• 15.760 nieuwsartikelen
  • 178.094 films
  • 12.212 series
  • 33.984 seizoenen
  • 647.094 acteurs
  • 199.021 gebruikers
  • 9.372.714 stemmen

Het grote opmerkingen / feedback topic #2

zoeken in:

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

okee dan moet ik daar even achteraan

Metalfist

• 12407 berichten
  • 3964 stemmen

Misschien gerelateerd, maar sinds een tijdje (geen idee hoe lang eigenlijk) werkt het hoveren over de inloggen knop niet meer. Vroeger kreeg je een klein menu te zien waarmee je snel kon inloggen, maar nu moet je telkens op de knop zelf drukken. Op zich geen probleem, maar de pagina verspringt een paar keer (ik heb wel adblocker, maar compleet uitgeschakeld op iets van de Meter-sites) waardoor ik regelmatig op TVMeter klik en dan niet kan inloggen omdat dat wachtwoord dan weer anders is etc

Mochizuki Rokuro

• 18942 berichten
  • 16349 stemmen

Jordy schreef:

ik denk dat door een adblocker komt

Er is helemaal geen reclame meer te zien, valt me nu op In het witte vlak moet denk ik reclame staan.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Metalfist schreef:

Misschien gerelateerd, maar sinds een tijdje (geen idee hoe lang eigenlijk) werkt het hoveren over de inloggen knop niet meer. Vroeger kreeg je een klein menu te zien waarmee je snel kon inloggen, maar nu moet je telkens op de knop zelf drukken. Op zich geen probleem, maar de pagina verspringt een paar keer (ik heb wel adblocker, maar compleet uitgeschakeld op iets van de Meter-sites) waardoor ik regelmatig op TVMeter klik en dan niet kan inloggen omdat dat wachtwoord dan weer anders is etc

Nee dat staat daar los van. Het inlogscherm werd iets te uitgebreid om nog in dat kleine venstertje te passen.

Alexander1900

• 1708 berichten
  • 563 stemmen

Mochizuki Rokuro schreef:

(quote)

Er is helemaal geen reclame meer te zien, valt me nu op In het witte vlak moet denk ik reclame staan.

Dit lijkt me niet positief, voor MovieMeter dan. Dat betekent minder inkomsten.

Blijft dit witte vlak zo of gaat dat nog weg? Mocht ik in de toekomst nog koppelen, dan moet ik steeds gaan scrollen wat erg vervelend en tijdrovend gaat worden. Het koppelen was sowieso al geen snelle / makkelijke klus, laat staan nu. Dan doe ik het sowieso niet meer.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Ik weet momenteel helaas even niet hoe dit kan komen, anders dan adblockers

danuz

• 12935 berichten
  • 0 stemmen

De titel van het forumtopic Youtube is niet te zien (onder Het grote muziektopic):

http://oi67.tinypic.com/dm7m8w.jpg

Alexander1900

• 1708 berichten
  • 563 stemmen

@ danuz

Misschien de pagina refreshen? Bij mij staat het wel goed.

danuz

• 12935 berichten
  • 0 stemmen

Nope, ook met cleared cookies blijft het zo.

Kondoro

• 11519 berichten
  • 2861 stemmen

Ook ik heb gewoon de topic naam er staan.

arno74

• 8700 berichten
  • 3342 stemmen

danuz schreef:

Nope, ook met cleared cookies blijft het zo.

Dat van Youtube zag ik ook x dagen geleden, dacht dat het aan mij lag, een dag later was het weer normaal.

En dat met die witte balk (soms) ook. Een reklamebalk zie ik soms wel, soms niet. (geen ad-blocker). Ik gok dat dit met locatie / VPN te maken heeft. Zonder VPN is mijn locatie Spanje en zie ik (soms) Spaanse reklame. Als ik mijn IP-locatie in NL verander dan werkt alles OK en zie ik vrijwel altijd reklame, met een buitenlands IP-adres krijg je denk ik minder reklame te zien op de site, of blijft het hangen (die witte balk) ???

horizons

• 5688 berichten
  • 2406 stemmen

Waarom staat play Google eigenlijk niet bij de ondemand services?

Meestal iets goedkoper dan de rest en groot aanbod.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

zal op de lijst zetten om dat eens uit te zoeken

centurion81

• 2066 berichten
  • 1988 stemmen

Van Netflix is alleen het 20e eeuwse aanbod, + het jaar 2000 momenteel zichtbaar.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

ja er gaat momenteel iets niet goed met de Netflix koppeling. Ik heb de updates even uitgezet, tot ik tijd heb om hier naar te kijken. Het aanbod zou wel zichtbaar moeten blijven, maar wordt even niet bijgewerkt tijdelijk.

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Omdat er inmiddels veel video on demand gerelateerde topics zijn op MM, hebben we nu een video on demand forumcategorie aangemaakt, waar alle VOD-topics zijn ondergebracht.

Forum - Film / Video on Demand

Film1 staat er ook tussen, omdat dat inmiddels ook een volwaardige VOD-dienst is en wellicht door de meeste kijkers niet meer zoveel 'lineair' gebruikt wordt via de Film1 zenders.

John Milton

• 24221 berichten
  • 13386 stemmen

Nice, goed idee!

Kondoro

• 11519 berichten
  • 2861 stemmen

Indd, handig!

Alexander1900

• 1708 berichten
  • 563 stemmen

De link van deze film gaat fout: Santa's Slay (2005) want die wordt: Sleepy Hollow (1999)

I.v.m. de nummers die het niet goed weet te pakken.

Nummer van Santa's Slay (2005) is 27541 maar wordt dan 27 en 27 is van Sleepy Hollow (1999).

Sleepy Hollow (1999)541" target="_blank">Santa's Slay (2005)

Sleepy Hollow (1999)

Nu kan ik mijn toplijst (MovieMeter Top Horrorfilms) niet insturen en anders word ik als fraudeur gezien... Ik heb ze beide in m'n toplijst. Heel toevallig.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

test Santa's Slay (2005)

heb je een linkje naar het precieze bericht waar het fout gaat? want zoals hierboven te zien is, gaat het niet altijd fout

Alexander1900

• 1708 berichten
  • 563 stemmen

Klopt het gaat niet altijd fout.

Maar via de PM krijg ik het nooit goed, wat ik ook doe:

Via-PM — imgbb.com - ibb.co

Alexander1900

• 1708 berichten
  • 563 stemmen

Zie ook de PM die ik stuurde naar kappeuter, van veel maanden geleden:

Insurgent (2015) <- op filmpagina lukt wel, link direct gekopieerd uit Firefox.

Insurgent (2015)/buy/ <- op Kopen lukt weer niet, link direct gekopieerd uit Firefox. De meeste links werken overigens wel vanuit Kopen.

Uit Excel en in Word, die links werken vaak niet goed. Het zijn precies dezelfde links en er staat geen html code als ik het hier plak, ook bijv. geen spatie teveel, en toch krijg ik verkeerde links met al die html codes. Uit het niets maakt MM de html codes aan. Hij maakt dan een url in een url zo lijkt het. In Excel en Word had ik de hyperlinks al verwijderd, als test, maar maakt niks uit. Duidelijk een bug van MM kant...

Dit ging een hele tijd goed. Nu niet meer... De ene keer gaat de link wel goed, de andere keer weer niet.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

ik denk dat het fout gaat wanneer er meerdere links onder elkaar worden geplaatst, en dan alleen in specifieke situaties, maar heb helaas op deze manier niet genoeg informatie om dit probleem te onderzoeken

Alexander1900

• 1708 berichten
  • 563 stemmen

Daar dacht ik zelf ook aan. Vaak bij meerdere links inderdaad.

Ik ga even testen of een regel tussen de links wel wonderen doet. Als tijdelijke oplossing...

Edit: nee, werkt niet grrr

Bij meerdere links in 1 post gaat het fout inderdaad.

De s weghalen in https krijg ik dit, dit lijkt er nog op (bij meedere links in 1 post):

Santa's Slay (2005) - MovieMeter.nl

Alexander1900

• 1708 berichten
  • 563 stemmen

Meerdere links in 1 post kan toch, mits de andere links geen 27 bevat aan het begin want anders gaat het fout (dus 1 link mag 27 aan het begin hebben en niet meer links).

Dus bijv. 277 of 2795 of 27935 etc. gaat fout. Links met bijv. 127, 1427 gaat goed.

Als je het raadsel kan oplossen waarom het fout gaat zou ik dat knap vinden Jordy.

Misschien gebeurt dit bij meer cijfers maar dat weet ik niet.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

ik denk dat ik het dan wel weet, bedankt voor het uitzoeken

zal er binnenkort eens induiken

Shadowed

• 11364 berichten
  • 6689 stemmen

Misschien een wat klunzige vraag, maar ik merk dat als ik een film toevoeg of ik een film corrigeer nooit de kijkwijzer aan kan passen? Soms is er namelijk wel een kijkwijzer op de DVD (Excision, Upgrade etc etc) maar kan ik deze niet toepassen bij de film.

Met een systeem waarbij elke toevoeging en correctie moet worden goedgekeurd vond ik het dus een beetje vreemd dat gebruikers geen kijkwijzer kunnen opgeven als deze al bestaat. Maar het kan een reden hebben die een logische verklaring heeft, alleen kan ik daar momenteel niet helemaal opkomen. Kan iemand me hiermee helpen?

Alvast bedankt.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Er zijn wel meer gegevens (trailers, dvd, linkjes) die alleen door de crew te beheren zijn. Gegevens die grotendeels automatisch worden opgehaald, maar wel aangepast of hersteld kunnen worden door de crew als er ergens iets mis gaat of ontbreekt.

Je kunt kijkwijzers eventueel wel in het commentaarveld bij de opmerkingen van een correctie kwijt, denk ik, als ik voor de crew kan/mag spreken.

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Ja dat is prima, invoeren in commentaarveld, eventueel met een link naar de kijkwijzer.

Alexander1900

• 1708 berichten
  • 563 stemmen

Ik ga het nu toch maar vragen want ben eigenlijk wel benieuwd hoe het nou zit want ik zie het regelmatig. Als ik bijv. in een topic post (op 't forum), dan staat de post bijv. op pagina 5, maar wat later staat die op pagina 4. Hoe kan dit?

Posts zijn volgens mij niet (expres) verwijderd (want het is on-topic en er is m.i. niks aan het handje ). Misschien een bug? Of verwijderen leden vaak zelf hun post?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.