• 8.298.515 stemmen

Met onder meer: Omar Sy, Ana Girardot en Alex Lutz

Oorspronkelijke taal: Frans

Releasedatum: 14 december 2017

Plot Knock

Knock is een briljante voormalige zwendelaar die nu een arts is. Hij verhuist naar een dorp in de Zwitserse Alpen om de praktijk van een collega over te nemen. Hij staat ervan versteld dat de zuivere berglucht en het verkwikkende klimaat de inwoners in een uitstekende gezondheid houdt. Knock is echter vastberaden om zijn fortuin te maken en overtuigt de bevolking ervan dat een gezond persoon ziek is maar het niet weet. Als meester in de kunst van de verleiding en manipulatie diagnosticeert hij iedereen met een ziekte, zowel echt als denkbeeldig.

imageimageimageimageimageimageimageimage

kappeuter (crew films)

Vanaf 14 december in de bioscoop (Dutch FilmWorks)

avatar van Movsin

Movsin

Dit moet een remake zijn van de film uit 1951 met de schitterende vertolking van Louis Jouvet.

Met Omar Sy in die rol lijkt me dat veelbelovend.

avatar van Mads Smikkelsen

Mads Smikkelsen

Beroerd acteerwerk, hoog theater v d lach gehalte

avatar van bluestone

bluestone

Saaie film.. Het is geen slechte film, maar gewoon saai. Weinig/geen spanning.. en laaaangdradig.

Acteerwerk is ook aan de slechte kant, behalve de postbode had een leuke rol en kan erg goed acteren.

De rol en acteerwerk van Omar Sy in Intouchables was geweldig/uitstekend en maakte het de film. De makers probeerde dit nog een keer te bereiken met dezelfde acteur + karaktereigenschappen. Maar het verhaal en de rest van de acteurs waren zo saai dat het Omar Sy ten onder deed.

Het hoort een gezellige lach film te zijn, is het ook een KLEIN beetje.. maar van mindere kwaliteit. Helaas.. Misschien is dit een leuke film voor franse oudjes.

avatar van Pollypeachum1

Pollypeachum1

Het is altijd aangenaam om naar Omar Sy te kijken, maar de film was niet veel. Saai, ongeloofwaardig (wie is er als gespierde, grote man nou nog bang voor een alleenstaande clochard) en geen leuke personages. Geen aanrader

avatar van Onceuponanytime

Onceuponanytime

De hoofdrol vind ik niet meteen weggelegd voor Omar Sy; Het contrast is te groot met de Franse sfeer. Ondanks het aardig camerawerk en de geslaagde muziek, mis ik de nodige punch van het verhaal. De humor werkt niet aanstekelijk en hoogtepunten in het verhaal blijven zoek...

avatar van K. V.

K. V.

Toch nog een leuke film geworden, ondanks dat het hoofdpersonage eigenlijk niet zo sympathiek is. Het is allemaal wel wat uitvergroot, maar kijkt toch vlot weg. De speelduur was ook goed, niet te lang en niet te kort. Toch wel het bekijken waard.

avatar van Flat Eric

Flat Eric

Lachen is het beste medicijn maar ik kon hier niet echt om (glim))achen.

Omar Sy speelt zoals altijd de sympathieke aimabele man en het Franse dorpse leven wordt aardig gebracht maar het kon me allemaal toch echt niet boeien. Het is gewoon saai tot aan het romantisch intermezzo en het uiteindelijk weer opdoemen van het verleden van de dokter.

Het was niksig.