- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Het grote opmerkingen / feedback topic #2
arno74
-
- 8700 berichten
- 3342 stemmen
Op IE11 zie ik het wazige ook niet, het ziet eruit zoals vroeger. Met Opera op de PC en chrome op mijn mobiel zie ik de spoilers wel wazig, daar werkt het dus wel.
arno74
-
- 8700 berichten
- 3342 stemmen
Ik heb een andere (nieuwere?) "update version": 11.0.19, draait op windows 8.1.
Trouwens, dat je de spoilers als je eenmaal gestemd hebt niet kunt herkennen vind ik wel een gemis/probleem. Zo weet je niet meer wat wel als spoiler of niet als spoiler is bedoeld in andermans meningen, spoilers melden wanneer iemand geen spoilertags gebruikt is zo onmogelijk. Zou wel fijn zijn als die weer in het donkergrijs worden getoond i.p.v. in het zwart zodat je kunt blijven zien wanneer iemand wel/geen spoilertags gebruikt.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Okee dat is wel een goed punt inderdaad.
narva77 (crew films)
-
- 12725 berichten
- 6540 stemmen
Misschien heb ik iets gemist, maar klopt het dat de links bij sommige films naar Bol.com ontbreken?
Kondoro
-
- 11519 berichten
- 2861 stemmen
Misschien heb ik iets gemist, maar klopt het dat de links bij sommige films naar Bol.com ontbreken?
Bol.com heeft niet anders. Als ze er wel zijn moet je ze even zelf opsturen naar een moderator, als ik het goed heb!
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Het zou inderdaad best kunnen gebeuren dat er soms geen linkje staat terwijl de film wel te koop is. Heeeel misschien vindt kappeuter het interessant om daar van op de hoogte gesteld te worden
Maar in principe is het geen doel om daar 100% correct en compleet te zijn.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Dat zeker. 
Maar het gaat hier om BOL link die vaak ontbreekt. Het gaat dus niet om ontbrekende EAN codes maar om een bugje dat best vaak optreedt. Voor andere webshops slaagt de koppeling dan wel maar die van BOL valt weg. Is wel handmatig op te lossen uiteraard, maar daar is geen beginnen aan met zoveel titels waar het BOL linkje ontbreekt.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Ik zal nog eens kijken of ik hier iets aan kan doen
narva77 (crew films)
-
- 12725 berichten
- 6540 stemmen
Dat zeker. 
Maar het gaat hier om BOL link die vaak ontbreekt. Het gaat dus niet om ontbrekende EAN codes maar om een bugje dat best vaak optreedt. Voor andere webshops slaagt de koppeling dan wel maar die van BOL valt weg. Is wel handmatig op te lossen uiteraard, maar daar is geen beginnen aan met zoveel titels waar het BOL linkje ontbreekt.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
De serie "The Honourable Woman" is alsnog naar het forum verplaatst, omdat deze 8 delen heeft (maximaal 7 voor toevoeging op MM).
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Voor de mensen die wel eens gebruik maakten van de kooplinkjes bij films (de overzichten met webshops waar de films te koop waren)
Er gaat e.e.a. veranderen bij de partner die deze gegevens aanlevert waardoor het niet zeker is of deze overzichten in de huidige vorm kunnen blijven bestaan. Hier ga ik de komende tijd onderzoek naar doen. Vraag is ook (met de steeds minder wordende interesse in fysieke producten) of deze prijsvergelijking nog wel erg interessant is.
Voor nu zijn de kooplinkjes bij de films even aangepast naar linkjes naar (alleen) bol.com, maar zoals gezegd ga ik de komende tijd kijken of er nog iets aan te doen is.
Garfield13
-
- 3 berichten
- 2 stemmen
Hoe kan ik een afbeelding bij mijn profiel plaatsen!? Bvd
HALVE TAMME. (moderator series)
-
- 13470 berichten
- 1305 stemmen
Rechtsboven van de pagina ga je op je eigen avatar staan, dan komt er een
menulijst tevoorschijn (druk dan op mijn gegevens), de rest spreekt voor zich.
succes.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Deze titels zijn alsnog verwijderd, omdat het een krimi-reeks betreft:
- Mörderisches Wespennest (2011)
- Tod einer Brieftaube (2012)
- Mörderische Jagd (2013)
(Er stonden nog geen berichten bij en bij twee van de drie films ook nog geen stemmen)
John Lee Hooker
-
- 14934 berichten
- 1625 stemmen
Ik kan plotseling geen filmpagina's meer openen. Ik heb IE, FireFox en Chrome geprobeerd.
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
Ah okee, ik heb eenzelfde probleem. Dacht al dat het aan mezelf lag.
chevy93
-
- 12753 berichten
- 1323 stemmen
PANIEK!
Ik wilde net gaan stemmen op een film. 
stinissen (crew films & series)
-
- 23439 berichten
- 76925 stemmen
Ik heb al een bericht naar Jordy gestuurd en naar Kappeuter
Jordy weet jij wat dat probleem is als ik op nu in de bioscoop klik zie ik alleen een wit scherm wel het moviemeter balk en alle iconen dat geld ook huur/koop , en netflix en tv maar top lijsten forum en updates werken wel ook als ik een film wil toevoegen zie ik een wit scherm?? Mijn browser is firefox
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Geen paniek. 
Het probleem is bij ons bekend. Jordy zal er naar kijken.
stinissen (crew films & series)
-
- 23439 berichten
- 76925 stemmen
opgelost
Dank u
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Voor nu zijn de kooplinkjes bij de films even aangepast naar linkjes naar (alleen) bol.com, maar zoals gezegd ga ik de komende tijd kijken of er nog iets aan te doen is.
Voorlopig blijft het bij bol.com linkjes, er is geen goed alternatief. We hebben dus helaas geen prijsvergelijking meer.
chevy93
-
- 12753 berichten
- 1323 stemmen
Op GamesMeter kun je aangeven op welk platform je een game gespeeld heb.
Persoonlijk zou ik het interessant om dit ook door te trekken naar MovieMeter, dus aangeven met welk medium je de film hebt gezien: bioscoop, TV, stream, download, blu-ray, DVD. Sommige films zijn bij uitstek geschikt in de bioscoop, maar werken minder op een klein(er) beeldscherm met minder goed geluid.
Dit zou ook op MusicMeter gedaan kunnen worden: cd, vinyl, stream, download (, casette
).
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Op GamesMeter is het medium wel relevanter, omdat ports / versies per platform verschillen. Dat zal de achterliggende gedachte zijn om het daar wel te doen.
Op MovieMeter maakt dat voor de beoordeling weinig uit op welk medium je een film ziet.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 berichten
- 16349 stemmen
Op whatiwatch is dat voor films ook al bestaand - zowel het medium en als het in de bioscoop op een festival was, op welk festival:
Voorbeeld: Blade Runner: Blade Runner @ What I Watch - whatiwatch.net
Voorbeeld: From What is Before: Mula sa kung ano ang noon @ What I Watch - whatiwatch.net
kappeuter: Het maakt toch heel wat uit of je de film in de bios ziet, van blu ray of een rip/ Vind ik wel in elk geval. Zou het zelf welk leuke info vinden - maar niet noodzakelijk, kan het op basis van mijn eigen archief zelfs met terugwerkende kracht invoeren 
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Bioscoopbezoek kan de beleving vergroten ja. Ook soms negatief. 
Misschien aardig weetje voor je eigen archief als je het kan bijhouden, maar voor mij hoeft het niet zo nodig.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.