- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- banners en donaties / aanpassingen layout
banners en donaties / aanpassingen layout
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Maar wat houdt breder precies in...hoe gaat de site er dan uit zien?
zoals in de screenshots die ik aan het begin van het topic heb geplaatst. De site wordt niet breder, maar de breedte wordt anders benut.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ook eens met OH wat betreft de breedte, ook voor mobiel niet handig, past nu prima op mijn iPhone, breder zou daar niet prettig zijn. En ik MM minstens zoveel vanaf mijn iPhone dan vanaf de computer.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Nogmaals, de site wordt niet breder, de huidige breedte wordt anders verdeeld.
Onderhond
-
- 87592 berichten
- 12835 stemmen
Oké, maar dan ben ik benieuwd wat je met die extra breedte gaat doen. Ik begrijp dat je die banners in het content deel wil steken, maar als je daarmee het forum breder maakt (de screen die ik plaatste was ook niet breder dan de huidige site) zit je wellicht op een verkeerd spoor.
't Zal mij benieuwen in ieder geval.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Je hebt wel gelijk dat berichten iets breder zullen worden, maar niet zo extreem als in jouw screenshot. Het gaat wat meer richting de "standaard" van andere grote sites, waar 110 a 120 karakters per regel standaard lijkt heeft MovieMeter er nu zo'n 90.
kos
-
- 46685 berichten
- 8843 stemmen
Vind dat soort banners een godvergeten gruwel, maar ben dan ook blij dat ik de mogelijkheid heb ze 'weg' te kopen
.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Dit zou dan de nieuwe breedte worden van berichten

Vast even wennen, maar ik vind het nu echt iets te smal, dit wordt wat meer in lijn met wat gebruikelijk is op internet en zo heel veel breder is het ook weer niet.
Even wat steekproefjes:
moviemeter nu: ongeveer 90 lettertekens per regel
moviemeter nieuw: 108
ign: 130
tweakers: 108
iphoneclub: 127
fok: 123
imdb: 140
filmtotaal: 124
vbulletin (bv. macrumors.com: 130
phpbb (bv. theonering.net): 120
chevy93
-
- 12753 berichten
- 1323 stemmen
Ik heb het vak van de berichten altijd al smal gevonden. Er is zoveel nutteloze ruimte links en rechts. Hopelijk wordt het nu iets... efficiënter.
Wellicht een idee om met de ontstante open ruimte (die reclame van nu gaat daar weg, maar met het breder maken van de site, is er nog steeds een heleboel lege ruimte) iets te doen?
Bijvoorbeeld de mogelijkheid om daar links naar (door jezelf te selecteren) forumtopics neer te zetten?
Chr.s
-
- 3671 berichten
- 1703 stemmen
Maak al 6 jaar dagelijks gebruik van deze site. Die paar euro's is dus wel het minste wat ik terug kan doen en ben dan ook nog eens van de reclame af. Top 
Onderhond
-
- 87592 berichten
- 12835 stemmen
Even wat steekproefjes:
moviemeter nu: ongeveer 90 lettertekens per regel
moviemeter nieuw: 108
Moet je weten dat de ideale lijnlengte tussen de 50-75 karakters of ongeveer 12 woorden ligt.
Wat mij betreft mag dat iets de hoogte in als het over veel tekst gaat, maar MM heeft nooit echt uitgenodigd tot veel schrijven en gezien de losse MM policy van posten zal dat waarschijnlijk ook nooit echt beteren.
Het is trouwens inderdaad zo dat de meeste fora nogal lange lijnlengtes hanteren. Het forum als webcommunicatie middel is dan ook bijna op sterven na dood. Ook op het screenshot zie ik nog steeds de meerwaarde niet. Heb niet het idee dat paginas nu zo opvallender korter gaan worden, het enige effect dat je gaat hebben is dat het forum en berichten nog leger zullen lijken dan nu reeds het geval is.
Wellicht dat vooral de recensie-lijst wat vlotter scrollable zal zijn;
lordsnoopy
-
- 2949 berichten
- 2244 stemmen
Een jaar lang geen reclame voor maar 12,50
Ik zeg deal 
MovieMeter gebruik ik dagelijks, dus een jaarlijkse donatie vind ik niet erg. Zolang er maar duidelijk omschreven staat waar het geld heengestuurd moet worden.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Nou de wijzigingen zijn doorgevoerd. Als je ergens iets fout ziet gaan hoor ik het graag.
De mogelijkheid om via een donatie de banners te laten verdwijnen zit (voor nu) verstopt onder mijn profiel --> instellingen, dit zal later wat duidelijker te vinden zijn. Ik hoor graag als er problemen zijn.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Krijg er honger van. Die onzin rechts weg, ik vind het prima zo Jordy.
Is het de bedoeling dat waar een dvd te koop is, gewoon tussen de berichten instaat?
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Dat is dan weer spuuglelijk. Dat wordt nadenken dan wat ik ga doen.
606
-
- 23876 berichten
- 12263 stemmen
Krijg er honger van. Die onzin rechts weg, ik vind het prima zo Jordy.
Is het de bedoeling dat waar een dvd te koop is, gewoon tussen de berichten instaat?
Dat is best lelijk zo dan.
IcU
-
- 6783 berichten
- 3051 stemmen
De banner bovenaan valt mee, maar die tussen de berichten is onwijs irritant.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Hij valt inderdaad moeilijker te negeren, wat precies de bedoeling is.
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31144 berichten
- 5447 stemmen
Het zal financiëel inderdaad niet anders kunnen om de site recht te houden, maar het zicht is helemaal verprutst. Die banners vallen nog wel wat mee, maar die reclame tussen de berichten is echt wel jammer.
IcU
-
- 6783 berichten
- 3051 stemmen
Dit was er trouwens toch al als je als niet lid de site bezocht, die banners tussen de berichten?
DonOswaldo
-
- 6430 berichten
- 1931 stemmen
Die tussen de berichten en onder de berichten zijn allebei vreselijk. Maar goed, 12,50 per jaar is gelukkig ook niet veel.
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Op zich niet veel problemen met de nieuwe lay-out maar ik krijg de indruk dat er links meer plaats is dan rechts waardoor de berichten niet echt gecentreerd staan, wat wel storend is.
-
- 31144 berichten
- 5447 stemmen
Bij het wijzigen van een bericht moet je opzij scrollen om de knop van 'wijzigen' terug te vinden. Terwijl het veld net groter geworden is.
wimnoot
-
- 3963 berichten
- 3922 stemmen
In De Site > Algemeen > Het grote opmerkingen / feedback topic:
Ik heb gewoon lekker betaald, dus ben van de reclames af. 12,50 vind ik maar een kleine bijdrage voor de site die ons zo veel plezier bezorgd. 
-
- 31144 berichten
- 5447 stemmen
is dat in IE7?
Inderdaad...
mikey
-
- 28986 berichten
- 5136 stemmen
De banner van NY pizza tussen het laatste bericht en het tekstveld zit wel wat in de weg, zo voor het oog.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Bij het wijzigen van een bericht moet je opzij scrollen om de knop van 'wijzigen' terug te vinden. Terwijl het veld net groter geworden is.
opgelost?