De Poel (2014)

Alternatieve titel: The Pool

Nederland
Horror
85 minuten / 76 minuten (blu-ray)

geregisseerd door Chris W. Mitchell
met Gijs Scholten van Aschat, Katja Herbers en Carine Crutzen

Twee gezinnen gaan wildkamperen aan de oevers van een idyllisch bosmeertje, ver weg van de alledaagse drukte. Al snel blijkt dat een mysterieuze kracht, die in het meertje huist, het gezelschap niet meer wil laten gaan. Rotting en bederf slaan toe, en vervolgens ook waanzin en moord.

Teaser

avatar van Wally2
Wat een bagger. Nietszeggend. Zeer ongeloofwaardig. Onsmakelijk, zelfs misselijkmakend. Dat daar mensen voor betaald krijgen is toch eigenlijk idioot...Fascinerend hoe een hele groep mensen serieus aan zoiets werkt.

avatar van Basto
Wally2 schreef:

Volgens neem jij het zelf te serieus.

avatar van Wally2
Basto schreef:

Volgens neem jij het zelf te serieus.

Oooohhh...is het een komedie. Dus toch.

avatar van Basto
Wally2 schreef:

Oooohhh...is het een komedie. Dus toch.

Ja, een hilarische zwarte komedie.