ad
  • 141.900 films
  • 6.881 series
  • 20.942 seizoenen
  • 471.165 acteurs
  • 285.409 gebruikers
  • 8.185.072 stemmen

banners en donaties / aanpassingen layout

zoeken in:

kos

• 45039 berichten
  • 7832 stemmen

Prudh schreef:

Op mijn telefoon wordt de tekstbreedte automatisch aangepast. Geen probleem met scrollen. Zit op Android, voor als dat nog wat uitmaakt.

Dat kan ook wel, maar dan zijn de lettertjes te klein. .

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Met een telefoon hoor je toch ook alleen te bellen, wat is dit allemaal voor modern gedoe. Zover zijn we nog niet in Veendam hoor.

kos

• 45039 berichten
  • 7832 stemmen

Dat is te merken, heb ook nooit een fatsoenlijk 3g signaal daar.

Overigens ben ik er morgen weer. .

Asaharo

• 1042 berichten
  • 624 stemmen

Dus als ik het goed begrijp moet ik betalen om van die advertenties af te zijn? ale tof tof. Zoeken de mensen hier geen echte baan?

Knisper

• 12969 berichten
  • 1228 stemmen

Het aanbieden van een site met zo'n hoeveelheid dataverkeer kost ook geld. En dat geld komt binnen door middel van reclame.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

kos schreef:

Dat is te merken, heb ook nooit een fatsoenlijk 3g signaal daar.

Overigens ben ik er morgen weer. .

Helaas is het geen terrasweer vriend. Kom nog es in de zomer, gaan we een biertje hijsen.

Asaharo

• 1042 berichten
  • 624 stemmen

Knisper schreef:

Het aanbieden van een site met zo'n hoeveelheid dataverkeer kost ook geld. En dat geld komt binnen door middel van reclame.

Hoe hebben jullie dan de voorbijgaande jaren ervoor gezorgd dat MM online bleef aangezien het geld koste. Allemaal niet slecht bedoeld hoor, weet weinig van Multimedia. Maar als ik ervoor ga betalen mag ik toch ook wat uitleg, lijkt me logisch.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Blader het topic eens door, genoeg argumentatie voor deze stap.

Jordy

• 22568 berichten
  • 2945 stemmen

Je hoeft helemaal niet te betalen, in ruil voor een paar bannertjes heb je gewoon een gratis site.

Onderhond

• 85622 berichten
  • 10133 stemmen

MM heeft al een hele tijd banners. Hoe meer volk en hoe meer info, hoe meer het kost om een site als deze in de lucht te houden, dus zullen de vorige ads de kosten niet meer gedekt hebben. Vandaar deze iets prominenter ads, klikken mensen wat meer en worden de kosten makkelijker gedekt.

rep_robert

• 26352 berichten
  • 3508 stemmen

Misschien een asociale vraag, maar wat kost het tegenwoordig om een site als MovieMeter in de lucht te houden? Ben ik toch wel naar benieuwd naar door dit topic en alle banners.

Onderhond

• 85622 berichten
  • 10133 stemmen

Grappig detail is trouwens wel dat deze extra banners de site wel weer verzwaren ... Al weegt dat waarschijnlijk niet op tegen de extra inkomsten.

mister blonde

• 11902 berichten
  • 4702 stemmen

Ben er ook niet zo blij mee, maar snap goed dat het nodig is. Is een kwestie van wennen, ik verwacht dat het na een weekje niet eens meer opvalt.

riesma

• 3705 berichten
  • 2913 stemmen

Onderhond schreef:

Grappig detail is trouwens wel dat deze extra banners de site wel weer verzwaren

De banners komen niet van de MM-server vandaan, maar van Google (niets nieuws waarschijnlijk). Dus voor het verkeer naar MM zal het geen drol uitmaken, alleen voor mensen met een wat oudere bak.

Het zou een leuke vicieuze cirkel zijn: meer reclame dus zwaardere server nodig die meer kost dus meer reclame om dat te bekostigen dus een zwaardere server...

Vinokourov

• 3143 berichten
  • 2906 stemmen

Prima hoe de banners verwerkt zijn in de site. Ik heb er geen last van. Sterker nog, de bredere lay-out vind ik zelfs prettig. Ga zo door !

Threeohthree

• 5116 berichten
  • 1906 stemmen

Lees maar eens een review van TOR, praten we dan weer verder.

_Se7en_

• 1882 berichten
  • 1141 stemmen

Goed idee hoor, om de banners zo te doen. Het went snel, ik vind het alleen jammer dat de 'onderwerpen' me niet interesseren. Banners voor bol.com, frs, eci enz. lijken me leuker, denk ook dat daar meer users op zullen klikken. Maar je hebt ze natuurlijk niet voor het uitzoeken..

Is het overigens geen goed idee om die hele linkse reep weg te halen? Het stoort me dat alle tekst niet in het midden staat.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Die linkse reep heb je aan de bovenkant toch nodig.

_Se7en_

• 1882 berichten
  • 1141 stemmen

Nee toch? Die staat helemaal leeg.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

speranza bedoelt denk ik het wit tussen je avatar en de tekst en jij bedoelt de hele layout verder naar links zetten. Of niet?

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Ik bedoel het gedeelte linksboven met van boven naar beneden Moviemeter - Films - Mijn moviemeter.

_Se7en_

• 1882 berichten
  • 1141 stemmen

Ik bedoel de bruinige reep daarnaast, helemaal aan de linkerkant. Als die weg is staat het forum meer in het midden wat fijner kijkt. Nu leun ik onbewust steeds naar rechts tijdens het lezen.

Elineloves

• 23941 berichten
  • 3519 stemmen

Dat is nogal logisch dat dat moet blijven. Ze bedoelde w.s. die andere balk.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Het gedeelte waarop ik heb gewezen heb je toch nodig om te kunnen navigeren?

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Jij hebt waarschijnlijk net als ik een resolutie van 1280 bij 1024 of zoiets.

De site in 1024 bij 768 heb je links al weer een veel dunnere reep uiteraard.

_Se7en_

• 1882 berichten
  • 1141 stemmen

speranza schreef:

Het gedeelte waarop ik heb gewezen heb je toch nodig om te kunnen navigeren?

Dat klopt, maar daar had ik het niet over. Ik bedoel de reep daarnaast waar helemaal niets opstaat.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Oké. Die mag inderdaad verwijderd worden.

riesma

• 3705 berichten
  • 2913 stemmen

Se7en bedoelt de donkere balk onder het zijmenu. Die zorgt ervoor dat de overige content (forumberichten, films etc.) meer rechts van het midden staan. Zeker nu de teksten doorlopen tot waar eerst de verticale banner rechts stond, voelt de site uit balans. Net als Se7en, leun ik ook naar rechts om goed te kunnen lezen.

_Se7en_

• 1882 berichten
  • 1141 stemmen

Ik bedoel eigenlijk de balk die daar links naast staat . Maar als de donkere balk onder het menu weggehaald wordt en het forum zelf een stukje naar links verplaatst wordt zou het ook beter in balans zijn.

Het zou wel fijn zijn als daar iets aan gedaan wordt.

riesma

• 3705 berichten
  • 2913 stemmen

Die balk daarnaast is gewoon de achtergrondkleur van de site, dat bedoel je? Dat is wat lastiger op te lossen.

Een mooie oplossing is het menu horizontaal onder de header/banner plaatsen, maar dat vergt wat ombouwen. Ik geloof dat hier al eerder wat over gezegd is.

Wat ook zou kunnen is de gebruikersnaam met avatar rechts plaatsen, waardoor de tekst gecentreerd staat. Maar of dat logisch aanvoelt? Ik denk het niet.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.