• 8.487.316 stemmen

Met onder meer: Seth Rogen, Rose Byrne en Zac Efron

Releasedatum: 8 mei 2014

Plot Neighbors

"Family vs. Frat"

Het jonge stel Mac en Kelly Radner (Seth Rogen en Rose Byrne) wordt gedwongen om naast een luidruchtig en onaangenaam studentenhuis te gaan wonen na de geboorte van hun baby. Wanneer ze te kampen krijgen met de student Teddy Sanders (Zac Efron) zorgt zijn onbezonnen gedrag voor de nodige problemen.

imageimageimageimageimageimageimageimage

Paula Faldt

Carol Gladstone

avatar van NRT

NRT

De reacties hier. De film heeft ook niet de bedoeling om een oscar te winnen. Ik heb een paar keer goed moeten lachen. Seth Rogen is ook een geweldige acteur voor dit soort films. Zac Efron en Dave Franco speelden hun rol ook goed. Rose Byrne was iets minder. Ze wil als 'coole chick' overkomen, maar dat lukt haar niet echt. Voor een komedie vond ik dit heel vermakelijk.

avatar van wvernooij

wvernooij

viel me tegen

avatar van bjerik76

bjerik76

• 2006 berichten

Matig, er zaten leuke stukjes in, maar het had allemaal nog wat leuker/ flauwer gekund.

avatar van ForrestHanks

ForrestHanks

Platte, flauwe, tieten en piemels humor. Niveau nul.

Best leuk voor een keertje. Maar voor de komende maanden ben ik er wel weer even klaar mee.

avatar van mrklm

mrklm

Subtiel en/of smaakvol is dit niet, maar liefhebbers van vulgaire, maar vrolijke humor kunnen hun hart ophalen bij deze komedie waarin kersverse ouders Mac [Seth Rogen] en Kelly [Rose Byrne] aanvankelijk heel content zijn met hun rol als ouders van baby Stella (Elise/Zoey Vargas) en de verhuizing naar wat een rustige buurt lijkt te zijn. Ze moeten sowieso wennen aan de veranderingen in hun leven (seks is één probleem), maar hadden er niet op gerekend dat het huis naast dat van hun de basis zou worden van studentenclub Delta Psi. Aanvankelijk proberen ze te bewijzen dat ze mee kunnen doen met de wild feestende jongeren, geleid door voorzitter Teddy Sanders [Zac Efron], maar dat leidt al snel tot fricties en onvermijdelijk tot een conflict. Fans van Rogen weten wat ze kunnen verwachten en de enthousiaste cast brengt dat met liefde en plezier.