Min Søsters Børn Alene Hjemme (2012)

Alternatieve titels: My Sister's Kids Home Alone | De Kinderen van Mijn Zus Beginnen een Hotel

Denemarken
Familie / Komedie

geregisseerd door Martin Miehe-Renard
met Peter Mygind, Louise Mieritz en Mille Dinesen

Oom Eric past op de kinderen omdat hun ouders op vakantie zijn. Jan en Michael zorgen voor problemen als ze de auto van hun vader in de prak rijden. Om geld te verdienen voor de reparatie halen ze hun oom over om het huis in een hotel te veranderen.In het hotel ontvangen ze gasten uit Japan, Denemarken en Oost-Europa. Sommige van hen zien er alleen een beetje verdacht uit. Zouden ze iets willen stelen? De kinderen zetten alles op alles om het hotel en de opbrengsten voor de reparatie van de auto in veiligheid te stellen.

avatar van hijman1946
leuk gegeven ga m vanmiddag kijken op tv,hou wel van jeugdfilms,ben net aan mn derde jeugd begonnen