Min Søsters Børn i Afrika (2013)

Alternatieve titel: De Kinderen van Mijn Zus... op Safari

Denemarken
Avontuur / Komedie

geregisseerd door Martin Miehe-Renard
met Mille Dinesen, Robert Hansen en Lasse Guldberg Kamper

De familie Berg wint een reis naar Afrika. De kinderen kunnen niet wachten om te gaan, ze mogen meehelpen met het verzorgen van bedreigde dieren in een soort ziekenhuis, dat gelijk ook dienst doet als hotel. Omdat hun ouders geen tijd hebben om met hen mee te gaan, halen ze oom Eric over om hen te begeleiden. Eenmaal aangekomen, verbazen ze zich enorm: ook hun buurvrouw Flinth logeert in het hotel, samen met haar nichtje Julie. Dan wordt buurvrouw Flinth gekidnapt door stropers.

avatar van jippie2010
Leuke kinderfilm, die Denen kunnen dat wel.
Soms om jaloers op te worden.

avatar van 606
Nu al een stem, de film is nog niet eens afgelopen ?? En komt nu pas voor het eerst op tv.
Wacht gewoon met stemmen tot de film is afgelopen.

606 schreef:
Wacht gewoon met stemmen tot de film is afgelopen.

Ontopic blijven svp

jippie2010 schreef:
Ontopic blijven svp
Lol dat zegt iemand die na 45min al stemt op een nog draaiende film op tv

606 schreef:
Lol dat zegt iemand die na 45min al stemt op een nog draaiende film op tv

Again ontopic svp.
Misschien kun je je bezig houden met vertellen van wat je van deze film vond.
Frustratiereacties mogen altijd via PB

avatar van 606
Wat ik van de film vond, mooi en beter dan de andere. Leuke en mooie shots van de dieren en natuur. Verhaal was simpel maar goed genoeg, Acteurs waren ook niet slecht. Al me tal een simpele maar leuke familie film.