- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- banners en donaties / aanpassingen layout
banners en donaties / aanpassingen layout
kos
-
- 46687 berichten
- 8844 stemmen
Op mijn telefoon wordt de tekstbreedte automatisch aangepast. Geen probleem met scrollen. Zit op Android, voor als dat nog wat uitmaakt.
Dat kan ook wel, maar dan zijn de lettertjes te klein.
.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Met een telefoon hoor je toch ook alleen te bellen, wat is dit allemaal voor modern gedoe. Zover zijn we nog niet in Veendam hoor.
kos
-
- 46687 berichten
- 8844 stemmen
Dat is te merken, heb ook nooit een fatsoenlijk 3g signaal daar.
Overigens ben ik er morgen weer.
.
Asaharo
-
- 1042 berichten
- 624 stemmen
Dus als ik het goed begrijp moet ik betalen om van die advertenties af te zijn? ale tof tof. Zoeken de mensen hier geen echte baan?
Knisper
-
- 13038 berichten
- 1278 stemmen
Het aanbieden van een site met zo'n hoeveelheid dataverkeer kost ook geld. En dat geld komt binnen door middel van reclame.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Dat is te merken, heb ook nooit een fatsoenlijk 3g signaal daar.
Overigens ben ik er morgen weer.
.
Helaas is het geen terrasweer vriend. Kom nog es in de zomer, gaan we een biertje hijsen. 
Asaharo
-
- 1042 berichten
- 624 stemmen
Het aanbieden van een site met zo'n hoeveelheid dataverkeer kost ook geld. En dat geld komt binnen door middel van reclame.
Hoe hebben jullie dan de voorbijgaande jaren ervoor gezorgd dat MM online bleef aangezien het geld koste. Allemaal niet slecht bedoeld hoor, weet weinig van Multimedia. Maar als ik ervoor ga betalen mag ik toch ook wat uitleg, lijkt me logisch.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Blader het topic eens door, genoeg argumentatie voor deze stap.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Je hoeft helemaal niet te betalen, in ruil voor een paar bannertjes heb je gewoon een gratis site.
Onderhond
-
- 87592 berichten
- 12835 stemmen
MM heeft al een hele tijd banners. Hoe meer volk en hoe meer info, hoe meer het kost om een site als deze in de lucht te houden, dus zullen de vorige ads de kosten niet meer gedekt hebben. Vandaar deze iets prominenter ads, klikken mensen wat meer en worden de kosten makkelijker gedekt.
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4082 stemmen
Misschien een asociale vraag, maar wat kost het tegenwoordig om een site als MovieMeter in de lucht te houden?
Ben ik toch wel naar benieuwd naar door dit topic en alle banners.
Onderhond
-
- 87592 berichten
- 12835 stemmen
Grappig detail is trouwens wel dat deze extra banners de site wel weer verzwaren ... Al weegt dat waarschijnlijk niet op tegen de extra inkomsten.
mister blonde
-
- 12693 berichten
- 5825 stemmen
Ben er ook niet zo blij mee, maar snap goed dat het nodig is. Is een kwestie van wennen, ik verwacht dat het na een weekje niet eens meer opvalt.
riesma
-
- 3706 berichten
- 3081 stemmen
Grappig detail is trouwens wel dat deze extra banners de site wel weer verzwaren
Het zou een leuke vicieuze cirkel zijn: meer reclame dus zwaardere server nodig die meer kost dus meer reclame om dat te bekostigen dus een zwaardere server... 
Vinokourov
-
- 3143 berichten
- 2909 stemmen
Prima hoe de banners verwerkt zijn in de site. Ik heb er geen last van. Sterker nog, de bredere lay-out vind ik zelfs prettig. Ga zo door
!
Threeohthree
-
- 5557 berichten
- 2931 stemmen
Lees maar eens een review van TOR, praten we dan weer verder. 
_Se7en_
-
- 2041 berichten
- 1777 stemmen
Goed idee hoor, om de banners zo te doen. Het went snel, ik vind het alleen jammer dat de 'onderwerpen' me niet interesseren. Banners voor bol.com, frs, eci enz. lijken me leuker, denk ook dat daar meer users op zullen klikken. Maar je hebt ze natuurlijk niet voor het uitzoeken..
Is het overigens geen goed idee om die hele linkse reep weg te halen? Het stoort me dat alle tekst niet in het midden staat.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Die linkse reep heb je aan de bovenkant toch nodig.
_Se7en_
-
- 2041 berichten
- 1777 stemmen
Nee toch? Die staat helemaal leeg.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
speranza bedoelt denk ik het wit tussen je avatar en de tekst en jij bedoelt de hele layout verder naar links zetten. Of niet?
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Ik bedoel het gedeelte linksboven met van boven naar beneden Moviemeter - Films - Mijn moviemeter.
_Se7en_
-
- 2041 berichten
- 1777 stemmen
Ik bedoel de bruinige reep daarnaast, helemaal aan de linkerkant. Als die weg is staat het forum meer in het midden wat fijner kijkt. Nu leun ik onbewust steeds naar rechts tijdens het lezen.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Dat is nogal logisch dat dat moet blijven. Ze bedoelde w.s. die andere balk.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Het gedeelte waarop ik heb gewezen heb je toch nodig om te kunnen navigeren?
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Jij hebt waarschijnlijk net als ik een resolutie van 1280 bij 1024 of zoiets.
De site in 1024 bij 768 heb je links al weer een veel dunnere reep uiteraard.
_Se7en_
-
- 2041 berichten
- 1777 stemmen
Het gedeelte waarop ik heb gewezen heb je toch nodig om te kunnen navigeren?
Dat klopt, maar daar had ik het niet over. Ik bedoel de reep daarnaast waar helemaal niets opstaat.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Oké. Die mag inderdaad verwijderd worden.
riesma
-
- 3706 berichten
- 3081 stemmen
Se7en bedoelt de donkere balk onder het zijmenu. Die zorgt ervoor dat de overige content (forumberichten, films etc.) meer rechts van het midden staan. Zeker nu de teksten doorlopen tot waar eerst de verticale banner rechts stond, voelt de site uit balans. Net als Se7en, leun ik ook naar rechts om goed te kunnen lezen.
_Se7en_
-
- 2041 berichten
- 1777 stemmen
Ik bedoel eigenlijk de balk die daar links naast staat
. Maar als de donkere balk onder het menu weggehaald wordt en het forum zelf een stukje naar links verplaatst wordt zou het ook beter in balans zijn.
Het zou wel fijn zijn als daar iets aan gedaan wordt.
riesma
-
- 3706 berichten
- 3081 stemmen
Die balk daarnaast is gewoon de achtergrondkleur van de site, dat bedoel je? Dat is wat lastiger op te lossen.
Een mooie oplossing is het menu horizontaal onder de header/banner plaatsen, maar dat vergt wat ombouwen. Ik geloof dat hier al eerder wat over gezegd is.
Wat ook zou kunnen is de gebruikersnaam met avatar rechts plaatsen, waardoor de tekst gecentreerd staat. Maar of dat logisch aanvoelt? Ik denk het niet.