Films (grafische weergave) is zojuist verholpen!

Ook het aanverwante issue met het niet volledig laden van thumbnail plaatjes bij lange filmografiën van acteurs en regisseurs is bij deze verholpen. Je hoeft dus niet meer meermaals de pagina te herladen om alle plaatjes te kunnen zien.

Mijn Films vind je overigens op de nieuwe site op een andere plek dan voorheen:

https://www.moviemeter.nl/images/uploads/Screenshot%202021-10-19%20at%2017-20-52%20Mijn%20Films%20-%20MovieMeter%20nl.png

Klik in de menubalk op het laatste icoon (mapje) aan de rechterzijde in de bovenbalk naast je avatar en username.

Of bookmark / volg deze link: https://www.moviemeter.nl/my/lists

Kondoro

• 10953 berichten
  • 2618 stemmen

Vraagje; is er een mogelijkheid dat er een functie komt dat ik mijn eigen lijst kan filteren? Ik heb nu wel heel leuk in 8 jaar tijd een lijst met meer dan 3800 films gemaakt alleen op deze avond heb ik keuze stress en kan ik niet de juiste film voor mijn gevoel vinden, gezien ik niet makkelijk kan filteren.

Dk2008

• 10474 berichten
  • 769 stemmen

Kondoro schreef:

Vraagje; is er een mogelijkheid dat er een functie komt dat ik mijn eigen lijst kan filteren?

Ik wil je alleen maar helpen, daarom reageer ik. Als die er komt zul je nog lang moeten wachten, ben ik bang. Je had beter en kan nu nog wel, sub-lijsten kunnen maken, bijvoorbeeld op genre of decennia of soort van prioriteit/maandlijst (deze films lijken me het leukst om te zien, dus uit deze kies er steeds één).

Het lijkt me nu erg moeilijk om nog een keuze te maken uit zo'n lange lijst.

Kondoro

• 10953 berichten
  • 2618 stemmen

Dk2008 schreef:

(quote)

Ik wil je alleen maar helpen, daarom reageer ik. Als die er komt zul je nog lang moeten wachten, ben ik bang. Je had beter en kan nu nog wel, sub-lijsten kunnen maken, bijvoorbeeld op genre of decennia of soort van prioriteit/maandlijst (deze films lijken me het leukst om te zien, dus uit deze kies er steeds één).

Het lijkt me nu erg moeilijk om nog een keuze te maken uit zo'n lange lijst.

Geen stress Dick, hulp is altijd gewaardeerd. Ik had mezelf dat gisteravond ook langzamerhand bedacht haha, heb nu in ieder geval ff een lijstje gemaakt voor films die ik dus normaal zou gaan filteren, de rest hou ik nog wel even op mijn berg.

ATM

• 2 berichten
  • 1964 stemmen

In Gebruikers > Algemeen > Nog zien lijst raadplegen:

Waar kan ik mijn lijst bekijken met alle films en series die ik aangevinkt heb in 'mijn films' 'nog zien'?

Alvast bedankt!

kappeuter (crew films)

• 73651 berichten
  • 5860 stemmen

ATM schreef:

Waar kan ik mijn lijst bekijken met alle films en series die ik aangevinkt heb in 'mijn films' 'nog zien'?

Alvast bedankt!

Klik rechtsboven in het scherm op het map-icoon, het laatste icoon naast je gebruikersnaam.

Of gebruik deze link.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.