Oggy et les Cafards (2013)

Alternatieve titels: Oggy en de Kakkerlakken - The Movie | Oggy and the Cockroaches: The Movie

Frankrijk
Familie / Animatie

geregisseerd door Olivier Jean-Marie

Sinds het begin der tijden botsen twee krachten in een eeuwige strijd, totaal en genadeloos. Een gevecht waarvan we het bestaan niet zouden vermoeden ondanks zijn wreedheid. Deze botsing van de titanen die in alle hevigheid losbarst is niet van goed tegen kwaad... Het is van Oggy tegen de kakkerlakken!

avatar van Chaos Industry
Dit kan je geen film noemen... Dit zijn gewoon vier afleveringen...