- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Het grote opmerkingen / feedback topic #2
mister blonde
-
- 12694 berichten
- 5827 stemmen
We zouden allemaal de mogelijkheid moeten hebben de berichten van Mug aan te passen 
badfans69
-
- 3963 berichten
- 6126 stemmen
Kan op elk moment gebeuren, willekeurig. Al een aantal weken is dit het geval.
jarno1975 (moderator series)
-
- 10970 berichten
- 2790 stemmen
Vreemd dat dit bericht van Meter_fan hier niet is gepost aangezien het ook Moviemeter aangaat.
Goedemiddag allen,
Allereerst wil ik jullie even iets van het hart wat ik eigenlijk pas kan delen over een anderhalve maand. Maar gezien de frustraties die oplopen geef ik jullie hierbij al kortstondig een update. De reden dat het lijkt alsof er geen zicht is op verbetering, komt omdat een heel team hier werkt aan een vernieuwde TV- en MovieMeter. Ik hoop jullie positief te kunnen verassen over heel veel extra nieuwe functionaliteiten, denk aan tienduizenden toplijsten voor series, gesorteerd op genres, castleden en ondemandservices. Maar denk ook aan duizenden acteurpagina's die we aan het toevoegen zijn, vernieuwde seriepagina's- en een vernieuwde zoekmachine die het wél altijd doet. Daarnaast behoren on-demand-services die er langere tijd uit vliegen hopelijk ook tot de verleden tijd. Ook die data zijn we aan het hertstructuren zodat de monitor goed staat.
Door dit alles in het vooruitzicht schuiven sommige bugjes hier wat meer naar de achtergrond. Over anderhalve maand hoop ik wat te kunnen laten zien, maar we zijn dus wel degelijk al maanden druk bezig. Wat ik wel kan zeggen, is dat forum TVMeter en forum MovieMeter gewoon van elkaar gesplitst blijven. Voordat daar angst voor ontstaat.
Met dat in je achterhoofd hebben we in ieder geval de Netflix-bug opgelost. Ook de stemtabbelen werken weer. Daarnaast ervaren we hier geen problemen meer met het liken van berichten, maar daarvan wachten we jullie reacties nog even af of dat bij iedereen écht zo is.
Ik hoop jullie heel snel meer te kunnen vertellen. Maar we hopen een klein beetje op begrip. Komen hele mooie verbeteringen aan 
Bedankt allen!
Mac Hammer Fan
-
- 6026 berichten
- 7446 stemmen
Ik gebruik de laatste versie van Firefox en MacOS Mojave dat up to date is. Sedert een tijd word ik met het volgende geconfronteerd: na ontwaken uit de slaapstand kan ik niet op Moviemeter. Ik ben verplicht Firefox te stoppen, opnieuw te starten en dan naar Moviemeter te surfen. Kan dat opgelost worden?
BlueJudaskiss (moderator films)
-
- 11900 berichten
- 5309 stemmen
Compliment voor de toevoeging van 'kort' bij kortfilms. Simpel, duidelijk, top!
Flavio
-
- 4893 berichten
- 5225 stemmen
Bericht verplaatst naar De Site > Algemeen > Zoeken op de site
leatherhead
-
- 3556 berichten
- 1813 stemmen
Compliment voor de toevoeging van 'kort' bij kortfilms. Simpel, duidelijk, top!
Ik zal misschien scheel zijn, maar waarin zit hem deze verandering precies? Ik zie echt niets anders dan voorheen.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Je ziet nu in de updates KORT achter de titel staan bij korte films.
Je moet even terugbladeren in de updates want er zijn recentelijk geen recensies bij korte films geplaatst.
Op de nieuwe site komt er misschien nog een filteroptie bij de instellingen van je profiel.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Dat is wel prettig ja. Kan je het ieder geval bij de updates filteren.
Maar komt er ook nog een technische filtering? Of blijft MM een stel op een short meetellen bij je algemene stats van wat je gestemd hebt? Persoonlijk stem ik er pas op als dit los komt van mijn normale stemmen. Ik vind beiden niet echt met elkaar te vergelijken.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Dat verzoek is wel ingediend bij de ontwikkelaars, om een onderscheid te tonen in het userprofiel.
Maar of en wanneer dat er zal komen weet ik niet.
Shadowed
-
- 11364 berichten
- 6689 stemmen
Ik weet niet of anderen dit probleem ook ervaren, maar bij mij is het pas sinds vanochtend een dingetje. Als ik een filmtitel aanklik op mijn laptop zie ik het plot pas verschijnen als ik naar beneden scrol.
https://i.imgur.com/Kc9BXdo.png Dit zie ik staan. Het lijkt alsof er een advertentie staat, maar die staat er niet. Uiteindelijk verschijnt het plot pas op de juiste plaats wanneer ik naar beneden scrol. Hebben anderen hier ook problemen mee ervaren? Het is overigens geen groot probleem, maar ik geef het voor de zekerheid even aan.
mister blonde
-
- 12694 berichten
- 5827 stemmen
Zou fijn zijn als op de regisseurs pagina óók de toevoeging KORT komt. Is voor de overzichtelijkheid wel echt een pré.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Ja mee eens, dat is ook wat de crew aan de ontwikkelaars gevraagd heeft.
En ook op de pagina van nieuwe toevoegingen.
mjk87 (moderator films)
-
- 14515 berichten
- 4513 stemmen
Wat mij betreft ook documentaires los op de regisseurspagina.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Zou fijn zijn als op de regisseurs pagina óók de toevoeging KORT komt. Is voor de overzichtelijkheid wel echt een pré.
Dat is nu ook doorgevoerd. 
En bij nieuwe toevoegingen zie je het nu ook expliciet aangegeven.
Apollinisch
-
- 21297 berichten
- 0 stemmen
Sowieso, waarom niet meteen overal op de site?
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Dat laatste zal wel niet zo simpel zijn. 
De aanduiding op dezelfde wijze toevoegen aan het On Demand overzicht zou handig zijn inderdaad.
Ik zal het verzoek doorgeven.
Knisper
-
- 13038 berichten
- 1278 stemmen
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Vreemd dat dit bericht van Meter_fan hier niet is gepost aangezien het ook Moviemeter aangaat.
Goedemiddag allen,
Allereerst wil ik jullie even iets van het hart wat ik eigenlijk pas kan delen over een anderhalve maand. Maar gezien de frustraties die oplopen geef ik jullie hierbij al kortstondig een update. De reden dat het lijkt alsof er geen zicht is op verbetering, komt omdat een heel team hier werkt aan een vernieuwde TV- en MovieMeter. Ik hoop jullie positief te kunnen verassen over heel veel extra nieuwe functionaliteiten, denk aan tienduizenden toplijsten voor series, gesorteerd op genres, castleden en ondemandservices. Maar denk ook aan duizenden acteurpagina's die we aan het toevoegen zijn, vernieuwde seriepagina's- en een vernieuwde zoekmachine die het wél altijd doet. Daarnaast behoren on-demand-services die er langere tijd uit vliegen hopelijk ook tot de verleden tijd. Ook die data zijn we aan het hertstructuren zodat de monitor goed staat.
Door dit alles in het vooruitzicht schuiven sommige bugjes hier wat meer naar de achtergrond. Over anderhalve maand hoop ik wat te kunnen laten zien, maar we zijn dus wel degelijk al maanden druk bezig. Wat ik wel kan zeggen, is dat forum TVMeter en forum MovieMeter gewoon van elkaar gesplitst blijven. Voordat daar angst voor ontstaat.
Met dat in je achterhoofd hebben we in ieder geval de Netflix-bug opgelost. Ook de stemtabbelen werken weer. Daarnaast ervaren we hier geen problemen meer met het liken van berichten, maar daarvan wachten we jullie reacties nog even af of dat bij iedereen écht zo is.
Ik hoop jullie heel snel meer te kunnen vertellen. Maar we hopen een klein beetje op begrip. Komen hele mooie verbeteringen aan 
Bedankt allen!
tbouwh
-
- 5809 berichten
- 5400 stemmen
Het definitieve nieuws van de samenvoeging kan inderdaad wel in een voetnoot op Musicmeter, zo belangrijk is dat verder niet.
McSavah
-
- 9960 berichten
- 5268 stemmen
Het definitieve nieuws van de samenvoeging kan inderdaad wel in een voetnoot op Musicmeter, zo belangrijk is dat verder niet.
eRCee
-
- 13441 berichten
- 1978 stemmen
Toch is het wel slechte communicatie. En op Boekmeter laten de beheerders zich al helemaal niet zien. Misschien iets voor dion.ollie om ook daar een account aan te maken?
tbouwh
-
- 5809 berichten
- 5400 stemmen
Het zat er natuurlijk aan te komen, maar a) de communicatie daarover en b) de kwaliteit van de beslissing staan daar wat mij betreft nog los van. Ik keek er geen moment van op, maar ben het er niet mee eens en denk ook zoiets van, ''áls je het dan doet, gebruik dáár dan een keer die overvolle nieuwssectie voor''.
Leland Palmer
-
- 23785 berichten
- 4893 stemmen
IceTigerGhost
-
- 673 berichten
- 2743 stemmen
Stemmen gewone en kortfilms graag gescheiden houden.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Hoe moet ik een samenvoeging zien als de fora wel gescheiden blijven? Kan je dan ook onder 2 gebruikersnamen actief zijn, zoals sommige mensen nu zijn? Blijven je stemmen op 2 accounts of komt dit op 1 account?
Ik word hier niet zo heel vrolijk van, maar een uitgebreidere uitleg kan helpen. Ik vind het ook ronduit bizar dat zulke info even tussen neus en lippen door wordt gedeeld op nota bene een totaal andere site.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.