Drew: The Man behind the Poster (2012)

Biografie / Documentaire

geregisseerd door Erik Sharkey
met Drew Struzan, Steven Spielberg en Harrison Ford

Drew Struzan is de man die de posters tekende van onder andere Indiana Jones en Back to the Future. In deze documentaire wordt getoond hoe hij te werk gaat en komen filmmakers aan het woord die met hem gewerkt hebben. Tevens worden de werken besproken die hij heeft gemaakt. Momenteel is Struzan met pensioen, maar hij maakt nog altijd tekeningen voor zichzelf en incidenteel voor een opdrachtgever.