The Pages (2018)

Alternatieve titel: An Acceptable Loss

Drama / Thriller

geregisseerd door Joe Chappelle
met Tika Sumpter, Jamie Lee Curtis en Ben Tavassoli

Libby Lamm is een voormalige nationale veiligheidsadviseur die tijdens zijn samenwerking met Rachel Burke, een meedogenloze politicus, een controversiële militaire actie afsloot die een eind zou moeten maken aan de terreurdaden. Het probleem: duizenden stierven onder valse voorwendselen. Achtervolgd door wat ze weet, wil Libby de waarheid vertellen, waarbij ze verraad riskeert - en haar eigen leven - om een doofpot te ontmaskeren die zich uitstrekt tot aan het hoogste bestuursniveau.

avatar van DreamTech
Geen verkeerde film laat goed zien hoe een doofpot een doofpot moet blijven !!

avatar van schumacher
Middelmatige film.
Het gebeurt soms dat ik binnen de 20 min een film stopzet omdat het me totaal niet kan meeslepen of aansprak en dat had ik hier bij deze film dus ook, ik ben toch blijven verder kijken maar het heeft me nooit echt kunnen boeien, het was heel saai en die saaiheid duurde vrij lang, alleen, meer naar het einde op was het nog iets of wat maar meer ook niet, dat laatste stukje heeft het enigsins nog een beetje gered waardoor ik nog net een 2.5 geef.

De poster ziet er best leuk uit maar de film was dat helaas te weinig.

De zoveelste 'overheid cover up' film maar niet echt onaardig. Middelmatige film die te kijken was hoewel je best wel moeilijk in het verhaal komt...En Jamie Lee Curtis begint ook best wel een oude taart te worden

avatar van AniSter
Om te beginnen: in de omschrijving staat "Libby Lamm is een voormalige nationale veiligheidsadviseur die tijdens zijn samenwerking.....". Dat moet dus "HAAR samenwerking" zijn. En maak van mevrouw Burke dan ook maar gelijk een politica...

Prima film. Boeide mij tot het voorspelbare einde.