The Time Being (2012)

Mystery

geregisseerd door Nenad Cicin-Sain
met Wes Bentley, Frank Langella en Sarah Paulson

Daniel (Wes Bentley) is een worstelende jonge kunstenaar. Als hij in contact komt met de mysterieuze, rijke weldoener Warner Dax (Frank Langella) accepteert hij een reeks bizarre opdrachten van deze excentrieke, stervende miljonair. Maar wil Dax Daniel proberen te helpen met zijn carrière, of diens leven te vernietigen...?

avatar van Martxela
Waardeloze film was dit zeg. In het begin als Daniel bij die Warner komt en die opdrachten gaat krijgen denk je nog dat het een manipulatieve thriller wordt, maar al heel snel blijkt dit gewoon weer te gaan om het zoveelste praterige niemandalletje. De tweede helft van de film bestaat alleen maar uit oeverloos gezwets over famile, partners en kinderen en de aftakeling van een zielige oude man met een verstoorde familierelatie. Geen enkele verhaallijn wordt goed uitgewerkt. Hopeloze tijdverspilling.