• 8.603.011 stemmen

Releasedatum: 20 maart 2014

• Claim tot 100 euro bonus bij Jacks.nl

• Wat kost gokken jou? Stop op tijd, 18+

Plot Endless Love

"Say Goodbye To Innocence"

Verhaal over twee jonge geliefden, David en Jade. Echter, hun passie voor elkaar is voor de ouders van Jade te heftig en haar vader verbiedt David nog langer met haar om te gaan. Uit wanhoop om Jade weer te mogen zien beraamt David een plan dat ernstige consequenties heeft.

imageimageimageimageimageimageimageimage

Social Media

kappeuter (crew films)

Vanaf 6 maart 2014 in de bioscoop (Universal)

avatar van Feanatieke

Feanatieke

Tienerfilmpje. Viel zwaar tegen. Je word telkens 'op tijd' gerust gesteld. Van echt drama is nooit sprake. En natuurlijk weer zo'n geweldig romantische jongen.

gauke

Een suikerzoet, schaamteloos clichématig en soapachtig verhaal over een verboden zwoele liefde. Ik moet toegeven dat de regisseuse nog wel gepoogd heeft om de personages wat veelzijdigheid mee te geven. Maar alles bij elkaar een romantische productie voor tienermeisjes die nog geen ervaring in de liefde hebben opgedaan (anders lieten ook zij deze film aan zich voorbijgaan).

avatar van josthehague

josthehague

Het origineel is beter uit 1981

avatar van The Oceanic Six

The Oceanic Six

Erg voorspelbaar....maar wel vermakelijk. Endless Love kent een lovestory die je al snel wel kan gaan voorspellen met hoe dit af gaat lopen. En zo loopt het ook af. Maar zo af en toe is zo'n filmpje best leuk. De chemie tussen de 2 hoofdrolspelers is aanwezig en Bruce Greenwood zet een sterke rol neer van een eikel van een vader die niet snapt dat alles wat hij doet fout is. Gabriella Wilde is trouwens een leuke meid, zeker niet onprettig om naar te kijken. Ze komt ook sympathiek over, waardoor het happy end ook wel gewenst is. Ik had alleen gedacht dat David zijn schoonvader zou redden in plaats van andersom. Maar daardoor kon pa wel de dood van zijn zoon eindelijk verwerken, dus op zich is dit ook weer niet zo heel verrassend.

Leuk tussendoortje.

avatar van Dominootje

Dominootje

Wat te verwachten valt: een typische zwijmelfilm..

Alleen was het af en toe iets te geforceerd, kwam niet natuurlijk over, jammer!

En het einde is wel over de top, moet dat nu weer zo?

Mwoah.

avatar van sandero16

sandero16

Ik vond de film matig. Het was allemaal erg cliché en voorspelbaar.

De acteurs waren wel goed en het verhaal was redelijk. Normaal kijk ik dit genre niet, maar ik heb het een kans gegeven.

Mensen die wel van romantiek/ drama houden, zullen dit wel een geweldige film vinden.

Geen slechte film, maar niet mijn ding.

2,5 *

avatar van blurp194

blurp194

Meh.

Van het ene cliche in het andere. Bah wat een zeurend drama levert dat hier op. Misschien niet onverdienstelijk gespeeld, maar een paar van de prutserig slechte edits irriteren me zodanig dat dat ook geen punten meer krijgt. Blijft alleen het verhaal en het smoeltje van hoe-heet-ze-ook-weer over. En dat verhaal is te suf voor woorden, en van dat soort smoeltjes zijn er duizenden. Ik zie ze liever in een wat dapperdere film.

BBarbie

Remake van de gelijknamige (waardeloze) film uit 1981, die op het origineel voor heeft dat de cast mensen bevat, die wel kunnen acteren. Het is een enorm lief verhaal over enorm brave tieners, van wie er één ’n enorme klootzak als vader heeft. Bruce Greenwood is geknipt voor die rol.

Het blijft allemaal iets te veel binnen de lijntjes en had anno nu best wat spannender mogen zijn. Maar wie uitkijkt naar een stukje onvervalste tienerromantiek zal deze film zeker kunnen waarderen.

avatar van soom

soom

Ik was hier ernstig benieuwd naar. Vanwege Alex. En op geen enkel vlak stelt ie teleur. Alex Pettyfer is dus goed op dreef. Gabriella Wilde is helemaal jevanhet. In de Musketiers film die ik zag met haar niet. Het is alsof ik gewoon een huis binnenstapte en daar naar de bewoners keek. Diepe inleving was hier wel op z'n hoogtepunt. Lief en ongelooflijk mooi wrong ik de tranen weer eens uit m'n ogen. Dat de liefde maar altijd mag zijn.

Dit voelde niet aan als een film, eerder als een inkijkje in zomaar een tiener leven. Zeer mooi. Ook wel grappig om te lezen dat Emma de rol afsloeg.

avatar van jeuletaxi

jeuletaxi

Het is inderdaad een film vol clichés en voorspelbare situaties.

Maar er word goed geacteerd en een goede chemie tussen de beide geliefden.

Lekkere romantische film die gewoon lekker wegkijkt.

Zeker een aanrader als je van dit genre houd.

avatar van Re73

Re73

ik sluit me aan bij Jeuletaxi.

avatar van tbouwh

tbouwh

Valt zeker niet tegen, wat je gezien de scores hier toch wel zou verwachten. Zoetsappig ja, en als ik de naam Alex Pettyfer hoor gaan mijn alarmbellen ook al rinkelen, maar nadat ik de film heb gezien moet ik toch constateren dat ik me nooit echt gestoord heb. Sterker nog, dit is best een mooie film, waarin het acteerwerk geloofwaardig is en het plot degelijk uitgewerkt.
Pettyfer weet Wilde veel te makkelijk te verleiden ( nadat ze 4 jaar lang thuis bij pappie heeft gezeten ) en de verregaande naïviteit van Wilde is ook bedenkelijk, maar verder spelen ze toch een aangenaam koppel, waarbij Pettyfer door zijn bescheidenheid nog wel meevalt. Wilde heeft naast haar schoonheid ( als ze daarop is gecast, hebben ze wel de goeie te pakken ) oook nog een sympathieke uitstraling, waardoor het geen straf is naar deze film te moeten kijken.
Het geheel wordt nog versterkt door een goed plot, waarbij Greenwood aan het einde gedwongen wordt te kiezen tussen zijn 'tegenspeler' en zijn materiële verlangers. Een geweldige rol ook van Greenwood, die zijn rol goed neerzet. Ook de moeder van Wilde en de vader van Pettyfer zetten hun rol goed neer, en compenseren op acteergebied wat Pettyfer en Wilde laten liggen. Voeg daar mooie muziek, af en toe fijne natuurbeelden en een degelijke regie aan toe, en deze film weet wel 4* te scoren bij mij.
Minpunten waren zoals gezegd de naïviteit en de ongeloofwaardigheid aan het begin, maar naarmate de film vordert wordt dat minder. Aan het eind overheerst een 'dat viel reuze mee'-gevoel.
Goed, 4*

avatar van rox91

rox91

Vind het een mooie film. Natuurlijk zijn sommige scenes wel voorspelbaar, maar er zitten ook zoveel onvoorspelbare scenes in zoals bijvoorbeeld dat auto ongeluk, of die brand in dat huis Ik vind de acteurs ook niet verkeerd, het komt allemaal aardig geloofwaardig over. Het begin vind ik echt zo'n typische all american movie, met de knappe jonge, het mooie meisje, graduation.. het lijkt allemaal one happy story totdat het verhaal een andere wending neemt wanneer ze besluiten in die vlotte maserati te stappen en ermee te gaan cruisen

avatar van schumacher

schumacher

Vond de film top.

Goede acteurs, leuk verhaal.

Dat het wat voorspelbaar is doet er niks toe. 9/10 films zijn voorspelbaar .

In het echt gebeurt dit helaas ook, ouders die het lief van hun dochter niet goed genoeg vinden enz...

Dikke aanrader deze film.

avatar van mjk87

mjk87

Niet eens heel slecht. Ja, het geheel is mierzoet en nogal clichématig, maar de sfeer is fijn en het centrale koppel is best leuk. De muziek past mooi en klinkt lekker en af en toe zit er best een mooi shot in (die op dat vliegveld met de rood beklede trappen). Jammer wel dat Greenwood niet meer maakt van zijn rol maar nu nogal een eendimensionale klootzak is. Niet dat het de film er naar is hier een diepgaand sociaal portret te maken, maar iets meer nuance had best gemogen. Op momenten laat hij het zien, maar te weinig, en dat is wel de grootste afknapper aangezien een groot deel van de film rond hem en zijn afkeer jegens David draait. 2,5*.

avatar van Moviegirl200

Moviegirl200

Wat een k*tfilm zeg. Echt vol met clichés en die mierzoete sfeer is om te huilen. Werd er echt niet goed van. Je kon voor 90% van begin tot eind raden waar deze film over ging en hoe die zou aflopen. Pffff wat een lange zit was dat zeg. Leek net een slechte serie. Oeps foutje: het was slecht!

Typisch een film van republikeins-Amerikaanse makelij en zou de hond er nog niet eens gratis naar laten kijken.

Makers van dit soort films zouden gewoon een boete moeten betalen en het hele bedrag aan filmbudget verplicht doneren aan een goed doel.

avatar van moviemeter456

moviemeter456

Na de recensies gelezen te hebben toch Endless Love gekeken.

De recensies beloven erg weinig. Maar juist door de recensies te lezen viel

de film zwaar en zwaar en zwaar tegen. Anders had ik het gek genoeg waarschijnlijk

best een nuchtere film gevonden. Een cliché is het zeker, maar dat is maar net waar je van houdt.

Zoals ik bij de recensies al eerder las, je word niet in spanning gehouden. Hier sluit ik

me zeker bij aan. Er waren een aantal scénes waarbij ik dacht 'Oh nee, daar gaan we weer.' Dit komt door de ''Charmes'' van Alex Pettyfer, hier kan ik mij zelf best aan ergeren maar er zijn ook mensen die juist daar helemaal bij weg zwijmelen. Dus als je echt geniet van films die niet spannend zijn maar wel té romantisch, dan zou ik de film zeker aanraden. Zo ieder zijn eigen mening.

avatar van Elineloves

Elineloves

"My first love was everything all at once. The kind that you never fall back from. Never try to. Never want to. My love's so big. So strong. It never dies. Never fades. Never losses its electricity. The kind of love you fight for. The kind of boy you fight for."

Alex Pettyfer, wat ben jij eigenlijk cute zeg. Dat zag ik in Magic Mike natuurlijk al, maar nu misschien nog wel beter. David zijn verliefdheid op Jade is aandoenlijk. De twee hebben een fijne chemie samen. Daardoor vergeet je even hoe vreselijk cliché het verhaal is en dat je dit al tig keer gezien hebt. The Notebook, anyone? Maar ach, echt storend is het niet. Ik hou wel van die beginnende, prille verliefdheden. David is charismatisch, Jade is lief. Het acteerwerk viel me positief mee, de ouders zetten sterke personages neer en zorgen voor emotionele scenes. De soundtrack van deze film is zeer sterk en tilt de film naar een hoger niveau.

Alex en Gabriella wisten mij te overtuigen met hun liefde voor elkaar. Lekker even gezwijmeld, fijn.

Heerlijk romantische feel good movie. Voor wie van dit genre houdt zeker kijken!

scorsese

Aardige film over een jongen en meisje die verliefd raken, alleen waarbij de vader van het meisje er niet mee eens is. Een romantische film met vrij standaard personages en een voorspelbaar verloop. Maar je krijgt gewoon wat je verwacht, en de film zakt nergens in, ziet er goed uit en ook de cast is prima.

avatar van Ste*

Ste*

Hm, lastig wat ik hier van moet vinden. Je zou kunnen zeggen dat het allemaal wat over de top is, helemaal met die brand op het laatst, en dat je al aan ziet komen een van de twee de ander gaat redden. Ook is het allemaal een beetje bordkarton, met een overdreven knap meisje, haar rijke familie en eikel van een vader, en natuurlijk het wat uitgemolken romantische concept.

Maar aan de andere kant wist het mij persoonlijk wel te pakken, en vond ik heel het verhaal wel oprecht aangrijpend. Zal er ook wel mee te maken hebben in welke stemming je zelf bent en of je een beetje openstaat voor de romantiek (en de clichés die daarbij horen). Geen meesterwerk, maar voor mij persoonlijk wel een oke film.

avatar van Malse filmpies

Malse filmpies

Tot het laatste half uur van de film, was deze zeker zo slecht nog niet. De chemie tussen Wilde en Pettyfer was zeker aanwezig, waardoor het verliefd worden van de twee vermakelijk was om naar te kijken. Echter worden er verschillende zaken geforceerd de film in geroepen om de film minder cliché te laten ogen, maar dit pakte compleet verkeerd uit. Deze geforceerde ongein was in het begin van de film nog te verdragen, maar tegen het einde werd dit véél te irritant. En dan nog niet te spreken over het misbaksel van een boze ex.

Puur door de chemie tussen Wilde en Pettyfer 2,5*

avatar van Supernatural

Supernatural

heb de film net gezien op netflix.moet zeggen dat ik het een hele mooie film vind.met een goed verhaal er in.goeie cast ook.ik ben niet altijd in de stemming voor dit soort genre.maar als ik er zin in heb dan vermaak ik me meestal prima.zeker met deze film.de chemie tussen wilde en pettyfer was er zeker wel.mischien soms een beetje voorspelbare film,maar daar heb ik me niet aan gestoord.zulke films zijn eigenlijks al voorspelbaar voor de tijd,bijvoorbeeld jongen, meisje verliefd .verboden of woordenwisseling of boos.en daarna eind goed al goed.en als je daar niet tegen kunt moet je niet zulke films kijken.dat is ook zo bij de meeste dansfilms.dus ja maakt mij niks uit in ieder geval.soms snap ik dan niet dat mensen er toch naar kijken als ze zich er wel aan storen.ga dan onvoorspelbare films kijken.maar dit was goeie film.

avatar van Nienke1981

Nienke1981

De film ook net op Netflix gezien. Ik vond de film geweldig. Tuurlijk veel clichés, maar de film sleepte me vol mee in alle emoties. Daar gaat het voor mij om als ik een film kijk. Erg goed geacteerd en zoals door andere al hier gezegd, is de chemie tussen de hoofdrolspelers erg goed waardoor alles geloofwaardig overkomt.

Als je niet van zoetsappige films houdt, hoef je deze sowieso niet te kijken... en ook niet te beoordelen!

avatar van missl

missl

Film over 2 jonge mensen die gelegd worden maar wat allemaal niet mag. Prima romantisch verhaaltje met 2 knappe hoofdrollen. Niet te veel van verwachten, kijkt prima weg maar is niet fantastisch. De vader speelt wel een leuke rol en geeft de film wat minder zoetsappigheid.

avatar van IH88

IH88

“There was a girl. A beautiful girl surrounded by people. Yet utterly alone.”

Endless Love kijkt verrassend lekker weg. Er zitten te veel tiener romcom clichés in en je weet na een minuut al waar het heengaat, maar Wilde en Pettyfer hebben een opvallend goede chemie. En Bruce Greenwood als “pappa schurk” is altijd leuk. Het had misschien iets origineler gekund, maar Endless Love is door de acteurs een fijne film geworden waar je ook je vriendin een plezier mee zal doen. Dubbel kijkplezier.

avatar van nadrin

nadrin

Teenager liefdesverhaal zeer zoet en vol cliché.

avatar van 93.9

93.9

Schaamteloos dat is ie zeker, maar ook wel eens leuk.

Hij is nergens vervelend, zoals bij 9 van 10 huidige Amerikaanse film dat wel zijn.

avatar van dualcia

dualcia

• 2001 stemmen

Romantische drama’s zijn niet mijn favoriete genre film, maar ik was geïntrigeerd door Endless Love, omdat het ergens een thriller/mystery-element leek te bevatten. Helaas viel dat tegen, maar ik heb me niet verveeld. Het verhaal van de twee tieners wordt sfeervol gebracht en dit zorgt ervoor dat de aandacht vastgehouden wordt. Uiteindelijk toch te clichématig en voorspelbaar om hoog te scoren.

Voordeel van de twijfel met *3

avatar van =EL!ZE=

=EL!ZE=

Heerlijke romantische drama.

avatar van wvernooij

wvernooij

Waanzinnig mooie film, en veel te laag beoordeeld hier. Bruce Greenwood is wat mij betreft de grote ster, maar de hele cast is goed op dreef. Aanrader!