Evergreen (1934)

Verenigd Koninkrijk
Komedie / Muziek

geregisseerd door Victor Saville
met Jessie Matthews, Sonnie Hale en Betty Balfour

Harriet Green, een geliefde en stralende ster uit de music hall van het Edwardiaanse tijdperk, heeft een geheim: ze heeft een dochtertje, dat buiten het huwelijk geboren is. Harriet laat haar publiek in de steek en vlucht naar Zuid-Afrika om het meisje in stilte op te voeden. De jaren gaan voorbij en haar dochter, Harriet Hawkes, keert terug naar Londen als een jong talent voor de showwereld en ziet de toekomst hoopvol tegemoet.

avatar van Poisonthewell
Wat een leuke verschijning, die Jessie Matthews! Britse benadering van Busby Berkeley musical, niet zo spectaculair als de Warner Bros. vehikels maar zeker amusant