Sover Dolly på Ryggen? (2012)

Alternatieve titel: Almost Perfect

1 stem

Denemarken
Komedie / Romantiek

geregisseerd door Hella Joof
met Lene Maria Christensen, Nikolaj Lie Kaas en Sidse Babett Knudsen

De 37-jarige tv-presentatrice Anne heeft de hoop opgegeven om haar ideale man te vinden. Ze wil een kind en beslist voor kunstmatige inseminatie door een zorgvuldig geselecteerde spermadonor. Later begint ze uit nieuwsgierigheid een zoektocht naar de identiteit van de spermadonor. Ze wordt geconfronteerd met de potentiële vader: de mislukkeling Gordon Dennis.

Ge2rt
Bij tijd en wijle erg grappig. Het is ook erg leuk om Sidse Babett Knudsen eens in een andere rol te zien dan in Borgen.