The Dick Knost Show (2013)

Canada

geregisseerd door Bruce Sweeney
met Tom Scholte, Gabrielle Rose en Paul Skrudland

Het kan diskjockey Dick Knost geen bal schelen wat mensen over hem denken of van hem vinden. Hij is enkel bezig met drie dingen: zijn populaire radioshow, hockey, en het haten van voetbal. Zijn producer Kelly, een veterane inmiddels, staat trouw aan zijn zijde. Alles lijkt Dick voor de wind te gaan, totdat hij beschuldigd wordt van het overtreden van het bedrijfsbeleid rond social media. Dit door middel van een controversiële tweet.