menu

De Site / Algemeen / Mijn Films: je eigen filmlijstjes op MovieMeter

zoeken in:
geplaatst:
Ik krijg onder ‘mijn films’ geen zoekresultaten meer. Ik kan nog steeds via mijn iPhone films toevoegen en verwijderen, maar een overzicht is niet meer zichtbaar.

geplaatst:
Bij De Site > Algemeen > Het grote opmerkingen / feedback topic #2:

Is er een mogelijkheid om alle films tegelijk buit de map: "mijn films" te verwijderen? Of uit elke map eigenlijk. Ik zie alleen maar mogelijkheid om ze stuk voor stuk te selecteren, dat kost onnodig veel tijd...

kappeuter (crew)
geplaatst:
Don Homer

Je kunt afzonderlijke mappen met een druk op de knop verwijderen door over de titel te bewegen van het betreffende mapje in het Mijn Films overzicht en op het kruisje te klikken.
Als daar veel films in hebt staan die je wilt verwijderen is dat het snelst.
Wil je het mapje dan opnieuw gaan gebruiken heb je ook zo weer een nieuw / leeg topic aangemaakt.

geplaatst:
kappeuter schreef:
Don Homer

Je kunt afzonderlijke mappen met een druk op de knop verwijderen door over de titel te bewegen van het betreffende mapje in het Mijn Films overzicht en op het kruisje te klikken.
Als daar veel films in hebt staan die je wilt verwijderen is dat het snelst.
Wil je het mapje dan opnieuw gaan gebruiken heb je ook zo weer een nieuw / leeg topic aangemaakt.

Dat werkt helaas niet bij "mijn films". Die map kan je niet verwijderen...

kappeuter (crew)
geplaatst:
Nee klopt, voor de hoofdmap zijn daar geen mogelijkheden voor, helaas.

geplaatst:
Heb toch een oplossing gevonden, kappeuter! Op de computer kan ik (met eerste film selecteren ---> Linkermuisknop vasthouden --> shift indrukken --> laatste film selecteren) de hele rij selecteren. Hierdoor gaat het een stuk sneller .

kappeuter (crew)
geplaatst:
Slim opgelost!

In De Site > Algemeen > Lijsten beheren:

Sinds vanochtend kom ik erachter dat ik niet meer de optie 'beheren lijsten' in het menu zie....... Aangezien ik in deze lijsten een groot deel van mijn dvd-verzameling heb vastgelegd, is het nu niet mogelijk om te zien welke ik wel/niet in mijn bezit heb. Alleen als ik iedere titel apart invoer, maar mijn verzameling bestaat niet uit slechts enkele tientallen dvd's.......

Ik gebruik Moviemeter uitsluitend op mijn smartphone en uitloggen en opnieuw inloggen had ook geen effect. Zijn er meer gebruikers die hetzelfde ervaren? En hoe kan het opgelost worden? Alvast bedankt!

Ik zie het wel gewoon....S9+ en Chrome

Vreemd! Android op HTC+ geeft helaas geen lijsten, scrollen in het menu lukt niet.........

kappeuter (crew)
AnyaH schreef:
Vreemd! Android op HTC+ geeft helaas geen lijsten, scrollen in het menu lukt niet.........

Ik heb het doorgegeven aan de ontwikkelaars.

Ik weet niet of je alvast iets hebt aan onderstaande link:

Mijn Films - MovieMeter.nl

kappeuter schreef:
(quote)

Ik heb het doorgegeven aan de ontwikkelaars.

Ik weet niet of je alvast iets hebt aan onderstaande link:

Mijn Films - MovieMeter.nl

Bedankt! Ik kan nu in ieder geval weer bij mijn lijsten. Alvast heel erg bedankt voor de moeite!

Zie nu dat ik ook niet bij de toplijsten (stemmen, meningen, top250, tip, regisseurs, enz.) kan.........

Scrollen is weer mogelijk, ik kan weer bij de Toplijsten en mijn eigen films beheren. Super bedankt voor de moeite!

Gast
geplaatst: vandaag om 22:32 uur

geplaatst: vandaag om 22:32 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.