Min Søsters Børn (2001)

Alternatieve titels: My Sisters Kids | De Kinderen van Mijn Zus | De Kinderen van Mijn Zus - Gaan Klussen

Denemarken
Familie / Komedie

geregisseerd door Tomas Villum Jensen
met Peter Gantzler, Wencke Barfoed en Niels Olsen

Erik Lund is een professor in de kinderpsychologie, maar hij heeft zelf nooit kinderen gehad. Als zijn zus en haar man op vakantie gaan, biedt hij aan om op diens vijf kinderen te passen, opdat hij zijn theorieën eens in de praktijk kan testen.

avatar van Verhoeven
Deze familiefilm uit Denemarken was een behoorlijke hit in eigen land. Niet voor niets kwam er een vervolg genaamd My Sisters Kids in the Snow. Als het echtpaar van vijf kinderen een weekje ertussen uit gaat komt Erik Lund een professor in de kinderpsychologie oppassen. Nu kan hij de theorie in de praktijk toepassen omdat hij zelf geen kinderen heeft. Een vrij simpel, onschuldig filmpje dat niemand kwaad zal doen. Qua lengte is het allemaal acceptabel alleen jammer dat nergens echt de diepte in wordt gegaan of scherpe kanten worden gezocht. Het is dus duidelijk gemaakt voor de allerkleinsten onder ons.

avatar van hijman1946
leuke kinderfilm ,ook voor bijna 70 jarigen lol,leuke vonsten n soort zweedse home alone .

avatar van Phantasm
Aardige jeugfilm die lekker wegkijkt.