Blood on the Mountain (2016)

Documentaire

geregisseerd door Mari-Lynn C. Evans en Jordan Freeman

Deze documentaire richt zich op de economische en ecologische onrechtvaardigheid in West Virginia, de Verenigde Staten. En op de invloed van bedrijven aldaar en het daaruit voortvloeiende effect op alle Amerikaanse arbeiders. Het is het verhaal van de arme, werkende klasse die beperkte keuzes heeft en nooit het financiële voordeel kreeg van de vele natuurlijke bronnen in het land. Het blijkt dat de ongelijke situatie met steun van politici wordt gehandhaafd.