- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Het grote opmerkingen / feedback topic #2
starbright boy (moderator films)
-
- 22403 berichten
- 5070 stemmen
Je kunt wel zoeken op dat soort kenmerken. Je krijgt max 100 resultaten en geen mooi lijstje, maar een alfabet. Maar de bestgewaardeerde horrorfilms van na 2003 met minimaal 50 stemmen en minimaal 3.5 is geen probleem (want dat zijn er veel minder dan 100).
TheShadowking
-
- 403 berichten
- 0 stemmen
Zijn voorbeelden zijn niet goed, maar je kunt inderdaad niet zoeken op een combinatie van genres. Bijvoorbeeld Horror/Mysterie of SF/Mysterie daar kun je niet op zoeken dus je krijgt een nogal breed scala aan films als resultaat.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Deze wensen zijn vanwege de belasting op de server die dit met zich meebrengt vooralsnog helaas niet mogelijk.
maxroelofs
-
- 2838 berichten
- 1659 stemmen
Ikzelf kijk behoorlijk vaak onder het kopje gebruikers of ik al in aanmerking kom voor de meningen top 250
. Ik lees ook af en toe van een willekeurig persoon wat berichten die staan gemarkeerd als mening. Ik zou het heel fijn vinden als er bij de gebruikers --> meningen top 250 bij kwam te staan wat het gemiddelde aantal tekens is dat iemand voor een mening gebruikt. Dit zegt voor mij veel over hoe serieus iemand het neemt. Hoe denken jullie hier over?
Dk2008
-
- 11166 berichten
- 788 stemmen
Deze film staat er inderdaad twee keer op. Zie eerste bericht. Hirtenlied vom Kaisertal, Das (1956)
Maar die andere is eerder toegevoegd door Stinissen.
Meneer Bungel
-
- 13163 berichten
- 0 stemmen
Afgelopen zondag is na een flinke zomervakantie de MovieMeter contest weer begonnen, wimnoot heeft de spits afgebeten: Film >> Filmgames >> MovieMeter Contest
Deelnemers altijd welkom! En contestmakers ook, natuurlijk. 
davidmoens
-
- 1 berichten
- 680 stemmen
ik gebruikte imdb maar de import naar moviemeter werkt niet meer sinds de update.
Word dit opgelost?
Hannibal
-
- 9358 berichten
- 3273 stemmen

"....is gisteren 20:30 te zien"
Komt ie nou vandaag of komt ie gisteren? 
--------------------------------------------------------------

Deze kan ik zelfs gisteren nog zien! (3de film in het rijtje films op tv)
Dk2008
-
- 11166 berichten
- 788 stemmen
Dan kunnen mensen ook nog even terugkijken wat er gisteren op tv was.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Dat de films daar om klokslag 12 uur niet direct verdwijnen, dat is zo bedoeld. Maar het staat er inderdaad wat ongelukkig, gaat op de lijst!
SelmaDuim
-
- 4907 berichten
- 732 stemmen
Dan kunnen mensen ook nog even terugkijken wat er gisteren op tv was.
"was" inderdaad, maar dat staat er niet. 
606
-
- 23876 berichten
- 12263 stemmen
ExToR
-
- 147 berichten
- 116 stemmen
Een klein vraagje dat mij de laatste tijd wel benieuwd; De site heet weliswaar Moviemeter, maar zou het geen idee zijn om hier ook series onder te brengen? Simpelweg hetzelfde uiterlijk als een film, met een kort omschrijving over de serie, wellicht een lijst van episodes (welke uiteraard niet allemaal individueel omschreven en beoordeeld hoeven te worden) etc?
Ik gebruik Moviemeter vaak als inspiratiebron voor films, maar als ik een film/serie zie wil ik ook even weten waar deze over gaat en hoe deze beoordeelt wordt. Voor series moet ik echter elke keer naar imdb, en die vertrouw ik niet zo (zitten veel bashers tussen die een serie 1 ster geven omdat een acteur ze niet bevalt o.i.d.). Vandaar dat deze gedachte bij mij opkwam.
Is dit misschien een mogelijkheid voor de toekomst of is er een goede reden waarom deze functie er nog niet is? Implementeren zou mij het probleem niet lijken.
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4082 stemmen
Bashers heb je natuurlijk ook op MovieMeter he
Genoeg stemfraudes hier.
ExToR
-
- 147 berichten
- 116 stemmen
vind ik in vergelijking met sites als imdb heel erg meevallen hoor. ik bedoel juist te zeggen dat ik de stemmen/rating vrij representatief vind. tuurlijk zijn ze er wel, maar relatief gezien weinig.
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4082 stemmen
Maar maakt ook niet uit, vind IMDB op het laten zien van de acteurs na ook geen fijne site. MM is toch overzichtelijker en je hoeft niet door te klikken voor een fatsoenlijk plot over een film. Dus wat mij betreft komt er ook nog iets voor series(SerieMeter?
)
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Ik heb het aangepast. Bedankt voor de tip!
Dk2008
-
- 11166 berichten
- 788 stemmen
Duitse film staat er ook nog steeds twee keer op.
John Lee Hooker
-
- 14934 berichten
- 1625 stemmen
Bij The Haunting (1999) verschijnt de gebruikersnaam van Minotaures wanneer ik met mijn cursor op één van de laatste drie users beweeg.

Apollinisch
-
- 21297 berichten
- 0 stemmen
ExTor:
De Site >> Algemeen >> TvMeter.nl
TvMeter.nl gaat er niet komen, aangezien de (potentiele) site mij niet zo interessant lijkt en ik liever andere dingen met m'n vrije tijd doe.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Duitse film staat er ook nog steeds twee keer op.
OK thanks. Dubbele alsnog verwijderd.
RickZ
-
- 1329 berichten
- 1235 stemmen
Het valt me steeds weer op dat crew/moderators vaker vermeld staan bij films dan overige leden. Nu valt me op dat bij het video- en het tv-overzicht 3x Zinema staat. Eerder is me uitgelegd dat het puur toeval is maar dat klopt gewoonweg niet. Hebben anderen ook dat donkerbruine gevoel dat het commentaar van sommigen vaker afgebeeld worden naast films dan dat van anderen?
Onderhond
-
- 87594 berichten
- 12838 stemmen
Het zou me verbazen moest Jordy er extra werk in hebben gestoken om bepaalde leden een voorkeursbehandeling te geven. Niet alleen is zoiets normaal gezien tegen zijn principes, het is ook gewoon meer werk.
En Zinema is nu eenmaal iemand die erg veel reviews schrijft, vaak ook bij populaire films. Dat je hem regelmatiger tegenkomt is dan ook niet zo vreemd.
riesma
-
- 3706 berichten
- 3082 stemmen
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Het valt me steeds weer op dat crew/moderators vaker vermeld staan bij films dan overige leden. Nu valt me op dat bij het video- en het tv-overzicht 3x Zinema staat. Eerder is me uitgelegd dat het puur toeval is maar dat klopt gewoonweg niet. Hebben anderen ook dat donkerbruine gevoel dat het commentaar van sommigen vaker afgebeeld worden naast films dan dat van anderen?
Wat Onderhond zegt.
Hier is een hele saaie, logische verklaring voor.
Crewleden zijn actieve leden die over het algemeen veel recensies schrijven of hebben geschreven.
Bij het overzicht van users met meest aangemerkte meningen (/recensies) staan veel crewleden:
Pagina niet gevonden - MovieMeter.nl
Als er via nachtelijk scriptje willekeurig meningen worden bepaald, is de kans dus betrekkelijk groot dat er regelmatig meningen van crewleden tussen zitten.
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4082 stemmen
Wel leuk om mezelf zo hoog te zien, ik moet echt wat met mijn leven doen 
RickZ
-
- 1329 berichten
- 1235 stemmen
Hier is een hele saaie, logische verklaring voor.
Crewleden zijn actieve leden die over het algemeen veel recensies schrijven of hebben geschreven.
Bij het overzicht van users met meest aangemerkte meningen (/recensies) staan veel crewleden:
Pagina niet gevonden - MovieMeter.nl
Als er via nachtelijk scriptje willekeurig meningen worden bepaald, is de kans dus betrekkelijk groot dat er regelmatig meningen van crewleden tussen zitten.
Ah, het gaat blijkbaar om commentaar dat als persoonlijke mening of recensie is gemarkeerd, dus niet simpelweg een berichtje dat de meeste van ons doen.
Onderhond
-
- 87594 berichten
- 12838 stemmen
Uiteraard, de enige mogelijkheid om een recensie te filteren tov discussies ed 
Meneer Bungel
-
- 13163 berichten
- 0 stemmen
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Ah, het gaat blijkbaar om commentaar dat als persoonlijke mening of recensie is gemarkeerd, dus niet simpelweg een berichtje dat de meeste van ons doen.
Ja, dat klopt. In de Wiki meer hierover:
Recensie/mening filter - MovieMeterWiki - wiki.moviemeter.nl
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.