• 15.747 nieuwsartikelen
  • 178.061 films
  • 12.207 series
  • 33.977 seizoenen
  • 647.065 acteurs
  • 199.002 gebruikers
  • 9.371.784 stemmen

Het grote opmerkingen / feedback topic #2

zoeken in:

dimi303

• 3418 berichten
  • 3663 stemmen

Yep deze bedoel ik, het is dus een serie.

narva77 (crew films)

• 12725 berichten
  • 6540 stemmen

Die mogen helaas niet op MovieMeter:

"Miniseries met een vervolg mogen toegevoegd worden, mits er drie jaar tussen de afzonderlijke series zit, en da's niet het geval hier."

Chainsaw

• 8845 berichten
  • 3576 stemmen

Ik heb de laatste tijd geregeld dat als ik de bovenste zoekbalk gebruik en er een rij met suggesties wordt getoond, dat de reclame-banner over een aantal suggesties wordt geplaatst.

Anderen daar ook wel eens last van?

(afbeelding)

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Chainsaw schreef:

Ik heb de laatste tijd geregeld dat als ik de bovenste zoekbalk gebruik en er een rij met suggesties wordt getoond, dat de reclame-banner over een aantal suggesties wordt geplaatst.

(afbeelding)

Ik dacht dat dit opgelost was, maar blijkbaar niet, gaat weer op de lijst

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Tips verwijderd over hoe je kan meehelpen om deze site om zeep te helpen

Mochizuki Rokuro

• 18942 berichten
  • 16349 stemmen

Chainsaw schreef:

(afbeelding)

Ja gisteren inderdaad weer.

Simon Smith (crew films)

• 1374 berichten
  • 4512 stemmen

Bij een lijst in "Mijn films" die uit meer dan 1 pagina bestaat, zie je bovenin het scherm nummers staan, zodat je naar de volgende pagina kunt gaan. Het zou handig zijn als ook onderaan dat scherm dergelijke nummers komen te staan. Want als je zo'n lijst doorloopt, doe je dat vaak toch van boven naar beneden. Dan ben je beneden en moet je weer naar de bovenkant om naar de volgende pagina te kunnen.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Goed punt, heb ik even aangepast, wellicht moet je even de pagina refreshen voor je het ziet

Ik heb overigens net jquery geupgrade naar de laatste versie, dat is de onderliggende library die gebruik wordt voor javascript functionaliteiten als Mijn Films, snel zoeken, en wat andere dingen. Als iemand wat raars ziet hoor ik het graag.

Querelle

• 6548 berichten
  • 4894 stemmen

Help, de pagina indeling bij alle topics is nu al 2 dagen niet zichtbaar, zodat ik niet kan terugbladeren enz.

Mescaline

• 7089 berichten
  • 3223 stemmen

Toch wel benieuwd geworden na dat er een kleine discussie ontstond over of je op een film mag stemmen als je die film niet uit gekeken hebt. Volgens mij mag dat officieel niet toch of wel?

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3630 stemmen

Volgens mij kun je niet voor een ander bepalen wanneer hij een film een stem waard zou vinden. Dus er zijn geen regels voor dacht ik.

Mescaline

• 7089 berichten
  • 3223 stemmen

Dat dacht ik altijd, heb het toch best wel vaak gelezen?

Nu snap ik wel waarom sommige mensen in een korte tijd zoveel films kunnen zien, als je maar een kwartier per film kijkt..

jarno1975 (moderator series)

• 10970 berichten
  • 2790 stemmen

Als er iemand een bericht plaats in de trant van: " Waardeloze film, na 10 minuten uitgezet 0,5*"

dan wordt zo'n stem volgens mij wel verwijderd.

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

Maar wat, als het nu een type fout is?

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3630 stemmen

Waarom bij 10 minuten wel en bij 20 minuten niet vraag ik me dan af? Waar is de grens?

Mescaline

• 7089 berichten
  • 3223 stemmen

Elineloves schreef:

Waarom bij 10 minuten wel en bij 20 minuten niet vraag ik me dan af? Waar is de grens?

Daarom dacht ik ook dat de regel was een film uit te moeten kijken?

Ik heb films ook wel eens niet uitgekeken en daar wel commentaar bij gezet, maar geen stem.

Knisper

• 13038 berichten
  • 1278 stemmen

Elineloves schreef:

Dat is het lastige aan deze vraag en wij zijn over het algemeen van mening dat users hetzelfde voor zichzelf kunnen bepalen of ze in staat zijn een beoordeling te geven. Wij grijpen alleen in bij extreme gevallen (zoals bijv. 10 minuten).

Dk2008

• 11166 berichten
  • 788 stemmen

Mescaline schreef:

Daarom dacht ik ook dat de regel was een film uit te moeten kijken?

Ik heb films ook wel eens niet uitgekeken en daar wel commentaar bij gezet, maar geen stem.

Gewoon stemmen hoor. Stemmen is ook een hulpmiddel dat je een film al gezien hebt, met al die herhalingen op tv.

Mescaline

• 7089 berichten
  • 3223 stemmen

Nee ik vind het dan niet netjes om toch te stemmen, je geeft toch ook niet je mening over een muziek nummer in de eerste 10 seconde?

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3630 stemmen

Maar als de eerste 10 seconden al zo verschrikkelijk zijn dat je écht niet verder wil luisteren... Nah, eindeloze discussie. Denk dat iedereen dat gewoon voor zichzelf uit moet maken zoals Knisper al zegt.

Mescaline

• 7089 berichten
  • 3223 stemmen

Ja dat vind ik niet, maar deze discussie gaat inderdaad jammer genoeg nergens naar leiden..

Dk2008

• 11166 berichten
  • 788 stemmen

Dat wat jij bedoelt dus het geheel bekijken van een film en dan pas stemmen is gewoon niet te controleren lijkt me. Gewoon doen wat je zelf het beste vindt.

Mescaline

• 7089 berichten
  • 3223 stemmen

Dk2008 schreef:

Dat wat jij bedoelt dus het geheel bekijken van een film en dan pas stemmen is gewoon niet te controleren lijkt me. Gewoon doen wat je zelf het beste vindt.

Tuurlijk wel gewoon helemaal ondervragen

John Lee Hooker

• 14934 berichten
  • 1625 stemmen

Jim Sheridan beschikt nog niet over een regisseurspagina.

schram101

• 16683 berichten
  • 2293 stemmen

Dat komt door een (tijdelijk) foutje denk ik. Is momenteel bij alle regisseurs zo!

jarno1975 (moderator series)

• 10970 berichten
  • 2790 stemmen

Ik denk dat er iets fout zit in de site want bij elke regisseur wordt bij filmografie een lege pagina gegeven.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

opgelost! bedankt voor het melden

Onderhond

• 87594 berichten
  • 12839 stemmen

Kan het zijn dat je in de title tag wat omgedraaid hebt Jordy (titel thread staat niet meer eerst). Dit is aardig onhandig, vooral voor mensen die de overzichtslijst eerst aflopen en alvast een hoop tabs opengooien

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

klopt! is inmiddels weer omgedraaid

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.