• 15.747 nieuwsartikelen
  • 177.985 films
  • 12.204 series
  • 33.973 seizoenen
  • 646.999 acteurs
  • 198.993 gebruikers
  • 9.371.113 stemmen

Het grote opmerkingen / feedback topic #2

zoeken in:

jarno1975 (moderator series)

• 10970 berichten
  • 2790 stemmen

Lijkt opgelost nu!

Tarkus

• 6409 berichten
  • 5315 stemmen

In De Site > Algemeen > Verschrikelijk traaaaaaaaag !!:

Wat isn er aan de hand met de site ? Het is praktisch onmogelijk om te werken ermee.

Is trouwens de 2de poging om dit bericht te plaatsen, eerste keer was ook al mislukt ?

Hopelijk wordt het snel opgelost.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Snelheid van de site gaat inderdaad niet goed, er wordt aan gewerkt

SnakeDoc

• 4687 berichten
  • 2243 stemmen

Bij mij worden sinds 2 dagen de (nieuw bericht) icoontjes niet verfrist. Ze blijven eigenlijk op ongelezen staan Maar dat zal dan vermoedelijk ook komen door de trage snelheid van de site!

Kiros

• 607 berichten
  • 1327 stemmen

Same here, bij Mijn Updates.

Mochizuki Rokuro

• 18942 berichten
  • 16349 stemmen

Jordy schreef:

Snelheid van de site gaat inderdaad niet goed, er wordt aan gewerkt

Het blijft behelpen, zowel gisteren als vanmorgen weer veel problemen. Site was er net helemaal uit om dit te verhelpen?

Succes ermee in elk geval!

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Hostingpartij is er zojuist mee bezig geweest, daarom moest ie even offline. Nu hopelijk verholpen.

SnakeDoc

• 4687 berichten
  • 2243 stemmen

Gelukkig weer online! Was echt ff in paniek

Jawaddedadde

• 5348 berichten
  • 2196 stemmen

Werkt in ieder geval terug prima nu

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4082 stemmen

Ben zelf niet zo goed in het schrijven van een plot, kan iemand die van Paranormal Activity 3 (2011) aanpassen?

Achttien jaar voor de gebeurtenissen van deel 1 en 2 volgen we Katie en haar zus Kristi tijdens een logeerpartij bij hun grootmoeder. Hun dagelijkse bezigheden worden vastgelegd op film als herinnering voor de ouders en ook Katie en Kristi mogen van de camera gebruik maken. Katie en Kristi geraken in bizarre situaties en er wordt een pact wordt gesloten met de duivel omtrent Hunter...

Sorry hoor, maar dit klopt echt van geen meter en slaat helemaal nergens op.

!!!!!!!!Spoiler alert!!!!!!!!!!

Vraag me af waar dit plot vandaan is gehaald, Hunter komt niet in de film voor(of ter sprake), het gebruiken van de cameras is puur en alleen omdat de vader denkt dat er geesten zijn na enkele gebeurtenissen(dus niet om de dagelijkse bezigheden vast te leggen ter herinnering, behalve in het begin waarin de camera wordt getest) en de kinderen mogen helemaal geen gebruik maken van de camera en raken hem geen 1x aan. Pas richting het einde van de film gaat het gezin naar de grootmoeder toe om hun huis te ontvluchten na de gebeurtenissen en dus niet vanwege een slaappartijtje

Filmpje1

• 1291 berichten
  • 1029 stemmen

zijn er ook mensen die lest hebben bij het zoeken naar films als je op het vergrootglaasje drukt, als ik er op druk word ik nu naar de zoek pagina verwezen en dan staat er undefined dit gebeurt alleen als ik er een tekst heen kopieer en dan op het vergrootglaasje druk.

Barfly

• 1873 berichten
  • 1749 stemmen

Ik kom redelijk veel verkeerd gekoppelde "koop deze film op dvd vanaf ..." tegen. Het is handig dat deze functie openbaar is, maar ik heb de indruk dat er ook veel misbruik/verkeerd gebruik van wordt gemaakt.

Een enkel voorbeeld: Bounty (2009)

Sai

• 56 berichten
  • 2569 stemmen

Dit is vast al honderden keren gevraagd, maar hoezo is het niet mogelijk iemand zijn comments te doorzoeken? Als ik op bijvoorbeeld Barfly boven mij klik en 1147 berichten zie, waarom kan ik daar niet op klikken en ze onder elkaar zien? Eventueel gescheiden als 'berichten op film' en 'berichten op forum'.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Barfly schreef:

Ik kom redelijk veel verkeerd gekoppelde "koop deze film op dvd vanaf ..." tegen. Het is handig dat deze functie openbaar is, maar ik heb de indruk dat er ook veel misbruik/verkeerd gebruik van wordt gemaakt.

Een enkel voorbeeld: Bounty (2009)

Dat is geen misbruik van bezoekers/gebruikers, maar deze zijn fout gelinkt door de automatische scriptjes van MovieMeter zelf. Je kunt in dit soort gevallen als je zin hebt bij verkeerde matches even de koppeling verwijderen.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Sai schreef:

Dit is vast al honderden keren gevraagd, maar hoezo is het niet mogelijk iemand zijn comments te doorzoeken? Als ik op bijvoorbeeld Barfly boven mij klik en 1147 berichten zie, waarom kan ik daar niet op klikken en ze onder elkaar zien? Eventueel gescheiden als 'berichten op film' en 'berichten op forum'.

Waarom zou je dat willen? De recencies/meningen kun je wel doorzoeken, dat lijkt me persoonlijk het enige interessante.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Filmpje1 schreef:

zijn er ook mensen die lest hebben bij het zoeken naar films als je op het vergrootglaasje drukt, als ik er op druk word ik nu naar de zoek pagina verwezen en dan staat er undefined dit gebeurt alleen als ik er een tekst heen kopieer en dan op het vergrootglaasje druk.

hmn, dat kan ik niet nabootsen

Filmpje1

• 1291 berichten
  • 1029 stemmen

Jordy schreef:

(quote)

hmn, dat kan ik niet nabootsen

kopieer een filmtitel vanaf een andere pagina. je selecteert een stuk tekst, dan met de rechter muisknop doe je de geselecteerde tekst (film titel) kopiëren.

dan ga je naar de MM website in het witte vakje plak je de tekst (rechtermuisknop en dan plakken)

vervolgens druk je op het vergrootglaasje. en dan kom je op de zoek pagina met undefined

wel vreemd want druk je op enter i.p.v het vergrootglaasje dan werkt het wel..

't is niet een probleem voor mij maar het viel me op.

• 10970 berichten
  • 2790 stemmen

Ik neem aan dat Jordy wel weet hoe kopiëren/plakken werkt

Hij bedoelt dat hij de foutmelding niet na kan bootsen

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

heb het inmiddels kunnen naspelen, ik zet het op de lijst

Sai

• 56 berichten
  • 2569 stemmen

Jordy schreef:

(quote)

Waarom zou je dat willen? De recencies/meningen kun je wel doorzoeken, dat lijkt me persoonlijk het enige interessante.

Als ik bijvoorbeeld een goed onderbouwde mening zie bij een obscure film en het profiel van die persoon bekijk met allemaal stemmen die erg overeenkomen met wat ik ook goede films vind wil ik graag die persoon zijn reacties lezen. Misschien dat er een heel interessant stukje bijzit over een film die mij anders nooit was opgevallen in zijn 3,5*-lijst.

e: oh, wacht, ik zie nu dat je inderdaad een 'meningen'-tab hebt die mij nooit eerder was opgevallen. Woeps! .

Filmpje1

• 1291 berichten
  • 1029 stemmen

jarno1975 schreef:

Ik neem aan dat Jordy wel weet hoe kopiëren/plakken werkt

Hij bedoelt dat hij de foutmelding niet na kan bootsen

was ook een over de top uitleg maar dat is vaak wel het duidelijkst

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Het doorzoeken van discussies is wat verbeterd: het aantal resultaten stopt nu niet bij 100, maar je kunt bladeren door alle resultaten die aan je zoekopdracht voldoen.

• 10970 berichten
  • 2790 stemmen

Er gaat iets fout met de sterren (onder de poster). Het is ook bij andere films, en de pagina refreshen verhelpt het niet.

(afbeelding)

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

bedankt, gefixed

Apollinisch

• 21297 berichten
  • 0 stemmen

Jordy schreef:

Het doorzoeken van discussies is wat verbeterd: het aantal resultaten stopt nu niet bij 100, maar je kunt bladeren door alle resultaten die aan je zoekopdracht voldoen.

Alleen moet ik nu telkens naar boven scrollen als ik naar de volgende pagina van een discussie wil. Iets tijdelijks hoop ik? Is overigens alleen zo op het forum.

Dragon

• 62559 berichten
  • 4509 stemmen

De icoontjes "vorige/volgende pagina", "vorige/volgende pagina's" & "naar begin/naar einde" werken nergens meer? Wanneer je erop klikt verdwijnt de hele balk en je blijft op dezelfde pagina staan.

Dk2008

• 11166 berichten
  • 788 stemmen

Wat het niet zo, dat er bij updates (van films, forumtopics ...) onderaan ook zo'n balk was met 1,2,3, zoals in dit topic ??

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

je hebt gelijk, heb het als het goed is overal hersteld nu

Dk2008

• 11166 berichten
  • 788 stemmen

Ja is weer ok.

dimi303

• 3418 berichten
  • 3663 stemmen

V: The Final Battle is dit een film of een reeks en staat deze op moviemeter? Kan hem niet vinden.

Deze komt tussen V: The original miniseries en V: The Complete series.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.