menu
Volg jij MovieMeter al op Facebook?
Mis niets over je favoriete films en blijf op de hoogte van de nieuwste releases op onder andere Netflix.
MovieMeter op Facebook

De Site / Algemeen / Het grote opmerkingen / feedback topic #2

zoeken in:
kappeuter (crew)
Kan nu ook via deze pagina trouwens: Filmoverzicht - Speur door duizenden films op MovieMeter

Daar mist helaas nog wel de optie 'Ook films waar dit land als co-producent staat ingevoerd'

meter_fan en/of qhona ik zie onder mijn profiel dat de eindejaars top 10 lijst weer ingevuld kan worden, maar ik heb hier niet de gebruikelijke notificatie over mogen ontvangen? (wellicht meer mensen niet?)

[09:00] Het is weer december, tijd voor de jaarlijstjes! Geef nu via deze link jouw persoonlijke top 10 door over het filmjaar 2019

Op 1 december kreeg ik hem.

Heb nou toch iets raars! Zit bij vriendin op bank een itunes film te zoeken. Heb moviemeter daarbij ook open, ben niet (nooit op deze computer btw) op mm ingelogd.

Wel in itunes.

Hoe kan moviemeter nou weten op welke fim ik heb gestemd en hoe ik heb gestemd onder tabblad ‘filmoverzicht’?

rep_robert schreef:
[09:00] Het is weer december, tijd voor de jaarlijstjes! Geef nu via deze link jouw persoonlijke top 10 door over het filmjaar 2019

Op 1 december kreeg ik hem.

Ik kreeg de melding ook gewoon op 1 dec. maar wel om '10:37'.

joolstein had ook een probleem met meldingen?

Ik heb ook geen melding gehad maar vind het ook niet erg. Ik vul nooit wat in.

mikey schreef:
Hoe kan moviemeter nou weten op welke fim ik heb gestemd en hoe ik heb gestemd onder tabblad ‘filmoverzicht’?

Via ip-adres misschien? Wel vreemd inderdaad.

Alexander1900 schreef:

Maakt verder niet uit, wel handig om te weten. Straks krijg je ook geen melding van iets waar je juist wel wat aan had, een bepaalde quote ofzo.

Kondoro0614 schreef:
joolstein had ook een probleem met meldingen?

Mijn gebruikersnaam was getagd in de Horrorfilm draft en KO, ik was ingelogd op de bedrijfscomputer, echter heb ik geen melding gezien, totdat ik veel latere thuis via de laptop hier weer kwam! Het kan achteraf ook wel een een samenloop van omstandigheden zijn geweest hoor! Doordat ik rond die tijd ook wat andere dingen ben gaan doen!

Wat voor gekke dingetjes doe je dan wel niet haha.

Ik heb zelf nog nooit in de 13 jaar dat ik hier zit problemen met meldingen oid gehad. Ik prijs mezelf een gelukkig man. Qua prestaties heeft MM altijd prima gewerkt

mjk87 schreef:
meter_fan Komt er naast de jaarlijkse top 10 die vandaag online kwam ook een lijst voor dit decennium met ieders top 10? Kan me heugen dat op MuMe en MoMe dat in 2009 ook het geval was.

Wellicht dat deze vraag over het hoofd is gezien door de discussie die er op volgde, maar dit lijkt me ook weer erg leuk. Op MuMe werd de vraag ook al gesteld.

Alexander1900 schreef:

(quote)

Via ip-adres misschien? Wel vreemd inderdaad.

Als je bent ingelogd, en je hebt gestemd of films, is dit terug te zien in dit overzicht.
Er zit een technische koppeling naar je profiel.
Maar dit kun je toch ook zien op de afzonderlijke filmpagina's?

De link naar imdb werkt op mijn IPhone niet altijd goed sinds de laatste update vd imdb-app? Meer mensen daar last van?

Zelf heb ik een paar keer problemen op mijn iPad met Moviemeter. Soms is een groot deel van het scherm wit en verschuift de site naar rechtsonder zodat hij slechts gedeeltelijk zichtbaar is. Hij reageert dan ook niet op de links. Maar volgens mij is de schuldige iOS 13, vroeger heb ik nooit zoiets gehad en ook bij Telenet webmail werken links soms niet. Enige oplossing is de iPad uitdoen en herstarten. Deze week komt een update uit van iPadOS 13.3. Hopelijk is het dan opgelost.

Nog iets. De link van meldingen werkt bij mij ook niet steeds. Maar als ik de iPad draai van portret naar landschap wel. Vreemd...

kappeuter (crew)
Bedankt!

Gert-Jan Booy

kappeuter (crew)
We waren op zoek naar versterking van de crew, voor het behandelen van toevoegingen en correcties.

Ik maak hierbij bekend dat de toevoegingencrew wordt uitgebreid:
joachimt gaat ons helpen met het beoordelen van toevoegingen en correcties.

Welkom bij de crew Joachim en veel succes en plezier met je functie!

Veel succes met je taak joachimt en bij voorbaat bedankt voor je inzet.

Succes en veel plezier toegewenst?

Nice. Wordt op prijs gesteld, daar hebben we een goede aan

Gefeliciteerd, joachimt.
Ik wens je veel plezier en mildheid toe bij het beoordelen van de toevoegingen.
(ik heb er nog één lopen ).

Zo dát duurde.

Moviemeter lag eruit van gisteravond 23:55 tot een moment geleden. Was net met de eindejaarslijst bezig

Wat is er onderhouden deze nacht?

geen idee, maar de zoekfunctie lijkt het momenteel nog niet te doen en het posten van berichten gaat nog wat traag.

Klopt, er worden geen zoekresultaten getoond.

Misschien heb ik de aankondiging gemist maar ineens onderhoudswerken op alle metersites? Aangezien anderen kennelijk ook verrast waren veronderstel ik niet dat deze waren aangekondigd.
Mischien dit toch in grote letters aankondigen als het nog eens gebeurd zodanig dat mensen die met lijstjes bezig zijn zoals John Milton niet voor onaangename verrassingen komen te staan?

Ik dacht hetzelfde.

grootschalig onderhoud mag wat mij betreft wel aangekondigd worden, zeker als het de hele nacht en een deel van de daaropvolgende ochtend duurt. Zou dat een volgende keer kunnen, meter_fan ?

meter_fan: Volkomen eens met John Milton en alexspyforever!!!

Gast
geplaatst: vandaag om 12:51 uur

geplaatst: vandaag om 12:51 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.