• 15.747 nieuwsartikelen
  • 178.031 films
  • 12.206 series
  • 33.975 seizoenen
  • 647.003 acteurs
  • 198.997 gebruikers
  • 9.371.495 stemmen

Het grote opmerkingen / feedback topic #2

zoeken in:

Hijsleip

• 1 berichten
  • 23 stemmen

Ik zag deze functie op een andere site, en het leek me een leuke functie voor op Moviemeter.

Onder het kopje 'Mijn Moviemeter' de lijst met de Top 250, en dat je voor je zelf films kan wegstrepen die je hebt gezien van de lijst.

Wat vinden jullie?

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4082 stemmen

Je kan natuurlijk ook bij de Top 250 op genereer stemtabel klikken, dan kan je ook zien welke je allemaal hebt gezien.

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3630 stemmen

Het is wel vaker gevraagd w.s., maar zijn er meer mensen die via mobiel niet kunnen stemmen of meningen aan kunnen vinken? Berichten tikken lukt wel, maar wanneer ik stemmen uit wil brengen kan ik niet klikken.

Nicolage Rico

• 20219 berichten
  • 2364 stemmen

Ik weet niet of het al eerder aangehaald is, maar waar zijn de gemiddelde cijfers per film van IMDB gebleven?

JulesTMNT

• 286 berichten
  • 198 stemmen

Merkte het ook al op inderdaad. Vond het juist een erg handige functie dat ik niet naar ImdB hoefde te gaan om de beoordeling daar te zien.

Dk2008

• 11166 berichten
  • 788 stemmen

Het is wel eens eerder gebeurd.

Nicolage Rico

• 20219 berichten
  • 2364 stemmen

Hopelijk komen de IMDB gemiddeldes snel weer terug.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

ik heb het script dat de imdb scores opgehaald gefixed, als het goed is moeten binnen een paar dagen bij de meeste films weer scores staan.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Elineloves schreef:

Het is wel vaker gevraagd w.s., maar zijn er meer mensen die via mobiel niet kunnen stemmen of meningen aan kunnen vinken? Berichten tikken lukt wel, maar wanneer ik stemmen uit wil brengen kan ik niet klikken.

Welke telefoon? voor android, iphone en moderne touchscreen blackberries is er een mobiele versie van de site die automatisch geladen wordt als je home van de site bezoekt, hier moet je iig mee kunnen stemmen. Verder doet op mijn mobiel de normale site het ook gewoon, maar dat verschilt misschien per toestel/systeem.

Nicolage Rico

• 20219 berichten
  • 2364 stemmen

Jordy schreef:

ik heb het script dat de imdb scores opgehaald gefixed, als het goed is moeten binnen een paar dagen bij de meeste films weer scores staan.

Waarvoor dank.

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3630 stemmen

Jordy schreef:

(quote)

Welke telefoon? voor android, iphone en moderne touchscreen blackberries is er een mobiele versie van de site die automatisch geladen wordt als je home van de site bezoekt, hier moet je iig mee kunnen stemmen. Verder doet op mijn mobiel de normale site het ook gewoon, maar dat verschilt misschien per toestel/systeem.

Nokia E71. Zal wel aan mijn telefoon liggen dan, ben nog niet aan de iPhone/ BB.

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4082 stemmen

Zou ik ook niet aan beginnen

mikey

• 28986 berichten
  • 5138 stemmen

(afbeelding)

Ik was lekker aan het bladderen door het topic: link de filmposters en kwam dit tegen. Misschien wil de site dit weten.

Marcellus

• 136 berichten
  • 825 stemmen

Screenshot

Vaak komen de zoekresultaten bij mij onder de banner te staan (met name op de homepage). Het lijkt per advertentie te verschillen. Browser is Chrome 14, dus daar zal het waarschijnlijk niet aan liggen.

Volgens mij best snel met wat CSS te fixen.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

mikey schreef:

(afbeelding)

Ik was lekker aan het bladderen door het topic: link de filmposters en kwam dit tegen. Misschien wil de site dit weten.

in dat soort gevallen svp even een melding indienen, voor het betreffende bericht waar de afbeelding (afkomstig van die url) staat

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Marcellus schreef:

Screenshot

Vaak komen de zoekresultaten bij mij onder de banner te staan (met name op de homepage). Het lijkt per advertentie te verschillen. Browser is Chrome 14, dus daar zal het waarschijnlijk niet aan liggen.

Volgens mij best snel met wat CSS te fixen.

Yup, staat al op de lijst met bekende punten

Timmy757

• 3365 berichten
  • 598 stemmen

Het is misschien al eens geopperd ? Geen idee, maar zou het geen aardig idee zijn om het gebruikersprofiel wat uit te breiden, niet overdreven en met persoonlijke info, want daar hebben we uiteraard facebook voor, maar met wat meer filmgerelateerde zaken ? Zoals Favoriete acteur/actrice/reggiseur etc. Ik denk dat dat het bekijken van iemands profiel een stuk leuker maakt.

Dk2008

• 11166 berichten
  • 788 stemmen

Timmy757 schreef:

, maar zou het geen aardig idee zijn om het gebruikersprofiel wat uit te breiden.

Is in het verleden al eens gevraagd, dat vond ik toen ook een goed idee. Maar het kan dus alleen in de verschillende topics van favoriete acteurs, films, genre, etc.

Locutus

• 606 berichten
  • 5883 stemmen

Jordy, ga je ook nog het plaatsen van je stem op facebook op de mobiele site fiksen? Ik zie hem niet bij de lijst met bekende bugs staan. Persoonlijk vind ik het erg jammer dat dit niet werkt.

Het zou nog mooier zijn als het plaatsen van je stem op twitter en facebook nog wat meer consistent werd gemaakt met alle andere apps, dus ook de mogelijkheid van het toevoegen van een comment die dan ook op fb en twitter komt.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Hij staat bij "misschien ooit", heeft nu voor mij geen hoge prioriteit, sorry

Locutus

• 606 berichten
  • 5883 stemmen

Ok jammer, maar bedankt voor je reactie. Je mist wel de promotie van moviemeter op fb hierdoor. is dat geen argument?

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Nou ja voor de 98% van de mensen die via de normale site stemmen werkt het natuurlijk wel, vandaar dat andere zaken momenteel even voorrang hebben

Locutus

• 606 berichten
  • 5883 stemmen

Als de fb integratie zou werken, zou die 2% misschien wel groter zijn. En ook nog eens van een groter totaal.

Malick

• 9142 berichten
  • 640 stemmen

Is het mogelijk om te stemmen maar geen ster(ren) te geven. Zie bijvoorbeeld deze website.

Nu staat er bij mij dit:

Aantal stemmen: 3266

Terwijl ik een behoorlijk aantal films heb gezien waar ik gewoon geen ster(ren) aan kan toekennen. Het idee is dat je zeg maar kunt stemmen zonder (een) ster(ren) te geven. Misschien 'iets' voor een nieuwe optie?

Onderhond

• 87594 berichten
  • 12839 stemmen

Is al eerder gevraagd, waarschijnlijk wordt je weer doorverwezen naar de lijsten die je zelf kan aanleggen. Daar kan je dan bijv. alle films in kwijt waar je niet op wil stemmen.

Malick

• 9142 berichten
  • 640 stemmen

Maar ik zou het wel handig vinden als ik bijvoorbeeld van deze gebruiker kon zien wat die zoal zag. Er zou hier bijvoorbeeld een extra kolom kunnen komen. Zoveel werk is dat toch niet?

Knisper

• 13038 berichten
  • 1278 stemmen

Je zou in ieder geval het filmlog in de gaten kunnen houden: Logboek goongumpa - MovieMeter.nl

Als is dat waarschijnlijk niet 100% wat je zoekt.

Malick

• 9142 berichten
  • 640 stemmen

Nee, dat is geen oplossing. Ik zou het gewoon fijn vinden als ik op sommige films kan stemmen / klikken van gezien dat die ook meegeteld kunnen worden bij het totaal aantal stemmen. Dus zo:

Nu staat er bij mij dit:

Aantal stemmen: 3266

Maar moet zijn:

Aantal stemmen: 3288

Waarvan 20 zonder (een) ster(ren)

En dat je dat ook kan zien bij recente stemmen, filmlog en stem(men)tabblad.

Dk2008

• 11166 berichten
  • 788 stemmen

Helemaal niet stemmen lijkt me geen goede optie, anders vind je je films niet meer terug maar gewoon een stem als aanduiding "film gezien" lijkt me niet verkeerd.

Wat is eigenlijk de reden dat je voor sommige films geen ster kan geven en andere weer wel?

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4082 stemmen

Vind ik zelf ook vaag, of je doet het of je doet het niet en geen tussenwegen

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.