- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Weet er iemand wat er met A Murder Is Announced (1985) is gebeurd? In mijn Excel lijst zou die normaal gezien op link Pussikaljaelokuva (2011) moeten staan maar dat is een compleet andere, en voor mij onbekende, film..
edit: At Bertram's Hotel (1987) op url Kassettenliebe (1982) is ook verdwenen. Is dat omdat Miss Marple verfilmingen zijn? Zo ja, dan is het wel bizar dat titels zoals 4.50 from Paddington (1987) en A Caribbean Mystery (1989) er nog wel op staan. Ik mij maar rot zoeken achter het verschil op MM en mijn Excel lijst 
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Zoals je misschien al ziet (of zag), de komende week is er een film1 reclame te zien in de header van de site. De bedoeling is dat je deze reclame slechts 3 maal ziet. Dan wordt er een cookie weggeschreven met als doel dat je op de huidige computer, met de huidige browser de reclame niet meer ziet. Ook niet bij je volgende bezoek.
Mocht dit niet goed gaan, en je blijft deze reclame zien, laat het svp even weten dan kijk ik er naar. Op een andere computer, of wanneer je je cookies leegt, zul je de reclame weer drie keer zien.
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Geen reactie blijkbaar, dan veronderstel ik dat het is omdat het Miss Marple verfilmingen zijn. Vreemd dat er dan nog wel anderen zijn die er wel op staan.
Dk2008
-
- 11166 berichten
- 788 stemmen
Heb je die misschien uit een topic overgezet, dat is een alternatief als ze niet toevoegbaar zijn.
Film >> Overige films >> Miss Marple: A Murder Is Announced (1985)
Het zijn die Joan Hickson films.
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Je search link werkt niet maar bedankt, ik wist niet dat ze naar het forum waren overgezet. Vreemd naar mijn inziens maar het is gewoon vervelend voor mijn back-up lijst hier op Moviemeter. Ik hou alles bij in een Excell lijst (zo'n dikke 900 films tot zover) maar heb als back-up ook alles hier op Moviemeter staan mocht ik de Excell eens kwijt raken. Alleen viel het me overlaatst op dat er zo'n 4 titels minder waren geworden en begin dan maar eens te zoeken.
Prudh
-
- 3124 berichten
- 1874 stemmen
Ik heb hier nog steeds last van, maar kan ook aan trage internet verbinding liggen?
Ik heb de laptop waarop ik daar last van had al een weekje uitgeleend, dus kan het niet meer controleren helaas. Op mijn desktop werkt het wel goed in ieder geval.
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2534 stemmen
Kan je trouwens op gebruiker zoeken welke topics die allemaal heeft aangemaakt? Ik wil bijv. de topics controleren die ik heb aangemaakt, maar ik kom niet verder dan 2 (ruil- en een favoriet-topic), terwijl ik me kan herinneren dat ik nog 1 of 2 andere had.
narva77 (crew films)
-
- 12723 berichten
- 6540 stemmen
De regisseurs Carlos Bosch en Carles Bosch zijn één en dezelfde regisseur.
Ikzelf heb de spellingswijze aangehouden van IMDb, maar hoe gaan we hem hier noemen?
Apollinisch
-
- 21297 berichten
- 0 stemmen
Kan je trouwens op gebruiker zoeken welke topics die allemaal heeft aangemaakt?
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 berichten
- 16349 stemmen
mods kunnen dat zeker, kappeuter heeft het mij wel eens verteld. Ik zou hem even een PM sturen.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Kan je trouwens op gebruiker zoeken welke topics die allemaal heeft aangemaakt? Ik wil bijv. de topics controleren die ik heb aangemaakt, maar ik kom niet verder dan 2 (ruil- en een favoriet-topic), terwijl ik me kan herinneren dat ik nog 1 of 2 andere had.
Je hebt in totaal 3 topics geopend:
Filmdragers en apparatuur » Koop en ruil » Minotaures ruilt en verkoopt
(26 september 2010)
Film » Toplijsten en favorieten » Favoriete film eindscene (afsluitend scene)
(31 december 2009)
Film » Toplijsten en favorieten » Favoriete Transformer(s) die in de films voorkomen
(24 december 2009)
maxroelofs
-
- 2838 berichten
- 1659 stemmen
Beste,
Misschien een idee om naast de huidige berichten, stemmen, meningen, toevoegingen top 250 ook met een (goedgekeurde) gerapporteerde berichten top 250 te komen. Ik denk zelf dat de toevoegingen top 250 stimuleert films toe te voegen omdat anderen het ook kunnen zien. Hetzelfde effect wordt denk ik bereikt met het rapporteren van berichten. Er zijn denk ik nog veel gebruikers die als ze tegen een spoiler aan lopen hem gewoon laten staan, gemakzucht, luiheid? Deze veranderingen zal het (net als bij de toevoegingen top 250) stimuleren op zoek te gaan naar berichtjes die spoilers bevatten en dat zorgt uiteindelijk natuurlijk voor een spoiler vrijere site. Ik ben benieuwd hoe jullie hier over denken.
mvg maxroelofs
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Dan gaan alle users ineens politieagentje uithangen en elke scheet rapporteren, lijkt me een heel slecht plan 
Zinema (crew films)
-
- 10270 berichten
- 7275 stemmen
Geen reactie blijkbaar, dan veronderstel ik dat het is omdat het Miss Marple verfilmingen zijn. Vreemd dat er dan nog wel anderen zijn die er wel op staan.
De 2 door jou genoemde titels staan inmiddels op de lijst om te verwijderen (filmreeks TV-detective).
Dk2008
-
- 11166 berichten
- 788 stemmen
Er zijn denk ik nog veel gebruikers die als ze tegen een spoiler aan lopen hem gewoon laten staan, gemakzucht, luiheid?
Dat is de vraag. Ik kom wel eens spoilers tegen en dan denk is dat nou echt een spoiler of toch niet. Je kan je ook afvragen in hoeverre er opzet in het spel is.
Zinema (crew films)
-
- 10270 berichten
- 7275 stemmen
De regisseurs Carlos Bosch en Carles Bosch zijn één en dezelfde regisseur.
Ikzelf heb de spellingswijze aangehouden van IMDb, maar hoe gaan we hem hier noemen?
We gaan het even bekijken. Je kunt dit soort zaken beter aankaarten via correcties. Dat werkt wat sneller.
Dk2008
-
- 11166 berichten
- 788 stemmen
De 2 door jou genoemde titels staan inmiddels op de lijst om te verwijderen (filmreeks TV-detective).
Wel jammer van het toevoegwerk. Als regels worden aangepast komt daar dan ook een melding van?
edit: antwoord gevonden
Criteria voor toevoegbaarheid - Geschiedenis - MovieMeterWiki - wiki.moviemeter.nl
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Bij films wordt vanaf nu in de header van de pagina het lidwoord voor de titel geplaatst, zoals bv. hier: The Shawshank Redemption (1994)
Bij toevoegen/corrigeren blijft het verplicht om het lidwoord achter de titel te plaatsen ivm alfabetische lijsten
Dk2008
-
- 11166 berichten
- 788 stemmen
Heb je die misschien uit een topic overgezet, dat is een alternatief als ze niet toevoegbaar zijn.
Film >> Overige films >> Miss Marple: A Murder Is Announced (1985)
Het zijn die Joan Hickson films.
Voor mensen die ook op deze films hebben gestemd en ze nu missen, het zijn 12 tv-films, waarvan er geloof ik 5 waren toegevoegd.
Hier staan ze ook in Joan Hickson - Wikipedia, the free encyclopedia - en.wikipedia.org.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 berichten
- 16349 stemmen
Bij films wordt vanaf nu in de header van de pagina het lidwoord voor de titel geplaatst, zoals bv. hier: The Shawshank Redemption (1994)
Bij toevoegen/corrigeren blijft het verplicht om het lidwoord achter de titel te plaatsen ivm alfabetische lijsten
Ziet er veel mooier uit. Komt deze wijziging dan ook in de (mijn) updates, want daar staat nog wel het lidwoord achter de titel?
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
In de diverse lijsten en overzichten blijft het voor nu nog even zoals het is, misschien later.
Martin Van K
-
- 9050 berichten
- 4553 stemmen
prima verbetering!
kos
-
- 46688 berichten
- 8845 stemmen
Je moet het dan echter wel consequent doorvoeren want bij bijvoorbeeld Scandinavische of Griekse films staat het lidwoord nog gewoon achteraan...
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
klopt we moeten maar even inventariseren wat er nog mist
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 berichten
- 16349 stemmen
Grieks: "O" , in het Portugees idem en ook "Um". Skandinavisch "Det" (o.a.) inderdaad nog.
Bij dit voorbeeld met l' vind ik het er ook raar uitzien, omdat in de alternatieve titel de spatie na l' weg is weggelaten.
Bij het Frans met 'un' is het goed gegaan, maar hier dan weer niet, volgens mij 'une' in het algemeen nog niet meegenomen. Net als in het Italiaans bijoorbeeld Una (Giornate Particolare)
Mescaline
-
- 7089 berichten
- 3220 stemmen
Vaak als ik een titel in wil typen dan komt het regelmatig voor dat er opeens een letter verdwijnt, als of je toetsenbord weigert eigenlijk.
Iemand anders hier last van? kan namelijk ook aan mijn Ubuntu versie liggen, maar op de rest van de site heb ik dit probleem niet.
kos
-
- 46688 berichten
- 8845 stemmen
Grieks: "O" ,

Bij dit voorbeeld met l' vind ik het er ook raar uitzien, omdat in de alternatieve titel de spatie na l' weg is weggelaten.
Bij het Frans met 'un' is het goed gegaan, maar hier dan weer niet, volgens mij 'une' in het algemeen nog niet meegenomen. Net als in het Italiaans bijoorbeeld Una (Giornate Particolare)
Tevens Os (Portugees) etc.
Friac
-
- 1323 berichten
- 1056 stemmen
Mescaline: ik heb hier geen last van.
Met het schaamrood op de wangen - ik zit inmiddels al een goede vijf jaar op Moviemeter - stel ik even volgende vraag: is er een mogelijkheid om bepaalde films te 'volgen'? Wanneer bv. iemand inpikt op iets wat je zelf geschreven hebt (door je dus te quoten of je gebruikersnaam aanhaalt)? Aangezien ik bijzonder graag de discussies op MM volg en geen eventuele reacties op mijn posts onbeantwoord wil laten, vroeg ik me af of ik dit soort films kan "taggen" zodat ik ingelicht wordt wanneer er een reactie verschijnt. Alvast bedankt.
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Die optie is er, tot mijn spijt, niet. Je kunt natuurlijk altijd de optie aanvinken dat je de film aan je opties toevoegt wanneer je een bericht post maar dat werkt niet altijd natuurlijk. Plus, ik zit zelf aan zo'n dikke 800 recensies dus dat zijn ook 800 films in mijn updates en die lees je niet altijd na.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.