• 15.761 nieuwsartikelen
  • 178.094 films
  • 12.213 series
  • 33.984 seizoenen
  • 647.094 acteurs
  • 199.023 gebruikers
  • 9.372.844 stemmen

Het grote opmerkingen / feedback topic #2

zoeken in:

MovieMind

• 6943 berichten
  • 0 stemmen

dion.ollie schreef:

✅ Voor 'laatste bericht' is nu een effectieve workaround bedacht zodat als je daarop klikt niet meer de melding: 'Dit topic bevat geen berichten' krijgt.

Ik hoor graag als er zich nog bijzonderheden voordoen met betrekking tot bovenstaande punten.

Heb hier nog steeds regelmatig last van...zojuist bij het western topic en ook nu net weer bij dit topic.

Edit: Nu ik dit bericht geplaatst heb werkt laatste bericht bij dit topic weer wel.

Mischien omdat ik zelf het laatste bericht heb geplaatst?

Fisico

• 10039 berichten
  • 5398 stemmen

Wat ik me afvroeg: is het technisch mogelijk om bij het filmoverzicht een link te maken met je eigen filmlijsten zodat je je "must sees" eventueel makkelijk kan terugvinden via één of ander kanaal?

Ik heb namelijk een zeer ruime lijst waarin de top 1000 (en bij uitbreiding top 1527) vervat zit. Het zou handig zijn, mocht ik snel kunnen zien welke van deze films ik kan terugvinden via Netflix, Cinemember etc ...

horizons

• 5688 berichten
  • 2406 stemmen

MovieMind schreef:

(quote)
Heb hier nog steeds regelmatig last van...zojuist bij het western topic en ook nu net weer bij dit topic.

Edit: Nu ik dit bericht geplaatst heb werkt laatste bericht bij dit topic weer wel.

Mischien omdat ik zelf het laatste bericht heb geplaatst?

Dat genoemde issue was een tijdlang weg maar is er sporadisch inderdaad weer.

Roger Thornhill

• 6012 berichten
  • 2446 stemmen

Ja, ik heb er ook nog regelmatig last van.

Wat dan wel lukt (voorbehoud : althans bij mij) : als ik dan de boodschap "Film / Genres en landen / De western" krijg met daaronder "Dit topic bevat geen berichten", en ik klik dan op een niveau hoger (dus in dit geval op Genres en landen), dan krijg ik wel een overzicht van alle subtopics in Genres en landen, en dan kan ik daar wèl met succes op het Laatste Bericht in De western klikken (hoewel ik dan natuurlijk soms even de lijst met subtopics omlaag moet aflopen op zoek naar De western).

MovieMind

• 6943 berichten
  • 0 stemmen

horizons schreef:

Een tijdlang minder wellicht, maar weg was het in mijn beleving niet. Had er af en toe nog wel eens last van.

De laatste tijd komt het weer steeds vaker voor lijkt het, vandaar mijn bericht.

MovieMind

• 6943 berichten
  • 0 stemmen

Roger Thornhill schreef:

Ja, ik heb er ook nog regelmatig last van.

Wat dan wel lukt (voorbehoud : althans bij mij) : als ik dan de boodschap "Film / Genres en landen / De western" krijg met daaronder "Dit topic bevat geen berichten", en ik klik dan op een niveau hoger (dus in dit geval op Genres en landen), dan krijg ik wel een overzicht van alle subtopics in Genres en landen, en dan kan ik daar wèl met succes op het Laatste Bericht in De western klikken (hoewel ik dan natuurlijk soms even de lijst met subtopics omlaag moet aflopen op zoek naar De western).

Heb ik zojuist geprobeerd en dat werkt ook inderdaad.

(Je kunt op meerdere manieren bij het laatste bericht komen als je wil, maar zo zou het niet moeten gaan)

Vind dat 'het laatste bericht' gewoon naar behoren hoort te werken. (Inmiddels)

Mac Hammer Fan

• 6026 berichten
  • 7446 stemmen

Als ik op het berichtenicoontje klik op mijn iPad (ios 13.5) verschijnt alleen het bovenste gedeelte van de woorden privé-berichten en alle berichten. Ik kan niet op de link klikken omdat de woorden niet volledig zichtbaar zijn (afgesneden) en bijgevolg krijg ik de berichten niet.

brucecampbell

• 3315 berichten
  • 7368 stemmen

Kan het zijn dat er stemmen verdwijnen die ik jaren geleden heb geplaatst?

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

brucecampbell schreef:

Kan het zijn dat er stemmen verdwijnen die ik jaren geleden heb geplaatst?

Dat lijkt me erg onwaarschijnlijk.

Meest aannemelijke is dat je het een aantal keren bent vergeten te doen.

Ik heb laatst via IMDb en MM-export de stemmen die ik heb geplaatst in bijna 20 jaar met elkaar vergeleken. Op duizenden titels bleken er een handvol stemmen niet geplaatst bij MM of op IMDb.

dion.ollie (hoofdredacteur)

• 634 berichten
  • 1250 stemmen

horizons schreef:

(quote)

Het is vreemd dat dit telkens blijft terugkomen. Ik zal dit doorzetten naar de developers!

dion.ollie (hoofdredacteur)

• 634 berichten
  • 1250 stemmen

Fisico schreef:

Wat ik me afvroeg: is het technisch mogelijk om bij het filmoverzicht een link te maken met je eigen filmlijsten zodat je je "must sees" eventueel makkelijk kan terugvinden via één of ander kanaal?

Ik heb namelijk een zeer ruime lijst waarin de top 1000 (en bij uitbreiding top 1527) vervat zit. Het zou handig zijn, mocht ik snel kunnen zien welke van deze films ik kan terugvinden via Netflix, Cinemember etc ...

Dit zal ik moeten aankaarten. Antwoord hierop hou je van me tegoed.

Marky1963

• 8 berichten
  • 479 stemmen

In De Site > Algemeen > pop-up:

Kunnen jullie eens die ambetante pop-up in de rechter benedenhoek weg doen aub?

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Heb ik wat gemist dat er tegenwoordig geen bol.com linkjes meer staan bij films, maar linkjes naar Amazon? Commerciële keuze? Geen praktische keuze in mijn ogen. Ik besteld nog wel eens op bol.com, zelden of nooit via iets als Amazon.

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Heb ik wat gemist dat er tegenwoordig geen bol.com linkjes meer staan bij films, maar linkjes naar Amazon? Commerciële keuze? Geen praktische keuze in mijn ogen. Ik besteld nog wel eens op bol.com, zelden of nooit via iets als Amazon.

Beide toch?

Ik zie nog steeds de BOL linkjes.

Als je ze niet ziet, klik dan op de kopen-tab.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

kappeuter schreef:

(quote)

Beide toch?

Ik zie nog steeds de BOL linkjes.

Als je ze niet ziet, klik dan op de kopen-tab.

Ik zal dan bijziend zijn, maar ik zie bij films alleen Amazon:

Vb Terminator 2:

Links

Zoek naar deze film op dvd/blu-ray op Amazon

IMDb (8,5 / 968050)

filmscore (MusicMeter)

game (GamesMeter)

iTunes: € 9,99 / huur € 3,99

Pathé Thuis: vanaf € 5,99 / huur € 2,99

kijk op Amazon Prime

Voorheen stond hier altijd de bol.com link.

Via de 'kopen' tab wel ja. Ik ben eerlijk, klik er geloof ik voor het eerst in 14 jaar op haha. Altijd over het hoofd gezien, maar komt ook doordat de bol.com link op de filmpagina al voldeed.

BlueJudaskiss (moderator films)

• 11904 berichten
  • 5309 stemmen

Is de Laatste Kans - pagina van Netflix nog steeds volledig?

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Ajax&Litmanen1

Ik zie ze nog wel, aan de linkerkant op de pagina, maar dat is ook met admintools dus dat verklaart het verschil.

Het voordeel van de kopen-pagina is dat je meerdere dvd-uitgaven met elkaar kunt vergelijken.

En we markeren, zo goed als dat kan, import uitgaven.

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

BlueJudaskiss schreef:

Is de Laatste Kans - pagina van Netflix nog steeds volledig?

Ja, zou kunnen dat het gewoon klopt.

Scripts hebben vandaag voor het laatst vandaag om 11:15 uur gelopen, dus ik heb geen reden om aan te nemen dat het niet klopt.

Ik kan het op netflix nederland (officieuze site) niet nagaan. Ik zie daar alleen meldingen t/m juni.

Binnenkort worden de VOD-overzichten op MM nog beter bijgehouden en zijn storingen als het goed is verleden tijd.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

kappeuter schreef:

Ajax&Litmanen1

Ik zie ze nog wel, aan de linkerkant op de pagina, maar dat is ook met admintools dus dat verklaart het verschil.

Het voordeel van de kopen-pagina is dat je meerdere dvd-uitgaven met elkaar kunt vergelijken.

En we markeren, zo goed als dat kan, import uitgaven.

Wat ik me dan afvraag, waarom staat er dan Amazon bij de hoofdpagina en Amazon bij de kooppagina? Heb je linkjes bij Titanic even getest, alle uitgaves zijn bol.com films.

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

O ja? Op de kopen pagina toch BOL.com?

"Als je Titanic wil kopen op dvd of blu-ray dan kan dat via onderstaande linkjes naar bol.com."

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

kappeuter schreef:

O ja? Op de kopen pagina toch BOL.com?

"Als je Titanic wil kopen op dvd of blu-ray dan kan dat via onderstaande linkjes naar bol.com."

Klopt, op de kopen-pagina is het Bol.com. Op de hoofdpagina als je een willekeurige film opent is het Amazon. Vraag me af waarom dat verschil er is. Vind het verder prima, die kopen-pagina is gelukkig completer.

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Ik denk dat het commerciële redenen heeft zoals je al suggereerde. Zo kan het op twee manieren inkomsten genereren.

Don Homer

• 510 berichten
  • 1297 stemmen

neo schreef:

[...]Moet prima kunnen om dit met een definitie van tot waar is een film een short een systeem te ontwerpen. De makkelijkste keuze zou, zoals gezegd, zijn om achter elke titel de speelduur te vermelden. Dat vereist veel minder aanpassingen dan een alternatieve ´wereld´ te creëren voor shorts. Maar liever ga ik voor die tweede keus, waarbij in o.a. toplijsten, regisseurspagina´s en mijn eigen stemlijst onderscheid wordt gemaakt tussen speelfilm en shorts.

[...]

Zo zijn er tal van ´´hoofdpijndossiers´ die naar mijn idee zelfs behouden blijven met een nieuw, alternatief systeem voor shorts.

Is hier al meer over bekend?

david bohm

• 3074 berichten
  • 3439 stemmen

Zijn er meer mensen waarbij pagina's niet laden en dergelijke? Merk dat ik de site door dit soort issues minder bezoek.

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Don Homer schreef:

Is hier al meer over bekend?

Er is een verzoek ingediend bij de ontwikkelaars om korte films expliciet aan te duiden, zowel op de filmografie pagina's als in de updates, zodat het onderscheid tussen korte films en speelfilms duidelijk weergegeven wordt op de site.

En daarnaast een aparte teller in het userprofiel.

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

david bohm schreef:

Zijn er meer mensen waarbij pagina's niet laden en dergelijke? Merk dat ik de site door dit soort issues minder bezoek.

Dat is vervelend. Sinds wanneer heb je dit? Specifiek bij bepaalde pagina's of willekeurig?

david bohm

• 3074 berichten
  • 3439 stemmen

Kan op elk moment gebeuren, willekeurig. Al een aantal weken is dit het geval.

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Metalfist

• 12407 berichten
  • 3964 stemmen

meter_fan en dion.ollie: het lijkt me niet de bedoeling dat ik zomaar het bericht van Mug kan wijzigen?

https://i.imgur.com/6oSDU4F.png

Volgens mij komt het doordat ik mijn bericht op hetzelfde moment heb gepost als Mug. Ik kreeg een balk te zien dat er een nieuw bericht was en dan zag ik dat ik dat bericht kon wijzigen..

Mug

• 13981 berichten
  • 5969 stemmen

Oeh, doe 'ns, Metalfist. Ben benieuwd!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.