- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Een stem heeft per definitie een aantal sterren, anders is het geen stem. Verder ga je er van uit dat de mensen die niet (willen) stemmen, wel zin hebben om de film als gezien aan te vinken. Zal dit erg veel voorkomen?
Querelle
-
- 6548 berichten
- 4894 stemmen
Niet veel misschien, maar zelf zou ik het ook wel prettig vinden. En een aantal andere users ook, denk ik.
Op veel films heb ik gestemd vanwege het overzicht van wat ik gezien heb, maar bij de meeste films zou ik liever gewoon willen aanvinken dat ik ze gezien heb. Dan kan ik er ook een aantal bijzetten waar ik mijn stem weg gehaald heb.
Het zou dus handig zijn, maar dat het niet direct een prioriteit is, snap ik ook wel.
schram101
-
- 16683 berichten
- 2293 stemmen
Kun je toch ook een filmlijst aanmaken met 'gezien'..?
En die evt openbaar maken??
Apollinisch
-
- 21297 berichten
- 0 stemmen
Een stem heeft per definitie een aantal sterren, anders is het geen stem. Verder ga je er van uit dat de mensen die niet (willen) stemmen, wel zin hebben om de film als gezien aan te vinken. Zal dit erg veel voorkomen?
Alleen is het nu te laat. Inmiddels zijn we allemaal overgestapt naar I check movies.
Malick
-
- 9142 berichten
- 640 stemmen
Wat Querelle schrijft. Volgens mij zijn er genoeg members hier die de eventuele nieuwe functie wel willen gebruiken. 
jordandejong
-
- 4772 berichten
- 1431 stemmen
Ik heb even een vraag...
Ik heb net een bericht geplaats in het Film >> Filmgames >> Knock-Outs algemeen discussietopic. Het bericht staat er wel gewoon, maar stond niet bij de forum-updates. Ligt dat aan mij of is dat een foutje van de site?
Dk2008
-
- 11166 berichten
- 788 stemmen
Zou inderdaad ook kunnen. Iets meer werk, maar ok. Als je het openbaar maakt hoef je ook niet in te loggen, als je snel even wilt opzoeken, of je de film al gezien hebt.
John Lee Hooker
-
- 14934 berichten
- 1625 stemmen
@jordandejong: Jawel toch, bovenaan?
jordandejong
-
- 4772 berichten
- 1431 stemmen
Sorry.... Had hem niet gezien... 
schram101
-
- 16683 berichten
- 2293 stemmen
Zou inderdaad ook kunnen. Iets meer werk, maar ok. Als je het openbaar maakt hoef je ook niet in te loggen, als je snel even wilt opzoeken, of je de film al gezien hebt.
Is ook zo. Al sta ik zelf altijd standaard ingelogd.
Apollinisch
-
- 21297 berichten
- 0 stemmen
Ik heb even een vraag...
Ik heb net een bericht geplaats in het Film >> Filmgames >> Knock-Outs algemeen discussietopic. Het bericht staat er wel gewoon, maar stond niet bij de forum-updates. Ligt dat aan mij of is dat een foutje van de site?
John Lee Hooker
-
- 14934 berichten
- 1625 stemmen
Bij deze user staat geen registratie vermeld: PascaL
Apollinisch
-
- 21297 berichten
- 0 stemmen
De Site >> Algemeen >> MovieMeters vragenuurtje
over die data waarop iedereen ingeschreven is: dat WERD nooit bijgehouden, best jammer eigenlijk. Daarom wordt vanaf nu voor elk nieuw ingeschreven lid de datum opgeslagen.
Daarnaast heb ik even een scriptje laten draaien waardoor voor iedereen de datum van het eerste bericht of stem als inschrijfdatum werd opgeslagen, moet dus erg in de beurt komen bij de meesten. Als je nu op een naam klikt naast een bericht zie je naast de informatie die er altijd als stond nu ook sinds wanneer de persoon op de site zit. Behalve dus voor de ingeschreven leden die nooit een bericht of stem geplaatst hebben, daar kon ik geen registratiedatum meer voor terugvinden...
AGE-411
-
- 10342 berichten
- 750 stemmen
Landbeschrijving bij deze film klopt niet. Er staat West-Duitsland, maar dat land werd pas in 1949 gevormd.
Tussen 1945 en 1949 bestond West-Duitsland nog niet, maar was Duitsland gewoon bezet.
Bestuurlijk was die Duitse staat een geallieerde vazalstaat, maar ze hadden een eigen vlag enzo.
Wat doen we daarmee?
Edit: Blijkbaar staan andere Duitse films uit de periode 1945-1949 gewoon aangeduid met 'Duitsland'
Dk2008
-
- 11166 berichten
- 788 stemmen
Gisteren even uitgeprobeerd. Een berichtje bij de film vind ik niet zo moeilijk maar stemmen heb ik wel altijd heel moeilijk gevonden. (Zal wel door de speelduur komen).
De laagste stemmen heb ik verwijderd en in een lijst geplaatst met "gezien". De hoogste stemmen heb ik laten staan en ook in die lijst gezet. Ik vind de link bij de film dat je hem meteen in zo'n lijstje kan plaatsen trouwens wel erg handig.
Toen ik dat een tijd had aangezien, heb ik alles weer teruggezet naar de oude situatie. Bij het wel/niet kopen van een dvd is een stem gewoon veel handiger dan zo'n lijstje "gezien".
De genereertabel is ook al een prima functie zodat ik vrij snel mijn stemmen weer terug had.
(Maar toch een prima tip, misschien voor anderen)
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
Landbeschrijving bij deze film klopt niet. Er staat West-Duitsland, maar dat land werd pas in 1949 gevormd.
Tussen 1945 en 1949 bestond West-Duitsland nog niet, maar was Duitsland gewoon bezet.
Bestuurlijk was die Duitse staat een geallieerde vazalstaat, maar ze hadden een eigen vlag enzo.
Wat doen we daarmee?
Edit: Blijkbaar staan andere Duitse films uit de periode 1945-1949 gewoon aangeduid met 'Duitsland'
Klopt. Moet ook gewoon Duitsland zijn. Bij deze even aangepast.
Illum Sphere
-
- 538 berichten
- 904 stemmen
Ik weet niet of dit al gepost is, maar zou het niet fijner zijn moest ook het volledig programma van de andere Vlaamse zenders (2BE, VT4, VTM) hier te vinden zijn en niet enkel die van Eén en Canvas ? Als Belg zou ik dit zeker en vast appreciëren! 
Knisper
-
- 13038 berichten
- 1278 stemmen
Mijn instellingen - MovieMeter.nl
Dan bij Films op TV is dit in te stellen.
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Zou het misschien mogelijk kunnen zijn om een bericht na te laten wanneer een topic naar een filmpagina wordt verschoven? Voorbeeld is het topic van The Expendables 2. Dat stond in het nieuws gedeelte van het forum en stond in mijn updates. Ik vond het interessant om zo op de hoogte gehouden te worden maar nu blijkt dat heel het topic is overgeplaatst naar de film zelf. Topic is uit mijn updates verdwenen zonder enige aanduiding waarom en dat de film ondertussen is toegevoegd had ik niet gezien en zit dus niet in mijn updates.
Het lijkt me beter om een slot te zetten op het topic met als laatste bericht dat alle berichten zijn verschoven naar de filmpagina zelf. Na een week (of een ander x aantal tijd) kan dan het topic verwijderd worden maar dan heeft tenminste iedereen weet waar hij moet gaan zoeken.
Dk2008
-
- 11166 berichten
- 788 stemmen
Kan de pagina van "mijn updates forumtopics" niet uitgebreid worden naar 2 pagina's. Ik heb overal lijstjes in topics staan maar die zijn niet meer zichtbaar in die lijst en dan moeilijk terug te vinden tussen al die topics. Ik reageer al weinig in het forum en ik heb ook al het een en ander uit de updates gehaald maar met een toplijstje van dit en een lijstje van dat is die pagina zo vol.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Er zit niet zozeer een limiet aan wat betreft het aantal pagina's (bij mij zijn het er nu 2), maar qua tijd. Uit m'n hoofd zie je er discussies waar je de afgelopen maand een bericht hebt geplaatst.
Wellicht is het ooit een idee om meer/betere opties te geven om oude berichten terug te zoeken, maar de updates zijn gebouwd met het idee een beeld te geven van wat er nu/onlangs op de site is gebeurd.
Dk2008
-
- 11166 berichten
- 788 stemmen
Ok daar ligt het aan. En door bepaalde topics er weer uit te halen kun je oudere topics weer terug in de lijst krijgen, zie ik. En met films, etc. ook. Prima, bedankt.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Bericht verplaatst naar De Site > Gebruikers > Even voorstellen
jarno1975 (moderator series)
-
- 10970 berichten
- 2790 stemmen
Kan het kloppen dat de site de laatste tijd erg traag is? Af en toe ligt hij er ook volledig uit.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
er waren zojuist inderdaad problemen met de database
jarno1975 (moderator series)
-
- 10970 berichten
- 2790 stemmen
Nu nog steeds, pagina's laden zeer traag of helemaal niet.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.