• 15.747 nieuwsartikelen
  • 178.031 films
  • 12.206 series
  • 33.975 seizoenen
  • 647.057 acteurs
  • 198.998 gebruikers
  • 9.371.620 stemmen

Ads / reclame op de site

zoeken in:

Onderhond

• 87594 berichten
  • 12839 stemmen

meter_fan

Nopes, het ding is er nog steeds (niet altijd, maar af en toe komt het terug). Het schokt ook de hele pagina over.

https://onderhond.com/tmp/onding.jpg

psychopath

• 439 berichten
  • 348 stemmen

Er zou toch wat aan het algoritme gedaan worden aldus de eigenaar..tis alleen maar erger geworden!

..!..

Aurum

• 59 berichten
  • 107 stemmen

psychopath schreef:

Er zou toch wat aan het algoritme gedaan worden aldus de eigenaar..tis alleen maar erger geworden!

er wordt aan gewerkt / feedback wordt meegenomen / het zou spoedig verholpen moeten zijn / we gaan erin duiken / het probleem is bekend / het is doorgegeven / dit hoort niet te gebeuren / klaarblijkelijk duikt het nu weer op / er is contact opgenomen / dit is niet de bedoeling / er wordt naar gekeken / het is doorgezet / wordt op korte termijn aangepast

..dus een beetje geduld aub.

Gang_Star

• 6837 berichten
  • 3401 stemmen

Bij het invoeren van een zoekopdracht, komt er een grote reclame banner die de zoekfunctie volledig ontneemt. Net zoals eerder het geval was met die zoveel money en Star Wars, gaat het in dit geval om de bmw5 serie.

psychopath

• 439 berichten
  • 348 stemmen

Aurum schreef:

(quote)
er wordt aan gewerkt / feedback wordt meegenomen / het zou spoedig verholpen moeten zijn / we gaan erin duiken / het probleem is bekend / het is doorgegeven / dit hoort niet te gebeuren / klaarblijkelijk duikt het nu weer op / er is contact opgenomen / dit is niet de bedoeling / er wordt naar gekeken / het is doorgezet / wordt op korte termijn aangepast

..dus een beetje geduld aub.

Met andere woorden, wat een prutsers!

hbssixties

• 3 berichten
  • 14 stemmen

inderdaad reclame, op zich niet erg, maar kan Moviemeter zo niet meer gebruiken toch jammer van de mooiste site die er is, hoop dat het snel opgelost is.

pascal83

• 2736 berichten
  • 2480 stemmen

Bij De Site > Algemeen > Het grote opmerkingen / feedback topic #2:

Ik weet niet of dit de juiste plaats is, maar ik meld het volgende toch maar even hier.

Ik heb de laatste week erg veel last van pop-up reclame, die (op mijn mobiel) de hele pagina in beslag nemen en niet weg te clicken zijn. Dit komt op alle meter sites voor en het is (als ik het goed herinner) altijd die Usain Bolt reclame.

Dit lijkt me niet de bedoeling van ads toch?

Kronos

• 1009 berichten
  • 1476 stemmen

Hetzelfde treurige verhaal hier als op MusicMeter. De sites die helemaal verpest worden, letterlijk onbruikbaar worden, door reclames. Je moet toch wel een paar vijzen los hebben staan om mooie sites zo naar de kloten te helpen.

tijs.k

• 139 berichten
  • 6 stemmen

Ja ben het met Kronos eens, echt zonde. Geen enkele andere site die ik bezoek heeft zoveel reclame dat de site letterlijk onbruikbaar wordt. Ik snap dat het nodig is, maar er zijn heel veel websites die moeten 'leven' van reclame, en die lukt het ook door dat met mate te doen. Ik begrijp niet waarom het zo extreem moet.

dion.ollie (hoofdredacteur)

• 634 berichten
  • 1247 stemmen

pascal83 schreef:

Ik weet niet of dit de juiste plaats is, maar ik meld het volgende toch maar even hier.

Ik heb de laatste week erg veel last van pop-up reclame, die (op mijn mobiel) de hele pagina in beslag nemen en niet weg te clicken zijn. Dit komt op alle meter sites voor en het is (als ik het goed herinner) altijd die Usain Bolt reclame.

Dit lijkt me niet de bedoeling van ads toch?

De pop-up reclame die de website onbruikbaar wordt, is volgens de advertentiepartij nu uitgeschakeld en ik hoop voorgoed (!!)

Vanaf de nieuwe editie bij de TV- en MovieMeter websites worden de advertenties sowieso helemaal heroverwogen en worden door de adverteerder nieuwe tags aangeleverd. Hierin worden ook alle andere metersites meegenomen. Dat betekent dus dat we ook naar de MuMe-editie kritisch zullen kijken vanaf de livegang van de nieuwe MM-site, hopelijk voor de feestdagen.

Metalfist

• 12407 berichten
  • 3964 stemmen

dion.ollie schreef:

Vanaf de nieuwe editie bij de TV- en MovieMeter websites worden de advertenties sowieso helemaal heroverwogen en worden door de adverteerder nieuwe tags aangeleverd. Hierin worden ook alle andere metersites meegenomen. Dat betekent dus dat we ook naar de MuMe-editie kritisch zullen kijken vanaf de livegang van de nieuwe MM-site, hopelijk voor de feestdagen.

Wordt daar dan ook ineens de wijzigingen rond kortfilms doorgevoerd? Want ik was eerlijk gezegd voor het idee omdat er gezegd werd dat er voldoende onderscheid ging komen (onder andere in het userprofiel) maar daar lijkt precies nog niet veel van in huis te zijn gekomen?

tijs.k

• 139 berichten
  • 6 stemmen

Er zou een paar weken geleden een topic verschijnen over de nieuwe sites, maar dat is er volgens mij nog niet. Ik zou graag meedenken!

pascal83

• 2736 berichten
  • 2480 stemmen

[quote]dion.ollie schreef:

(quote)

Zojuist op gamesmeter kreeg ik weer Usain Bolt in fullscreeen.

• 634 berichten
  • 1247 stemmen

Metalfist schreef:

(quote)
Wordt daar dan ook ineens de wijzigingen rond kortfilms doorgevoerd? Want ik was eerlijk gezegd voor het idee omdat er gezegd werd dat er voldoende onderscheid ging komen (onder andere in het userprofiel) maar daar lijkt precies nog niet veel van in huis te zijn gekomen?

Dit wordt inderdaad meegenomen in de suggesties voor de nieuwe website!

Zeeleeuw

• 52 berichten
  • 0 stemmen

Ik krijg nu Primera adds door de zoekfunctie heen en kan niks. Zowel via explorer als chrome. Kan dit stoppen!!

Zoevene

• 49 berichten
  • 1325 stemmen

Hier is ook de hele site niet meer bruikbaar

mjk87 (moderator films)

• 14514 berichten
  • 4511 stemmen

Het erge met die reclame is ook nog eens dat ik al drie jaar een cadeaubon daarvan heb en nog steeds geen idee heb wat ik bij die toko zou moeten kopen.

JP

• 620 berichten
  • 262 stemmen

Bizar die primera adds. Ik bekijk moviemeter vanaf mijn iphone, ik kan NIKS meer aanklikken of ik wordt doorgeleid naar een nieuwe pagina met die primera add geopend. Totaal onbruikbaar de gehele site.

JP

• 620 berichten
  • 262 stemmen

dion.ollie schreef:

(quote)

Dat zou niet zo moeten zijn, maar dit probleem is al wel bekend bij de developers. Daar is eerder al iets aan gedaan, maar klaarblijkelijk duikt het probleem nu weer op.

Hi Dion, ook dit is nog steeds niet opgelost: elke keer wanneer ik Moviemeter vanaf mijn iphone browser bezoek (dagelijks) moet ik op de homepage mijn advertentievoorkeuren doorgeven. Ongeacht welke voorkeur ik de vorige keer heb doorgegeven.

Dit is al sinds het allereerste begin van de nieuwe eigenaar het geval, nooit weggeweest.

• 634 berichten
  • 1247 stemmen

JP schreef:

Bizar die primera adds. Ik bekijk moviemeter vanaf mijn iphone, ik kan NIKS meer aanklikken of ik wordt doorgeleid naar een nieuwe pagina met die primera add geopend. Totaal onbruikbaar de gehele site.

Eens, dit is een gebed zonder eind. We hebben de advertentiepartij al eerder verzocht deze helemaal uit te zetten. Dit werd ons ook beloofd, maar is nog altijd niet verholpen. Liep er gisternacht zelf ook tegenaan. Meteen een melding van gemaakte en zojuist terugkoppeling gekregen van meter_fan dat er achteraan gebeld is. Ik hoop dat het vandaag dan echt verleden tijd is.

badfans69

• 3962 berichten
  • 6126 stemmen

Als ik tvmeter bezoek, krijg ik een volle pagina met McDonald's ad . Ik kan niks weg klikken . Wat me opvalt je beloofd veel, maar je kan weinig waarmaken.

dion.ollie

Lovelyboy

• 3907 berichten
  • 2921 stemmen

badfans69 schreef:

Als ik tvmeter bezoek, krijg ik een volle pagina met McDonald's ad . Ik kan niks weg klikken . Wat me opvalt je beloofd veel, maar je kan weinig waarmaken.

dion.ollie

Had ik vanmiddag bij Boekmeter, verder nog nergens meegemaakt.

psychopath

• 439 berichten
  • 348 stemmen

Nu zie ik dubbele footer popups die ook gewoon weer terug komen op dezelfde pagina nadat je ze hebt weg geklikt pffff.

Zou weleens de bezoekers statistieken willen zien want kan mij niet voorstellen dat al die reclame zooi de site goed heeft gedaan.

Mag hopen dat je per CPM betaalt krijgt want wie klikt die zooi nou? Ik iig nooit.

• 634 berichten
  • 1247 stemmen

badfans69 schreef:

dion.ollie

Ik doe mijn uiterste best om dit gedaan te krijgen, maar helaas ben ik niet de enige waarvan dit afhankelijk is.

kissyfur

• 325 berichten
  • 499 stemmen

Ik stoor me al langer aan de superagressieve reclames, vooral mobiel, maar ging vandaag maar eens kijken op het forum waar dat vandaan komt. Lees dus nu pas over de overname, en krijg de indruk dat de nieuwe eigenaren geen idee hebben wat ze aan het doen zijn. Zonde. Tijd om de boel door te verkopen aan een partij die wél snapt dat een beetje meer reclame wel begrepen wordt door een community maar dat je niet de hele bak moet volplempen tot het punt dat je site mobiel niet meer kunt lezen. Tip: kijk naar tweakers. Die zijn commerciëler geworden na overname, maar met stijl, en met het extra geld een stuk professioneler, terwijl de community nog steeds behoorlijk groot is.

Kom d’r maar in TMG.

3 2 1 cut

• 1064 berichten
  • 98 stemmen

Na het add debacle van vorig jaar waar er zo vaak gedonder was met cookies, add's en het vage geneuzel van de beheerder(s) op de vragen of er wat aan gedaan kon worden zijn de MM sites weer terug bij af. Ik heb toen cookies verwijderd, add-blockers geinstalleerd en -tig defenders toegepast. En dat ging goed.

Nu is alles weer terug.. Ik heb soms het gevoel dat de (nieuwe) beheerder(s) zelf er alles aan doen om deze site vol met advertenties te proppen om er zoveel mogelijk commercieel profijt van te kunnen trekken.

John Milton

• 24220 berichten
  • 13385 stemmen

CHEATING WITH FRIENDS AND FAMILY en Sofia love her friends - Squirting school

'Friends'-reünie vindt dit voorjaar plaats - MovieMeter.nl

Misschien even die Nu Te Koop- reclame op non-actief zetten dion.ollie

horizons

• 5687 berichten
  • 2404 stemmen

John Milton schreef:

Ik kreeg auto reclame...

John Milton

• 24220 berichten
  • 13385 stemmen

horizons schreef:

Ik kreeg auto reclame...

Hmmm misschien denkt het algoritme dat ik eerder die DVD's wil hebben dan een auto? En dat terwijl ik al mijn dvd's aan Jeroentjuuuuuuh verpatst heb. Zat inderdaad wel Romance (1999) tussen, wie weet is dat onthouden en krijg ik nu de rest van mijn leven squirting school reclame in plaats van Tesla.

• 634 berichten
  • 1247 stemmen

John Milton schreef:

Lijkt me inderdaad ook, dankjewel voor het melden!

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.