Cheetah (1989)

Alternatieve titel: Cheetah and Friends

Familie / Avontuur

geregisseerd door Jeff Blyth
met Timothy Landfield, Lucy Deakins en Keith Coogan

Ted en Sarah gaan met hun ouders op vakantie naar Kenia. Zij vinden een jong luipaard en verzorgen hem tot hij oud genoeg is om in het wild te overleven.

Ik vind dit echt een pracht van een film,
ene verhaal over hoe goed zelfs wilde dieren en mensen verbonden kunnen raken,
en elkaar kunnen vertrouwen en liefhebben...
een film vol avontuur en onverwachte wendingen
in een woord: fantastisch!

verdient zeker een 4.5