The Wrong Guy (1997)

Verenigde Staten / Canada

geregisseerd door David Steinberg
met Dave Foley, Jennifer Tilly en David Anthony Higgins

Een man wordt woedend op zijn baas als hij geen promotie krijgt en bedreigt hem zelfs met de dood. Als hij zijn baas vervolgens dood vindt, raakt hij in paniek in de veronderstelling dat de politie hem als hoofdverdachte zal aanhouden. Maar de politie heeft al lang een andere verdachte op het oog.

Een van de grappigste films die ik laatst heb gezien.Onwijs droge humor.Deed me denken aan de Naked Gun serie.

avatar van Yekezzez
Inderdaad, ik heb me met deze film zeer goed vermaakt. Alleen de vergelijking met Naked Gun vind ik een beetje RAAR.

Nee ik vind hem ook niet op naked gun lijken, deze film is ZO flauw, flauw op een hoger niveau dan naked gun (ongelofelijk maar waar). Ik begrijp het volkomen als mensen dit een slechte film vinden (technisch gezien is het namelijk flut) of dat ze er absoluut niet om kunnen lachen, maar persoonlijk kun je me opvegen bij deze film. De bedorven canned ham-scene is onvergetelijk, net als de scene bij het tankstation met de waterdispenser
Ik denk dat deze film leuk wordt gevonden door slechts 10% van alle mannen en 0.1% van alle vrouwen, riskant dus!

Als je hem dan TOCH (onder het motto 'living on the edge') besluit te gaan kijken, 1 tip:

DRINK BIER