- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Ads / reclame op de site
Ads / reclame op de site
Tim94 (developer)
-
- 1702 berichten
- 288 stemmen
Ik snap jullie punt zeker. Maar ik ben helaas voor jullie alleen degeen die het beheert. Het beleid wordt alleen niet door mij gemaakt.
YAUA
-
- 36 berichten
- 52 stemmen
Kwam laatst hier weer eens zonder ad-blocker....holy shit, wat is er met deze site gebeurd? 3 Automatisch spelende video's op 1 pagina, meer ad-on-screen dan moviemeter pagina, ontzettend indringende picture-in-picture overlays en als je te lang op een pagina blijft wordt deze gewoon ge-refreshed om nieuwe ads te tonen.
Snap dat het lastig is om een site als deze rendabel te houden, maar als iedereen wegrent dan houdt je er toch ook niks meer aan over?
Chelsea94
-
- 762 berichten
- 843 stemmen
Mod: verplaatst bericht
Totaal offtopic maar Ik kan door de nieuwe ads geen berichten meer lezen op mijn mobiele browser. Krijg en all over scherm ad en kan deze met geen mogelijkheid wegklikken. Steeds meer sites doen dit en maakt het erg irritant om de site nog te gebruiken.
Basto
-
- 12679 berichten
- 7585 stemmen
Bij De Site > Algemeen > Het grote opmerkingen / feedback topic #2:
Kunnen jullie stoppen met die razend irritante reclames die ik steeds moet wegklikken.
tijs.k
-
- 143 berichten
- 6 stemmen
Ik zal wel iets verkeerd doen maar ik zie met regelmaat schermvullende advertenties (als een soort van pop up die dan dus over de gehele inhoud van de webpagina geplaatst wordt) die ik niet weg kan klikken. Zo nu en dan staat er een kruisje maar vaak niet dus dan zit ik vast op de advertentie en kan met geen mogelijkheid verder. Herkent iemand dit?
narva77 (crew films)
-
- 12800 berichten
- 6598 stemmen
Ik zal wel iets verkeerd doen maar ik zie met regelmaat schermvullende advertenties (als een soort van pop up die dan dus over de gehele inhoud van de webpagina geplaatst wordt) die ik niet weg kan klikken. Zo nu en dan staat er een kruisje maar vaak niet dus dan zit ik vast op de advertentie en kan met geen mogelijkheid verder. Herkent iemand dit?
AniSter
-
- 2431 berichten
- 1972 stemmen
Ik betaal voor een reclamevrije website, maar op iedere filmpagina verschijnt er boven het plot een behoorlijk grote videoadvertentie. Het grote probleem hierbij is dat als ik een film zoek, deze heb gevonden, naar het plot scroll en het plot begin te lezen, dat die advertentie dan pas geladen wordt en het plot naar beneden drukt waardoor ik weer opnieuw naar het plot moet scrollen. DOE HIER WAT AAN!
Hansopje
-
- 80 berichten
- 732 stemmen
Deze site is helaas onleesbaar geworden door de belachelijke hoeveelheid reclame. Ik ga hier afhaken.
Rotterdam@1
-
- 922 berichten
- 448 stemmen
Heb al jaren Adblock Plus gratis versie op mijn computer en die gaat als een tierelier als ik deze website open. De teller is altijd actief en kan ik volgen. Anders is het leesplezier snel vergald, maar dat hoeft dus niet, dankzij deze veegmachine die nu al op 23 staat van deze website. Deze staat altijd aan op mijn computer, dus ook voor kranten en andere media. De teller staat al boven de 1 miljoen veegacties, alles bij elkaar, zag ik net.
john mcclane 2
-
- 3497 berichten
- 6579 stemmen
Firefox en Adblock Plus
Ook de Safari ( browser van Apple , en mijn iPad in dit geval ) heeft een prima ad blocker .
Verder raad ik op je mobiel de browser/ app :cake van harte aan .Die samen werkt met de arc browser .
HK Senator
-
- 674 berichten
- 1633 stemmen
Klopt het dat je nog steeds door een gift te doen van de reclames af bent? En zo ja, hoe werkt dit?
Filmkriebel
-
- 10268 berichten
- 4806 stemmen
Nog iemand last van voortdurende ads op de mm pagina's, na inloggen? Is echt niet meer te doen die shit.
Flipman
-
- 7218 berichten
- 1165 stemmen
De meer dan terechte consternatie daarover wordt al volop besproken in het gepinde feedbacktopic. En inderdaad, 't is om te janken.
Graaf Machine
-
- 10384 berichten
- 1585 stemmen
Ben ik dan de enige die helemaal geen last van reclames op de site heeft? Niet op de pc en niet op de mobiel.
Dk2008
-
- 11243 berichten
- 766 stemmen
Niet op mijn laptop thuis maar heb in de bibliotheek MM bekeken, nou het ziet er niet uit. Grote vlakken links rechts....wie heeft daar zin in om deze site nog te bezoeken.
Graaf Machine
-
- 10384 berichten
- 1585 stemmen
Niet op mijn laptop thuis maar heb in de bibliotheek MM bekeken, nou het ziet er niet uit. Grote vlakken links rechts....wie heeft daar zin in om deze site nog te bezoeken.
Goede tip. Morgen moet ik toch even naar de bieb. Zal daar ook eens kijken hoe het eruit ziet.
Mac Hammer Fan
-
- 6403 berichten
- 7494 stemmen
In mijn account staat:
Advertenties
Zichtbaar, klik hier om een donatie te doen en de advertentie display banners te verwijderen
Als ik klik op "klik hier" verschijnt
De huidige status van je account: advertenties zijn onzichtbaar tot: 18 juni 2027, 10:29 uur.
Ik zie nochtans advertenties en reclame.
BlueJudaskiss (moderator films)
-
- 12038 berichten
- 5455 stemmen
In mijn account staat:
Advertenties
Zichtbaar, klik hier om een donatie te doen en de advertentie display banners te verwijderen
Als ik klik op "klik hier" verschijnt
De huidige status van je account: advertenties zijn onzichtbaar tot: 18 juni 2027, 10:29 uur.
Ik zie nochtans advertenties en reclame.
Schandalig.
stephan-0115
-
- 1361 berichten
- 2331 stemmen
Ik ben die advertenties inmiddels spuugzat, want het wordt met de dag erger. Op zich de reden dat ik prima die 12,50 per jaar wil betalen om er vanaf te zijn, maar de iDeal-link werkt niet?
En blijkbaar krijg je dan alsnog advertenties en reclame?
Kan beide gefixt worden?
Flipman
-
- 7218 berichten
- 1165 stemmen
Op deze forumpagina worden opties uitgebreid besproken, stephan-0115. Succes!