Dungeons & Dragons: The Book of Vile Darkness (2012)

Verenigd Koninkrijk
Fantasy / Avontuur

geregisseerd door Gerry Lively
met Meagan Good, James Rawlings en Anthony Howell

Wanneer zijn vader wordt ontvoerd door Shathrax de Mind Flayer, een super-intelligent wezen met tentakels, sluit een nobele strijder zich aan bij een groep schurken om hem te redden. Hij zal het hierbij op moeten nemen tegen draken en demonen en proberen te voorkomen dat Shathrax de wereld vernietigt.

avatar van mordang
Er is één klein hoogtepuntje in deze film en dat is Eleanor Gecks. Niet dat ze geweldig speelt of zo, maar ze ziet er gewoon lekker uit. Voor de rest is het middelmatig vermaak, met een ook nog eens een abrupt einde.

avatar van patjuh86
wat een slecht acteer werk
ziet allemaal erg nep uit
zeer raar einde
gewoon weg saai slechte film

Dus, met andere woorden, een ontiegelijke bagger film. En dat ik het daar mee eens ben. Zonde van het gespendeerde geld. Al zullen er niet veel kosten gemaakt zijn dacht ik zo.

avatar van henkula
Het is allemaal in RPG stijl, maar dat is een het enige positieve dat ik kon ontdekken om de film te waarderen.

Slechte acteurs, decors effecten,camerawerk en plot.
De held loopt met een kapsel van deze tijd en zit altijd netjes.
Niet naar kijken

avatar van ikkegoemikke
In lang vervlogen tijd was er op de markt een rollenspel "Het oog des meesters". Een rollenspel dat gelijkaardig was aan het "Dungeon & Dragons" rollenspel. Het enige wat je nodig had was veel fantasie ...

Dat laatste kwam hier wel echt te kort. Wat een slechte geacteerd met flut effecten gevulde film !
Bij momenten dacht ik te kijken naar een aflevering van "Het zwaard van Ardoewaan", een vlaamse jeugdserie op de BRT uit de jaren 70. Zo ouderwets en gedateerd voelde het aan.

Ik heb het opgegeven halverwege ... wat ook betekent dat ik geen stem kan uitbrengen ... maar dat komt goed uit want verder dan een nul sterren kwam ik toch niet

0* m.a.w. een draak van een film !