Almost Married (2014)

Verenigd Koninkrijk

geregisseerd door Ben Cookson
met Emily Atack, Philip McGinley en Bill Fellows

Wanneer Kyle na een dronken misstap erachter komt dat hij een seksueel overdraagbare ziekte heeft gekregen, kan hij geen seks hebben met zijn verloofde, Lydia. Onder de begeleiding van Jarvis, zijn getuige en enige vertrouweling, doet Kyle er alles aan om elke vorm van seksueel contact te ontwijken. Lydia begint zich echter af te vragen wat er aan de hand is.

avatar van schumacher
Middelmatige film, beetje rare film ook.
Ondanks dit wel eens leuk om gezien te hebben omdat er toch een aantal leuke dingetjes in zaten maar meer dan dit was het niet. Geene hoogvlieger dus maar ook zeker niet barslecht.

avatar van pampie
schumacher schreef:
Middelmatige film, beetje rare film ook.

Dit dus maar ipv een 2,5 vind ik het slechts een 2* waard.

De film is ook niet erg vernieuwend ofzo. Je kunt m gerust links laten liggen zullen we maar zeggen.

Een low budget seks-komedie, die regelmatig (op enkele grappige momenten na) meer als een somber drama overkwam en niet wist te overtuigen. Dat kwam vooral omdat ieder weldenkend mens niet in de situaties verzeild zou raken waarin de hoofdpersonen terecht kwamen. Aan de ene kant waren zij stereotype en aan de andere kant idioot. Ook de dialogen kwamen te houterig over.

ramonbrenda
rare film met klein beetje humor en heel raar eind 2 sterren waard

ramonbrenda schreef:
rare film met klein beetje humor en heel raar eind 2 sterren waard

Het einde was niet zo raar door wat zijn vriendin zegde kwam hij er achter dat zijn vriendin hem toch heeft bedrogen met zijn beste vriend

Dus hoe zit het einde nu precies dan? snap er geen zak van.

stinissen schreef:

Ah zo het vermoeden had ik al.

gatygun schreef:

Ah zo het vermoeden had ik al.

avatar van Cleanshot
Enkele echt grappige stukjes maar de film liep niet vlot, jammer..

Echt een heel grappige film, Low budget , maar daarom is hij wel goed .Met ijzersterke grappen !!!