Strawberry Fields (2012)

Verenigd Koninkrijk

geregisseerd door Frances Lea
met Emun Elliott, Anna Madeley en Christine Bottomley

Een ogenschijnlijk zorgeloze vrouw fietst door smalle straatjes tot ze een aardbeienboerderij bereikt. Ze krijgt daar een baan aangeboden en gaat er leven in een armoedige caravan. Ze ontwikkelt er vriendschappen met collega's en de boerenknecht Kev in het bijzonder. Zij gedraagt zich afstandelijk en mysterieus, tot er een betoverend mooie vrouw in de aardbeienvelden verschijnt, iemand waarvoor ze thuis wegliep, haar zuster Emily. Emily is excentriek en het duurt niet lang of de twee zussen voeren een strijd, met Kev gevangen als middelpunt.

avatar van pardalis
Traag, weinig verhaal, doch goed geacteerd