Teen Beach Movie (2013)

Familie / Muziek
110 minuten / 91 minuten (DVD)

geregisseerd door Jeffrey Hornaday
met Ross Lynch, Maia Mitchell en Grace Phipps

McKenzie (Maia Mitchell) is een echte surfer, maar ze wordt gedwongen om alles achter zich te laten voor haar opleiding. Zelfs haar vriendje Brady (Ross Lynch). Samen besluiten ze nog één laatste keer te surfen en de laatste golf van de zomer te pakken. Maar die golf is er niet zomaar een, en op mysterieuze wijze komen Brady en McKenzie terecht in Brady's favoriete film uit 1960: “Wet Side Story”. Daar strijden de surfers tegen de bikers om het bezit van een strandtent. Brady en McKenzie doen er alles aan om terug te keren, maar dat blijkt nog niet zo eenvoudig.

avatar van AHWA
Niet zo leuk als ik had verwacht, maar Maia Mitchell is toch wel het hoogtepuntje hier. De humor is iets te slap, en het acteerwerk is niet zo heel best. Toch is het verhaal leuk gedaan, en de liedjes zijn erg aanstekelijk. Enkele grappige one-liners ook.

Zulke films blijven mijn ultieme guilty pleasure.

avatar van danuz
Guilty pleasure alert!

avatar van Pantoffel
Zeer vermakelijke film.
Ik zag hem toevallig op tv en vond het eerste nummertje behoorlijk leuk.
Heb de rest van de film ook maar gekeken.
Het verhaal is maar zo-zo maar voor de liedjes bleef ik graag kijken.

avatar van Marvinleeaday
Zal wel aan mij liggen maar ik vond het niks, weinig tot geen humor en veel te veel liedjes.

avatar van mikey
Verschrikkelijke nickolodeon/ micky mouse club achtige onzin