Rock My Heart (2017)

Duitsland

geregisseerd door Hanno Olderdissen
met Anna Lena Klenke, Milan Peschel en Dieter Hallervorden

De 17-jarige Jana heeft een aangeboren hartafwijking en de statistieken voorspellen haar daarom een ​​verkorte levensduur. Om het lot te tarten, zoekt Jana elke uitdaging op en stort ze zich in de meest wilde en gevaarlijke avonturen. Dat zien haar ouders niet zitten en ze leven dan ook in voortdurende angst om hun dochter. Wanneer Jana een volbloed hengst ontmoet, is het liefde op het eerste gezicht.