A Crack in the Floor (2000)

Horror

geregisseerd door Sean Stanek en Corbin Timbrook
met Mario López, Gary Busey en Bo Hopkins

Gedurende de afgelopen 33 jaar heeft Jeremiah alleen gewoond zonder enig contact met de buitenwereld... en dat wil hij zo houden. Jeremiah's moeder werd voor zijn ogen verkracht en vermoord, iedereen die nu zijn wereld durft te betreden zal daarvoor een dodelijke prijs betalen! Lehman en zijn 5 vrienden gaan op trektocht door de bossen en onderweg worden ze vergezeld door Tyler Trout, Floyd Fryed en de mysterieuze EMT Man, die hen zal binnenvoeren in een krankzinnige wereld. De plaatselijke sheriff Talmidge stuit toevallig op een eenzame hut in het woud, niet beseffend dat hij daarmee het 33-jarige isolement van Jeremiah verbreekt. De aangename tocht van Lehman en zijn vrienden zal spoedig veranderen in een bittere strijd om te overleven. Er wacht iets afgrijselijks onder de vloer.

Maverick
Weinig verrassende maar wel spannende film *** sterren van de 5

MaTtIeBoY
Vond hem nou niet echt bijzonder maar wel vermakelijk 2,5 ster

Vond het geen spannende film.. ik mag hier natuurlijk geen spoilers vertellen.. maar het is zoooo voorspellend.

Trouwens.. ik weet dat het een film is.. maar hoe kan hij 33 jaar lang onder de grond leven zonder eten of drinken, en ook geen geld om het te kopen en hoe kan het dat als ie naar boven komt dat hij kleren heeft die hem passen? hij woonde alleen met zijn moeder in het huis.. dus kunnen ook niet van zijn vader zijn geweest... weird!

MaTtIeBoY
Ja dat klopt inderdaat niet. Eigenlijk niet aan gedacht. Maar ik vond hem toch beter dan fever lake. Hier zat nog wel wat spanning in . Ook al was dat ook miniem

TVGids
Erg slechte film. Het verhaal slaat nergens op, de acteurs zijn slecht. Door 1 goede scene toch nog * 1/2 ster

Remi
Tha-Nick schreef:

via internet

avatar van krabat
Tha-Nick schreef:

Hij draagt de kleding van zijn slachtoffers.......brrrr eng!

En eet zijn slachtoffers op, maar eerst kapt hij ze in stukjes.

Film valt erg tegen. Allereerst merk je al aan het contrast van de normale wereld naar de "horror"wereld dat het niet veel kan worden met deze film.Als Jeremaih iemand vermoord is dit erg snel en met weinig tegenaanval(hij is tenslotte een gewone man en geen alien met buitenaardse krachten), dit zou veel realistischer moeten zijn.Op zich is het verhaal wel ok.De acteerprestaties matig met te veel gegil van de dames.Jammer dat er niet meer diepgang in het Jeremaih personage zit.Ook krijg je zijn gezicht niet te zien(goedkoop met grimage).Sterk vind ik wel het einde, namelijk dat er niemand overblijft behalve Jeremaih. Dit is meestal wel anders omdat de moordenaar het meestal moet bekopen.Da's dus wel realistisch in dit verhaal. G. a. L.

dit was de slechtste film die ik ooooit heb gezien,,, hij was zo erg dat ik het dvdtje van de videotheek heb weggegooid om ander mensen van deze crap te behoeden!!!!

avatar van mikey
Nogal een amateuristisch in elkaar geflanst fri-13th rip-off-je, Van wat ik er zo 1,2,3 van zag. Kon mezelf niet echt dwingen de film serieus uit te zitten. Naar de prulle(n?)bak gebonjourd.

avatar van Boeikens
Pfff, tijdverlies.

avatar van Moviestar1979
Het verhaal klinkt creepy, maar de uitwerking is slecht.

Het standaard groepje blowende tieners wordt uit de kast getrokken. De acteerprestaties zijn slecht, en de psychopaat komt zelden goed in beeld. Ook zijn personage wordt niet geheel ontwikkeld. Het hoogtepunt in de film was de douche-scène die naar Psycho (1960) refereert.

1,5 *