- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Het grote opmerkingen / feedback topic #2
jarno1975 (moderator series)
-
- 10970 berichten
- 2790 stemmen
Lijkt opgelost nu!
Tarkus
-
- 6409 berichten
- 5315 stemmen
In De Site > Algemeen > Verschrikelijk traaaaaaaaag !!:
Wat isn er aan de hand met de site ? Het is praktisch onmogelijk om te werken ermee.
Is trouwens de 2de poging om dit bericht te plaatsen, eerste keer was ook al mislukt ?
Hopelijk wordt het snel opgelost.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Snelheid van de site gaat inderdaad niet goed, er wordt aan gewerkt
SnakeDoc
-
- 4687 berichten
- 2243 stemmen
Bij mij worden sinds 2 dagen de (nieuw bericht) icoontjes niet verfrist. Ze blijven eigenlijk op ongelezen staan
Maar dat zal dan vermoedelijk ook komen door de trage snelheid van de site!
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 berichten
- 16349 stemmen
Snelheid van de site gaat inderdaad niet goed, er wordt aan gewerkt
Het blijft behelpen, zowel gisteren als vanmorgen weer veel problemen. Site was er net helemaal uit om dit te verhelpen?
Succes ermee in elk geval!
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Hostingpartij is er zojuist mee bezig geweest, daarom moest ie even offline. Nu hopelijk verholpen.
SnakeDoc
-
- 4687 berichten
- 2243 stemmen
Gelukkig weer online! Was echt ff in paniek 
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
Werkt in ieder geval terug prima nu 
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4082 stemmen
Ben zelf niet zo goed in het schrijven van een plot, kan iemand die van Paranormal Activity 3 (2011) aanpassen? 
Sorry hoor, maar dit klopt echt van geen meter en slaat helemaal nergens op.
!!!!!!!!Spoiler alert!!!!!!!!!!
Vraag me af waar dit plot vandaan is gehaald, Hunter komt niet in de film voor(of ter sprake), het gebruiken van de cameras is puur en alleen omdat de vader denkt dat er geesten zijn na enkele gebeurtenissen(dus niet om de dagelijkse bezigheden vast te leggen ter herinnering, behalve in het begin waarin de camera wordt getest) en de kinderen mogen helemaal geen gebruik maken van de camera en raken hem geen 1x aan. Pas richting het einde van de film gaat het gezin naar de grootmoeder toe om hun huis te ontvluchten na de gebeurtenissen en dus niet vanwege een slaappartijtje
Filmpje1
-
- 1291 berichten
- 1029 stemmen
zijn er ook mensen die lest hebben bij het zoeken naar films als je op het vergrootglaasje drukt, als ik er op druk word ik nu naar de zoek pagina verwezen en dan staat er undefined dit gebeurt alleen als ik er een tekst heen kopieer en dan op het vergrootglaasje druk.
Barfly
-
- 1873 berichten
- 1749 stemmen
Ik kom redelijk veel verkeerd gekoppelde "koop deze film op dvd vanaf ..." tegen. Het is handig dat deze functie openbaar is, maar ik heb de indruk dat er ook veel misbruik/verkeerd gebruik van wordt gemaakt.
Een enkel voorbeeld: Bounty (2009)
Sai
-
- 56 berichten
- 2569 stemmen
Dit is vast al honderden keren gevraagd, maar hoezo is het niet mogelijk iemand zijn comments te doorzoeken? Als ik op bijvoorbeeld Barfly boven mij klik en 1147 berichten zie, waarom kan ik daar niet op klikken en ze onder elkaar zien? Eventueel gescheiden als 'berichten op film' en 'berichten op forum'.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Ik kom redelijk veel verkeerd gekoppelde "koop deze film op dvd vanaf ..." tegen. Het is handig dat deze functie openbaar is, maar ik heb de indruk dat er ook veel misbruik/verkeerd gebruik van wordt gemaakt.
Een enkel voorbeeld: Bounty (2009)
Dat is geen misbruik van bezoekers/gebruikers, maar deze zijn fout gelinkt door de automatische scriptjes van MovieMeter zelf. Je kunt in dit soort gevallen als je zin hebt bij verkeerde matches even de koppeling verwijderen.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Dit is vast al honderden keren gevraagd, maar hoezo is het niet mogelijk iemand zijn comments te doorzoeken? Als ik op bijvoorbeeld Barfly boven mij klik en 1147 berichten zie, waarom kan ik daar niet op klikken en ze onder elkaar zien? Eventueel gescheiden als 'berichten op film' en 'berichten op forum'.
Waarom zou je dat willen? De recencies/meningen kun je wel doorzoeken, dat lijkt me persoonlijk het enige interessante.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
zijn er ook mensen die lest hebben bij het zoeken naar films als je op het vergrootglaasje drukt, als ik er op druk word ik nu naar de zoek pagina verwezen en dan staat er undefined dit gebeurt alleen als ik er een tekst heen kopieer en dan op het vergrootglaasje druk.
hmn, dat kan ik niet nabootsen
Filmpje1
-
- 1291 berichten
- 1029 stemmen
hmn, dat kan ik niet nabootsen
kopieer een filmtitel vanaf een andere pagina. je selecteert een stuk tekst, dan met de rechter muisknop doe je de geselecteerde tekst (film titel) kopiëren.
dan ga je naar de MM website in het witte vakje plak je de tekst (rechtermuisknop en dan plakken)
vervolgens druk je op het vergrootglaasje. en dan kom je op de zoek pagina met undefined
wel vreemd want druk je op enter i.p.v het vergrootglaasje dan werkt het wel..
't is niet een probleem voor mij maar het viel me op.
-
- 10970 berichten
- 2790 stemmen
Ik neem aan dat Jordy wel weet hoe kopiëren/plakken werkt 
Hij bedoelt dat hij de foutmelding niet na kan bootsen 
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
heb het inmiddels kunnen naspelen, ik zet het op de lijst
Sai
-
- 56 berichten
- 2569 stemmen
Waarom zou je dat willen? De recencies/meningen kun je wel doorzoeken, dat lijkt me persoonlijk het enige interessante.
e: oh, wacht, ik zie nu dat je inderdaad een 'meningen'-tab hebt die mij nooit eerder was opgevallen. Woeps!
.
Filmpje1
-
- 1291 berichten
- 1029 stemmen
Ik neem aan dat Jordy wel weet hoe kopiëren/plakken werkt 
Hij bedoelt dat hij de foutmelding niet na kan bootsen
was ook een over de top uitleg maar dat is vaak wel het duidelijkst 
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Het doorzoeken van discussies is wat verbeterd: het aantal resultaten stopt nu niet bij 100, maar je kunt bladeren door alle resultaten die aan je zoekopdracht voldoen.
-
- 10970 berichten
- 2790 stemmen
Er gaat iets fout met de sterren (onder de poster). Het is ook bij andere films, en de pagina refreshen verhelpt het niet.

Apollinisch
-
- 21297 berichten
- 0 stemmen
Het doorzoeken van discussies is wat verbeterd: het aantal resultaten stopt nu niet bij 100, maar je kunt bladeren door alle resultaten die aan je zoekopdracht voldoen.

Alleen moet ik nu telkens naar boven scrollen als ik naar de volgende pagina van een discussie wil. Iets tijdelijks hoop ik? Is overigens alleen zo op het forum.
Dragon
-
- 62559 berichten
- 4509 stemmen
De icoontjes "vorige/volgende pagina", "vorige/volgende pagina's" & "naar begin/naar einde" werken nergens meer? Wanneer je erop klikt verdwijnt de hele balk en je blijft op dezelfde pagina staan.
Dk2008
-
- 11166 berichten
- 788 stemmen
Wat het niet zo, dat er bij updates (van films, forumtopics ...) onderaan ook zo'n balk was met 1,2,3, zoals in dit topic ??
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
je hebt gelijk, heb het als het goed is overal hersteld nu
dimi303
-
- 3418 berichten
- 3663 stemmen
V: The Final Battle is dit een film of een reeks en staat deze op moviemeter? Kan hem niet vinden.
Deze komt tussen V: The original miniseries en V: The Complete series.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.