One Shot (2014)

Alternatieve titels: Space Trooper | Sniper Elite

Actie / Sciencefiction

geregisseerd door John Lyde
met Matthew Reese, Nichelle Aiden en Kevin Sorbo

Kyle Matthews, een sniper van het World Defense Force, zit gevangen in vijandelijk gebied. In een poging te overleven tegenover een leger van Cerulean soldaten worden zijn vaardigheden danig op de proef gesteld. Maar wanneer een knappe Cerulean vrouw wordt neergeschoten en voor dood achtergelaten door haar eigen soort, moet Kyle kiezen tussen zijn eigen leven en dat van een van de wezens die hij moet vernietigen.

Een oorlog tegen aliens?
Veel moeite hebben ze dan toch niet gedaan voor deze film.
De "aliens" zijn gewoon mensen met blauwe ogen en hebben op de koop toe een Arabische naam zoals Omar...
Een 2 voor de actieshots, meer krijgt deze film niet.

Tja valt een beetje tegen. 1 berg en een paar schuren waar de strijd om gaat. Wordt een soldaat verliefd op een alien met fel blauwe contactlenzen. Thats all folks.

Veel slechter worden ze niet....

avatar van starsky87
Op zich wel vermakelijk, maar meer moet je er ook niet van verwachten.